- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Timstrike
tag
Tud valaki megoldást a rossz helyen megállt npc elmozdítására/eltolására?
Mivel az OGSE 0.6.9.3 egy rakás bug-halmaz jól fogna egy "noclip" mód mert sok npc olyan helyen áll meg ,hogy ki sem lehet kerülni, át ugrani sem lehet meg mély guggolásban sem tudok melletük elmenni. -
Laris2
aktív tag
válasz Timstrike #15302 üzenetére
Úgy emlékszem, hogy az OGSE-ben már nem okoztak problémát a szűk helyen megálló NPC-k. Gondolom föltetted sorban a két legújabb javítást, az is 3 éves. Idegesítő problémákat okoz, ha telepítés után, és új játék kezdése előtt nem futtatod le a konfigurátort. Ez szerepel is a telepítési információban. Egyébként én is így kezdtem. Nálam teljesen stabil, és szinte bugmentes a játék, és csak egy mellékfeladatot nem lehetett megoldani. Próbálj a cipőjére lőni, vagy F5 - F9
[ Szerkesztve ]
-
Timstrike
tag
válasz Laris2 #15303 üzenetére
A telepítés meg a konfigurálás az úgy van ahogy te is javasoltad.Sokszor beszélgetés vagy üzletelés közben az arra járó npc elsodor vagy ahogy említettem nem tudok ajtónál vagy lépcsőnél elmenni mellete. Ha a cipőjére lővök akkor megpirosodnak a csoporthoz tartozó npc-k is és hiába mentek és visszatöltök a közelében mert ugyanaz a helyzet alakul ki, csak egy helyben topognak.Találtam egy 2019 javítást ahol az inventory is meg van változtatva meg azt irják,hogy olyan helyekre is be fogok tudni férni ahova eddig szűkösen vagy egyáltalán nem fértem be.Most majd kipróbálom.
Köszönöm a javaslatokat! -
Sensut
őstag
válasz Timstrike #15304 üzenetére
Valami nem OK nálad, mert ez tényleg egy stabil mod. Nem egyszer vittem végig, de soha nem volt gondom vele, még az utolsó patch nélkül se. Győződj meg róla, hogy felraktad az összes frissítést is. Itt egy saját link, amit én használtam: [link] Először kell a 2_10_Revised patch, majd a 2_10 Revised_fix2 patch.
-
Timstrike
tag
válasz Sensut #15305 üzenetére
Köszönöm,meg fogom probálni.
A hivatalos oldalon megjelent egy fix_alpha_3 patch és gondoltam ,hogy a fix_2 már nem szükség ha van fix_3. Lehet,hogy itt tévedtem és ezért nem működik rendesen. -
Timstrike
tag
Az OGSE egyik küldetésének nagyon zavaros az értelme. A "Vendég a liftben" küldetésről van szó. Szidorovics megkér,hogy nézem meg mit akar az idegen aki leskelődik a gabona malomból.Mikor odaérek (bármilyen óvatosan) a szerencsétlen kezében felrobban a fegyver és meghal.Vissza Szidorovicshoz ahol megtudom,hogy (esetleg)rám vadásztak a Csapos fegyverével.Irány a Csapos ahol azt a magyarázatot kapom,hogy ősszetévesztett a megbízott (sniper) valakivel. De akkor miért kapott TNT patront,hogy felrobbanjon a fegyvere???
Viszont ezután sem értem, mit és miért is kell csinálni.
Szóval megbizást kapok a Csapostól,hogy miután a célpontot kiiktatták végeznem kell az általa felbérelt "sniperrel" akit már "gyilkosnak" nevez. [kép]
Igazán, most nekem ez jött le az egészből: bérgyilkost (ártatlan?) megölik,felbérelnek egy másikat akit miután elvégzi a dolgát én kell majd elintéznem
Tehát akkor most mi itt a fontos?Hogy a cél kiiktatva de az elvégzők/végrehajtók is el kell tűnjenek?Vagy tényleg rólam szól az egész és előbb-utóbb "ki vesznek a forgalómból"?
Tudom,hogy mellékküldetés de nagyon érdekel hogy aki játszotta már ezt a küldit az angol meg magyar fordítás előtt,annak is ilyen zavaros értelmezése volt vagy valahol a fordításokban elvesztődik az értelem?!
Elnézést kérek előre a fordítóktól,nem sértegetni akarok senkit! -
Laris2
aktív tag
válasz Timstrike #15314 üzenetére
Szia. A szereped itt az, hogy te helyettesíted aTNT patront, mivel abból csak egy készült., és a terv meghiúsult. A megrendelő nem akarta megkockáztatni, hogy az orvlövész életben maradjon mint tanú, és esetleg lebuktassa. Ezért kell kiiktatnod a második orrlövészt. Az hogy az orvlövész fegyverén a Csapos logója szerepelt, az azért van, mert az viszi tovább a cselekményt.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
Érdemes megnézni ezt az alig több, mint 7 perces animációs rövidfilmet a Stalker útjáról:
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Laris2
aktív tag
Nem tudom, ki hogy van a Stalkerrel, sorra jönnek ki a módok, és a könyvek minden idősorrend nélkül. Nem is látom tisztán a sok mód fontossági sorrendjét. Lehet, hogy sok év után, elő kellene venni az alapjátékot, és újból végigjátszani, hogyan is kezdődött ez az egész történet, milyen helyeken, és mi miért történt, és ne legyen kavar a főhős személyével sem.
-
SaGa59
őstag
válasz Laris2 #15327 üzenetére
A modok, akár a könyvek is, többnyire önállóak, nincs sorrend. A ciklusok (Hemul, Kiket a Zóna egybekötött) és a mod sorozatok (pl a Szövetség ideje) amiknél számít a sorrend.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
-
félisten
Ismerős helyszín (Kordonban). Csupán az ott fellobbanó rőzseláng a körötte letelepedett sztalkerekkel, és a háttérben nyújtózkodó ifjú nyírfa számíthat újdonságnak:
[ Szerkesztve ]
-
Timstrike
tag
Próbálta már valaki a STALKER SoC Remaster-t. Csak azért kérdem,hogy a SOC magyarításal működik vagy nem mert ahogy olvasom hát elég sok mindent átdolgoztak/újítottak.
-
shield
Topikgazda
válasz Timstrike #15332 üzenetére
Úgy látom, hogy csak grafikailag lett tuningolva és hibajavítások.
"
Itt vannak az összes szolgáltatás:
- Sok vaníliahiba-javítás
- Directx 11 API és 64 bites motor
- Az összes textúra
megmunkálva van (2K / 4k / és akár 8 k) - Továbbfejlesztett Godrays
- Lágy árnyékok / Fű árnyékok (16k-ig)
- Javított meredek parallaxis térképezés
- Teljesen javított és egyedi időjárás a bekapcsolások engedélyezésekor
- Megnövekedett poly-szám az NPC-nél (70/80 k-ig)
- Megnövekedett poli-szám a mutánsoknál (eredetileg nagyon alacsonyak voltak)
- Megnövekedett poly-szám a kézhálókhoz, fegyverekhez, néhány statikus és dinamikus objektumhoz
- 4k
skyboxes - általában megvilágította a világítási rendszert.
- Megújított részecskerendszer (statikus tárgyakkal történő dinamikus ütközés esetén)
- Hozzáadott Motion Blur
árnyékoló (ki lehet kapcsolni) - Hajtsa le és kiváló minőségű virágárnyékolókat.
- Törhető lámpák
- Lehetséges lopakodás, ha az NPC nincs riasztási mod.
Tesztelve a GoG nemzetközi verziójával. Az angol szöveg jelenleg támogatott."Nagy a valószínűsége, hogy menne vele a magyarítás, de megoldható. Egy próbát megér.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Timstrike
tag
-
Timstrike
tag
válasz ' Tzs , #15340 üzenetére
Azt hiszem,hogy egy teljesen új gép/rendszer kell majd mert ez egy előre ősszeállított volt és sajnos nem tudok fejleszteni benne semmit egyenként, ahhoz hogy kompatibilis legyen és ne legyen leterhelve(legalábbis ezt a választ kaptam,hozzáértő "mesterektől") .
Egyébként köszönöm az ajánlatott! -
shield
Topikgazda
válasz Timstrike #15341 üzenetére
Ha ez igaz
"- Directx 11 API és 64 bites motor
- Az összes textúra megmunkálva van (2K / 4k / és akár 8 k)"
akkor combos gép kellhet hozzá. Elkezdtem letölteni, de nagyon lassan jön.
Holnap lehet hogy ki tudom már próbálni.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Timstrike
tag
Jól mondod.Lassan a Stalker módokhoz is szupergépek kellenek majd,hogy rendesen lehessen játszani. A letöltés nekem is lassú volt, de hát nem is csoda hiszen 20,5 GB módról van szó.
-
félisten
-
Laris2
aktív tag
válasz shield #15342 üzenetére
- Az összes textúra megmunkálva van (2K / 4k / és akár 8 k)"
akkor combos gép kellhet hozzá.
Nekem 8GB rammal el sem indul, ez a Remaster.
OGSE Sikerült elindítanom a 2_12-esre path-elt OGSE-t a magyarítással. Ha végig viszem, és nem lesz gond, belinkelem. Ezt azért jelzem, mert a 2_12-es path-hez nincs angol fordítás.[ Szerkesztve ]
-
Timstrike
tag
Akinek nem indulna el a Remaster és szebb grafikával meg stb. szeretné újrajátszani az alapjátékot annak ajánlanám a mostanában megjelent Memories of the Zone -módot testreszabható alapjáték és modpack a STALKER Shadow of Chernobyl-hoz.
"A módban különféle Gameplay, Sound és Visual kiegészítők érhetők el az Opcionális mappában, hogy személyre szabhassák az élményt az ízlésed szerint.
Ha csak az alapjátékot akarod játszani akkor az alap telepítés megfelelő lesz neked! Az egyetlen választható opció, amelyet javasolnék a Clear sky Sidorovich .
Egyébként minden csak rajtad múlik! Lehetőségeket biztosítottak arra, hogy a visszatérő játékosoknak extra kihívást lehessen adni anélkül, hogy túl kellene hajszolják magukat"
Itt minden infót ,letöltést,frissítést megtaláltok . [link]
Good hunting, stalkers ![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen