-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #13192 üzenetére
Megtaláltam a végigjátszásban. Igen, ott van még a menekülés után közvetlenül. Azt írják, ha nem csináljuk meg, később kimarad valami. Illetve még talán fontos lehet, hogy amikor Görög átadja amit az atya küldött, utána el kell menni a templomhoz és beszélni az atyával. Meg itt mesél az egyik bandita arról a pisztolyról, amit valaki kihozott a zónából és Gosánál lesz majd és ekkor mondja azt, hogy ha át akarsz jutni, keresd meg a legközelebbi ösvényt, markold meg a stukkered és futás.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13187 üzenetére
Szidorovics bunkerénél Kordonon a rejtekhely jel, az a láda odalent. Azok Hugo tárhelyei és akkor küldi őket, amikor elmenekülünk az Osztályozóról és átlépünk Kordonra. Akkor jön egy üzenet, hogy tudomásul vette, hogy pucolnunk kellett és küldi a tárhely koordinátákat.
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13196 üzenetére
A balhé után a reptéren sárgák maradtak és amikor megpróbáltam lelőni az őrt a magaslesen, akkor koponyát és ejnyebejnyét kaptam. De ha bementem a kapun, akkor lelőttek.
Most már végre megkaptam a banditáktól a feladatot és a helyet, hogy jussak át a blokádon, de gondolom onnan egyhamar nem lesz visszaút. Ezért addig jártam körbe a pályákon, amíg a blokád előtt az összes dominó célpontot kitakarítottam. Egy idő után már csak a blokád mögé rak be új célpontokat egyesével, és remélem, hogy ez után is így marad, mert kíváncsi vagyok ennek a feladatsornak a végére. -
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13198 üzenetére
A blokád átjárója ott van Jantaron egy sarokban. Ha rámész a feladatra, a jelzőre, akkor egy kis kör jelzi a helyét a térképen. Még nem jártam arra, csak láttam a jelet. Még van némi eladni való cuccom és azzal búcsúzom is Kordon régiójától. Gondoltam, hogy nem lesz visszaút a blokád mögül, remélem több dominóst sem fog betenni ide, mert akkor úszott a buli. Azért mentek lépten nyomon, nehogy meglepetés érjen
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13200 üzenetére
Sikerült átjutnom az inverterrel.
Szóval, az átjáró az X-16 alatti alagútban van, a végén, ahol ki tudnánk mászni a létrán Jantarra. Viszont előbb kell az inverter, ami a labor bejárati liftaknájának a fenekén van Prohor hullájál (gondolom ő volt az). Először ezen jól átsiklottam, nem vettem észre a hullát és a végén nem jutottam át a blokádon. Az invertert a pisztoly slotjába kell tenni, vagyis "kézben" kell tartani. Továbbá, mielőtt az emelvényre érnénk, találunk egy zsákot egy sárga xenomorffal, ami aktiválja az átjárót. Aztán fent az emelvény tetején összefutunk még az arcváltoztatóval is, majd az alagútból teleportálódunk a blokád mögé Ó-Jantárra. Ha valami nem jó, akkor itt visszakerülünk újra Jantarra.
A fegyveres részt nem értettem tisztán. Nálam csak egy Luger van, remélem ez fog kelleni Gosának a hangárnál. Ezt nem engedte eladni sem, viszont egy csomó német fegyvert eladtam... hamarosan elválik. -
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13202 üzenetére
Azt hiszem Geiger zsákjában volt, amikor a xenomorfokkal mentem hozza, de már halott volt az alagútban. Nem biztos, de megpróbálom kideríteni a mentésekből. Azt tudom, hogy mikor a banditák bázisára értem a Mocsárban, már nálam volt.Nem ott volt. Hallgatag adja, miután visszamész a bázisra a dobókéses feladat után:
Ekkor kapod meg a blokád átjáróját. Ez a szöveg folyik ott, de a fegyvert ő adja ide, hogy elvigyük Gosának (?) :
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #13193 üzenetére
En epp ezt nem csinaltam meg, marmint a szivattyuhazas kesdobalast, mert kellettek a kesek a Vadvideken a barnal, hogy kicsinaljam Chon-t, a banditat, mivel azt hittem, hogy a Katonai Raktarak fele kell menjek, es az atkelon nem keltem at, mert tulmentem azon a ponton.
Mivel a kesdobalas utan sem engedett ott at, eszrevettem, hogy a Barnal a terkep aljan is van egy atkelo, amin azt irja hogy Szemettelep, vegulis korabban is lattam hogy azt irja, mert az egeret ravittem, de ez igy nem jo, mert a jatekost osszebolondithatja, ha lehetsege, ird at ott az atkelot Regi Szemettelepre, mivel fontos, mert ott van Gosa akivel beszelnunk kell.
A mocsarban valamelyik bandita - utal az atyara, en el is mentem a templomhoz, es adott egy valamifele Repulesi Utmutatot Pilotaknak, vagy ilyesmi, nemet nyelven, a 3-ik Birodalomtol.
Szoval visszaterve, a kesdobalast nem csinaltam meg a mocsarban (elotte igen, de nem maradt 1 kesem sem) azt hittem, hogy Chon kinyirasa fontos mert anelkul nem lehet tovabbmenni, majd tesztelem, kivancsi vagyok, ha bukjuk Chon-t, akkor atenged-e a regi Szemettelepre, valoszinuleg tuti, csak epp nem kapunk egy erdemrendet meg a hadnagytol, aki adta a kuldetest, marpedig az az erdemrend olyan hogy 12-en kaptak meg csak az egesz nemet hadseregben, 7 poszthumusz.Bandita hirnev, kocsi kaja : en szepen lelovoldoztem oket, ez van.Most a zsoldosoknak kell megkeressem Dr Ripley-t.
Atjaro, inverter : lehet hogy at lehet menni nelkule is, de semmikepp sem azelott, hogy leadnank az ezredesnek a kuldetest, hisz mint irtam, probaltam.
UI : mindenkepp ugy jatszodjatok, hogy szerezzetek meg azt a 190 kg-t cipelo ruhat, nelkule eleg szar lehet, mert nagyon meg kell valogasd, hogy mit viszel magaddal.A Geptelep vagy ilyesmi palyat ott van a Szabadsag bazisa, ott mindent megjavit a szerelo az emeleten, igaz, kisse borsos aron, a 25%-ra kopott exo javitasa szerintem 1 milla rubcsi volt, tiszta szerencse, hogy a degeneraltaknal lehet talalni rez-arany szemeket (xenomorfok) amiket a javito srac orommel megvesz, darabjat negyed millaert.Kerdes, hogy ezekbol kell-e az inverter javitasahoz, vagy sem, mert ha megis, akkor leszivtad.
Fegyverek teren szerencsem volt, mert sikerult szerezzek a Katonai Raktar es Geptelep kozotti atjaronal egy SR-25-t, es egy M4-est, tavcsovel es hangtompitoval, ugy dontottem hogy lecserelem a G-37-t, vegulis nem nyertem nagyot a cseren, mert az SR 2 kiloval nehezebb mint az orosz mesterlovesz puskak, igy hiaba nyertem 1 kilot az M4 - G37 cseren, elvesztettem 1 kilot a mesterlovesz cseren
Persze a kedvencem a PKM, van is hozza 2500 tolteny - az gondolom kihuz a szarbol amikor sok mutanssal vagy harcossal kell verekedni.Es van a SPAS-12 jo mutansok ellen, habar a PKM is szepen gyakja oket. -
borovi
aktív tag
válasz SaGa59 #13213 üzenetére
Igen, de amint olvastam, nem mindenkinek adja be az exot például. Anélkül meg azért elég karcsú az a 90 kiló... Rendesen 250-300 kilóval szoktam mászkálni más modokban. Tudom, barbárság meg játékélmény megrontása, ám vállalom. És ha az actor.ltx ki van bontva, akkor akár sikerülhet is a dolog (bár van még egy fájl, a neve most nem ugrik be, ahol még át kell írni a súlylimitet).
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13218 üzenetére
Az átjutáshoz való xenomorfot megtalálod lent a laborban. Ott hagyhatod szerintem mind a 18-at, de azért jobb, ha átviszed a blokádon valahova, hogy ha kell majd, akkor elérhesd (mert ugye Jantarra már nem lehet visszamenni). Nem tudom kellenek-e valahol, én cipeltem egy darabig őket, de aztán a Raktáraknál otthagytam én is. Nem hiszem, hogy kellenek. Én már az erőműnél járok és keresem az utat a Halott Városba, de még senki se érdeklődött felőlük.
Antonius1978: szkafandert találsz az X-10 laborban. Van 3 kódolt ajtó odalent, az egyik kinyílik egy egytagú számjeggyel. Már nem emlékszem hányassal, de próbáld végig 1-től 0-ig, és ott lesz bent a szkafander egy kis meglepetéssel társítva A második ajtó az.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #13222 üzenetére
Rendben, vajon azt a sotet negyzetet, ami a labort jeloli, hogyan lehet feher karikara atvaltoztatni ? Mert jo lenne ha latszodna a terkepen, hogy ott a labor.
Sensut valoban reg jatszodtam a ShoC-al, kb 5-6 eve szerintem, kisse kikopott, hogy ott miket kellett csinalni, pl total kiment a fejembol, hogy abban is lekapcsoljuk az agyperzselot...
Fosveny : en is ezt kerdeztem toled, de atsiklottal a kerdes felett...
-
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #13231 üzenetére
Ez termeszetesen igy esszeru, de hogy a jantari blokadnak, aminek szinten fold alatt van a bejarata/atlepo pontja, es kapott kort, akkor a modderek az X-10-hez is rakhattak volna, mi van ha valaki meg sose jatszott a ShoC-vel, csak most eloszor, es ezzel a moddal ? Nincs ahonnan kitalalja, hogy hol az X-10es labor emiatt.
Na lam, en is vegigmegyek most Limanszkon, van par batyu, egyikben RPG, masikban egy kepzodmeny, a tobbi nem erdekel, es kivancsi vagyok hogy folytatodik a tortenet.
Sensut, a doki kisergetesehez nem feltetlenul kell egy vagon loszer, ha felvetted a Gaust a Limanszki atjaro elott levo teherkocsirol.3 loves a fejbe, es kifekszenek a zombik, a zsoldosokat meg konnyu barmivel kifektetni.
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13240 üzenetére
Amikor azt mondta "Jantar tó", akkor én az Ó-Jantarra gondoltam, mivel az inkább hasonlít egy kiapadt tóra a hajóroncsok miatt. Ez az újabb Jantar is egy tó volt, ami kiszáradt, de a két pálya lényegében ugyanaz a pálya, csak az Ó-Jantar az eredeti modellezés, amit később a SOC készítői lecseréltek a mai kisebb Jantarra, így az Ó-Jantar a Lost Alphába került "Jantarként".
Megtaláltam a teherautót és kimenekítettem a CNPP2-re, de... nem lövöm le a poént A játék annyira beindult, hogy képtelen vagyok abbahagyni. Nagyon f@sza, izgalmas, fordulatos. Most már a III. rész közepén tartok, de muszáj abbahagynom mert meló van
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13245 üzenetére
Ebben a modban így van. Azt mondja, hogy a Szeméttelep, meg Ó-Jantar csak valami álomvilág, vagy mi a fene. Pontosan most bonyolódtam bele ebbe a sztoriba az Időjósokkal, miután megmentettem a haverjait. Valami határról mesélt élők és holtak között itt az elvadult szeméttelepen, aztán kaptam egy feladatot, hogy keljek át a folyón (?) a híd alatt, ami a határ (?), és egy nagy vörös kérdőjel jelzi a helyet a Szeméttelepen, a hangár előtt. Fogalmam sincs mi ez, azt írja, hogy JJ-t rémálmok gyötrik és talán ez segít . Csakhogy nem történik semmi, hiába kelegetek át a híd alatt. Valami trükk van itt is, most próbálom kideríteni.
shield: nem a harcról beszélek az Osztályozónál. Engem egyáltalán nem teleportált már vissza Kordonról. Az átjáró megszűnt, csak a jele maradt a térképen. Legalábbis nálam ez történt, miután kimenekültem a hamis kártyával banditaruhában, és vissza akartam volna menni valamiért. Csak visszatöltés segített.
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
-
Sensut
őstag
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #13258 üzenetére
Nekem jelentek meg a dominók Ó-Jantaron eddig még.
Mindegyik banditát késsel kell kinyírni vagy csak Chront?
Az első 5-öt lelőttem, az utolsó 3 volt késsel. Lehet hogy ezért nem törlődik a banditatábor megsemmisítése, pedig felrobbantottam a hordókat.A kinyírt banditáktól Mocsár beli rejtekhelyeket kaptam.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #13269 üzenetére
Jól elcsesztem az egészet. Megyek Gosához az Elvadult szeméttelepen, látom hogy a térképen ott van egy dominó. lassan közeledek, erre beugrik egy felirat a Dominó elvről és eltűnt a célpont. Nézem a feladatkezelőt, még Kordonon is Agropromban is, most tűnt fel Ó-Jantaron is.
Erre látom, hogy Szeméttelepen is kellett volna Szidor emberével találkoznom, talán a vasúti alagútban. Ott kellett átmenni Jantarra, nem? Ott nem láttam senkit.
Szerintem neki állhatok a Burkon kívülről ismét.Na, már elég volt, úgy érzem.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #13272 üzenetére
Végül is átjutottam Jantarra, mert az X16 liftaknájában megtaláltam Prohor holttestét és nála az invertert. Ha Szidor emberével találkozok és ad egy invertert, akkor Prohornál levő nem is kerül képbe?
A sok elmaradt dominó miatt kellene kintről újra fojtatnom, nem tudom mit fog eredményezni, de jó lenne végig csinálni.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13272 üzenetére
Ripleyt s a Görögöt mindenképpen életben kell tartani, mert a játék vége Kelet-Pripjátytól rajtuk is múlik. Ők az egyik kulcsfigurák. Azt hiszem nem is lehet kinyírni őket, de ha meghalnak, akkor oda a játék is. Én most jól megszívtam az utolsó dominó miatt, akit a Halott Városba adott be és addig hanyagoltam, amíg már nem tudok eljutni oda. Pedig már a játék végén lennék. Most újra kell kezdenem miatta egész Kelet-Pripjátytól. Ezért elárulom azt a 3 küszöböt a játékban, amikor már nem lesz visszaút.
Az első az Osztályozón, miután Coopert kinyírják és a hamis kártyával, banditaruhában el kell menekülnünk onnan. Itt ha átlépünk Kordonra, akkor többé nincs visszaút az Osztályozóra - az átlépő megszűnik.
A második küszöb a blokád átlépése Jantaron. Ha az inverterrel és a xenomorffal leugrunk az alagútba az X-16 laborból, onnan nincs többé visszaút a déli pályákra. Itt már gondoskodni kell a dominókról mielőtt átlépjük a blokád határát. A dominókat egy idő után mindegyre északra fogja szórni a játék.
A harmadik küszöb Kelet-Pripjáty, miután a Szolgálatosok ketrecbe zárnak majd a tiszt felrobbantja magát, hogy elpusztítsa a degeneráltakat a pripjátyi színházban. Itt jön a feladat, hogy menjünk Pripjátyból az erőműbe a stadionnál, de a CNNP1 helyett Kelet-Pripjátyba jutunk és új fejezet indul. Ez előtt is gondoskodni kell a dominókról, mert nincs visszaút Kelet-Pripjátytól!
Sok feladat a játék végén oldódik meg, nem kell izgulni miattuk. Itt kerül elő Buduláj is, meg Fösvény is (ez néha Fukar néven jelenik meg a szövegelésekben!).[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13275 üzenetére
Igen, Ripley egy nagy meglepetés és az egyik választható befejezés kulcsfigurája. A másik két lehetőség talán menne nélküle is. Görög inkább egy jó segítség a másik két választásban, de nem halhat meg jó ideig, ez feladat. Aztán elmeséli JJ neki a sztoriját a Kórháznál és utána vissza is utasíthatod a segítségét. Sőt, jobb is úgy, mert kezd gyanús lenni.
Egy másik javítani való szöveg, amikor Kelet-Pripjátyban Borman elküld a Göröggel, hogy pusztítsuk el a két Zsoldos teherautót. Ott a leírásban az áll, hogy közel kell állni az autókhoz és megnyomni a rádió gombot a töltetek aktiválásához. Ez nem jó, mert akkor neked kampec. Igazából közel kell állni és az autó alá dobni a plasztikot, aztán távolabbról detonálni a rádióval. Amikor a feladatot tárgyaljuk, akkor is így van a párbeszédben. Tehát a feladat leírása hibázzik.
Egyes térképeken, pld. Kelet-Pripjátynál is jelölik az egyes épületeket, de a szöveg csupa krix-krax. Jó lenne ezt is javítani, na meg a szerelőknél megjelenő párbeszéd panelen a gombnevek is ugyanúgy.[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz SaGa59 #13289 üzenetére
Nem, semmi ilyen igénye nem volt a drágámnak. Simán elindult és végigment a telepítő.
Nekem is szűz win10-em van, tiszta telepítést is csináltam, miután aktiváltam. Lehet, hogy tényleg ez a baj. De, mondom, semmit nem jelzett telepítés előtt. Esetleg emlékszel még rá, hogy mi az a komponens? Megpróbálnám levadászni a netről. Bár lehet, hogy egyszerűbb lesz a 7-re (a másik vinyón ott csücsül) rárakni. Azon már futottak Sztalkerek és modok számolatlanul...[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #13338 üzenetére
Tudom hogy vadaszkest ajanl, en csak egyszeruen untam hogy lopakodjak meg tarsai, es a To''rrel leszedtem oket, lehetett volna hangtompitos barmivel, de a To''r sebez a legtobbet igy azzal lovoldoztem.
Fura, neked egesz maskepp alakult akkor a tuszmentes.En mint mondtam, leszedtem az 5 legjobban lathato ort a Vihloppal, utanna akik szaladgaltak, vagy egy helyben alltak, azokat, persze mindig beleneztem a kukkerbe hogy merre vannak, mert volt akit takartak a bokrok.MAS : Kelet Pripjatyban nalam nem indul el Borman kuldetesenek a megoldasa.Azaz hiaba talalom meg a hullakat, semmi, a vegigjatszasban a faszinak meg elindul.Hoppa, lehet hogy mindenkivel kell beszelni, es utanna indul be az a szkript ? A zsoldosoknal beszeltem a vezerrel, de visszatoltottem, ugy gondoltam, hogy ha kesobb megyek hozza, akkor elfogadom tole az ajanlott kuldit ? No lam beszelek vele, es lam akkor ugy elindul-e a szkript.
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13338 üzenetére
Na, nekem nem aludt el a híd alatt, hiába jöttem-mentem a vízben . Aludtam egyet, de nem történt semmi azután sem. Ez az egyetlen feladatom maradt megoldatlan.
Antonius: Minden klánt fel kell keresni egy beszélni a vezetőjükkel. Nem mindenki áll szóba, pld a banditák és a zsoldos küldit se adják meg végül, nem a te hibádból.
borovi: Én végigcsináltam a Dominókat is, de a végén sehol se volt látványos hatása. Az Arcváltoztató tett említést a feladatról a legvégén, de tényleg nem tudom mire volt jó az egész. Hasznosnak hasznos, mert könnyen egy csomó jó cucchoz lehet jutni a halott sztalkereknél. Más kérdés, hogy épp megéri-e pályákat átrohangálni érte? Remélem ti rájöttök mire megy ki ez az egész hajsza.
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #13345 üzenetére
Igen, Szidor 18 darabjára gondoltam.
Én még mindig a stalker öltözetben flangálok, az exot még nem is használtam. Igaz, még csak Radaron vagyok és nem volt valami nagy harcaim. Dominókat is lesből szedem le.
Nem tudom még, hogy hol lesz szükség az exora, addig megkímélem.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #13351 üzenetére
Pontosan, jol mondod.
Sensut azert irtam nektek, hogy keressetek meg.
Maskulonben, van valami javaslatod, hogy hogyan szedjem ossze a Generatoros pofanak az osszes kepzodmenygyujtemenyt ? Asszem mar minden zombit kinyirtam, vagy ha megse, akkor parra meg nem akadtam ra.Vagy korbe kell jarni a terepet, mert ott is van kepzodmeny, nem csak a zombiknal ?shield hat 1-2 helyzetben lehet hasznalni, de szerintem nem annyira fontos, sokkal hasznosabb majd kesobb az egyedi Vintorez 50 loszerrel, .45-os kiadasban, es talalsz is hozza majd loszert eleget az ellensegnel, maris nekifoghatsz a hidroshock loszert gyujtesenek.Az elejen O-Jantar utan meg jo a PKM, de szerintem azt meg meg kell tartani, ki tudja a vegen mifele mutanshordaval kerulunk ossze, de az osszes tobbi feladathoz egyszeruen tokeletes az elobb emlitett To''r nevu fegyver.
Rony949 a videoba beleneztem, tetszik az atalakitott menu, a jatekmenet az nem tudom milyen, vagy minek az alapjan van, sima alapjatek ? Nem tudom.
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #13368 üzenetére
Igen, jol gondolod, en is emlekszem a 7 ora jarasra, de inkabb 7 ora iranyaban lesz a helyes, ugyanis, ha megnezed a Generator terkepet, akkor majdnem lent a bal sarokban, latsz 2 hazikot.Na oda kell menni, es ha a terkep kozeppontjabol nezed a dolgot, akkor valoban kb 7 ora iranyaban van.
Ez fura, a Limanszki menekules utan - kozben, elmegyunk a korhazba, ahol Gorog alszik, akkor mi meg atmegyunk az omladozo hidon, es tulfelol az egyik szekrenyen van egy kis pancelszekreny, abban uzenet, hogy a monolit elpalyazott nem tudom hova, de van 3 kirakos dolog, az 3 kulcs, beszelsz Goroggel, lejjebb mentek 1 szintet, ahol sirkovek vannak, azaz olyannak tunik, a naplodban van rola kep is, 3 helyre kell letedd a 3 kulcsot, es kinyilik egy terkapu, azon visszakerultok Pripjatyba a szerzetesekhez, beszelsz Goroggel, a teherkocsik megsemmisitese 9 orakor indul.Vigyed a raketavetot, mert lesz ott vagy 4-5 pancelozott jargany, ami geppuskazik.Gorog halhatatlan, elintezi a zsoldosokat nagyjabol, te a jarganyokkal torodj, lodd ki mindet, utanna oadmesz a kocsikhoz, a kozepuk tajan kozelmesz hozzuk, ledobod a 2 plasztikot, bemesz a trafohaz moge, es aktivalod a radiot.Bumm, mehettek vissza a bazisra jelenteni Bormannak.De utanna - es itt felbosszantott a szoveg, mert ugy allitja be a dolgot, a kovetkezo kuldetest, mintha Gorog nem tudhatna rola hogy indulok a Generatorokhoz, szoval nem is beszeltem Goroggel, es lementem az uzletbe hogy atkeruljek a Generatorokhoz, de nem ment, 2x korbemasztam 2 helyet, utanna vissza, duma Groggel meg az atyaval, es le az alagsorba, es lam mukodott a palyavalto pont.A szovegbe javitsd, hogy beszelnunk kell Goroggel es a szerzetessel.Eleg trehany munkat csinalt az, aki a szovegeket csinalta, mert nem esszeru, nem lehet rajonni helyeken, dolgoknal, hogy mit kell csinalni.Pl amikor kinyirjuk Kovcurt, es elmondja hogy Limanszkba vittek a teherkocsit az epitkezeshez, es amikor ott Goroggel beszelunk, hogy szetnezunk Limanszkban, akkor legyszi tedd be az infot, hogy a bandita mintha egy bandita titkos lerakatot emlitett volna,a szokokuthoz kozeli haz alagsoraban.Mindezt azert, hogy ne forogjunk mint golyafos a levegoben foloslegesen Limanszkban, mert tenyleg van utalas erre a bazisra, valaki elobb elmondja ha jol emlekszem, csak eppen azt nem hogy hol van, es aki nem tudja hogy az az ajto nyithato, keresheti iteletnapig.
UI : ossze kell gyujtsuk az ilyen kovetkezetlensegeket, es informaciohianyokat, bele kell tenni a parbeszedbe, hogy merre kell menni es mit csinalni, mert igy agybajt kap, aki vegigjatszas vagy segitseg nelkul nyomatja.Mert, mint pl az en esetemben is, mar a jofene emlekszik, hogy hol az X-10es labor az alapjatekban, lehet olyan is, hogy valaki ugy jatszik, hogy az alap ShoC-t vegig sem vitte, annak aztan foleg halvany goze sem lehet, lam en is elfeledtem peldanak okaert.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #13372 üzenetére
Ha nem csinalod szajbaragosra, akkor nehezen lehet vegigvinni, mert homalyos 27 jatekoraval azelotti utalasokbol nehez visszaemlekezni, hogy egy adott ponton mit is kellene csinalni,egyszeruen nem tudod, slussz.Pl, ha nem nezem meg a videot, a budos eletben ra nem jovok, hogy mit kell Limanszkban csinalni, mert en mind egy teherkocsit kerestem, elvegre arrol van szo, azert megyunk Limanszkba, a rakomanyert.Mivel azt nem talaltam, es a palya teljesen kihalt, Gorog meg nem mond semmi ujat, honnan a francbol kellene en azt tudnom, hogy ott van egy ajto, ha egyaltalan nincs megemlitve, csak annyi, hogy van valahol egy titkos bandita raktar ahol ott lesz a keresett rakomany ???
Hat az jo, hogy Borman magyarazata szajbaragos, mert kulonben mivel intezed el a BTR-eket ?
Nekem nincs olyan fegyverem, ami granatot lo ki, mert nem kellett, ennyi, es ha az sincs, meg RPG, akkor hogy nyirod ki a pancelkocsikat ? Valoszinuleg sehogy sem tudnad, esetleg kezigranattal ha van neked belole egyaltalan.Ez vegulis nem szajbaragas, hanem esszeru hogy be kell tenni a + infot, mert a ShoC-nek olyan a jatekmenete, hogy nem mutat ra pontokkal, hogy hova kell menni, igy nehez kitalalni.(Ha) en is tudnek modot csinalni, es en is tudnek ilyen homalyos utalasos kuldiket csinalni, me, ott a feladat es talald ki hogy en hogyan csinaltam...
UI : Saga59 a COP forumban feltettem egy csomagot, amiben van mindenfele jo, ha valaki a COP-vel akar foglalkozni, es oktato anyag Free-tol, legyszi szedd le, es dobd fel magadnal is, hogy ha valakinek kell, akkor le tudja szedni, ne kelljen 1 gigat minden alkalommal feltoltsek.Koszi.
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz SaGa59 #13382 üzenetére
Köszönöm a mindenre kiterjedő választ!
Pont ez a bibi: amikor visszamennék ehhez a Kovához, mihelyt elhagyom a Vörös-erdő pályát, jelez, hogy sikertelen feladat. A Hideg acél akciót tényleg kihagytam. De ha Kovának mindegy, hogy jön-e a Kamaz vagy nem, akkor megkeresem a kulcsot, ha kell, lerendezem a banditákat, és viszem a teherautót.A Bulldog nem az átjáróban van, hanem abban a bányában lent, ahol olyan könnyen be lehet szakadni a deszkákon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Forerunner 965
- iPAD 8 (2020) 98% aksi
- LENOVO IDEAPAD GAMING 3 -15.6"FHD 120Hz - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 -1 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen