2018. december 17., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-10-19 22:33:46

IT café

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14301) nem_tom válasza nem_tom (#14300) üzenetére


nem_tom
(őstag)

Még is csak sikerült kést szerezni.

SPOILER

Az erőműben amikor a szolgálatos ezredestől azt a feladatot kapjuk, hogy pucoljuk ki a szarkofágot. Ott a kést választottam a fegyver helyett. Mit ne mondjak, elég vicces volt nekiindulni 50 GRC-s katonának 3db dobókéssel. Egyet megtartottam, még egyet sikerült visszaszereznem. Így végre valahára teljesíteni tudtam a küldetést. :D

YouTube csatornáim > Tánc: http://www.youtube.com/user/RamPaGe93HST Gameplay és egyéb: https://www.youtube.com/user/kenyergameplay

(#14302) nem_tom


nem_tom
(őstag)

Újabb kérdés, szintén Hullócsillag.

A Generátoroknál vagyok, elmentem oda ahol a szerzetesek tanyáznak, viszont senki nincs ott akivel találkoznom kéne. Ezen a videón viszont itt vannak. Akkor most hol vannak? :F

[ Szerkesztve ]

YouTube csatornáim > Tánc: http://www.youtube.com/user/RamPaGe93HST Gameplay és egyéb: https://www.youtube.com/user/kenyergameplay

(#14303) nem_tom válasza nem_tom (#14302) üzenetére


nem_tom
(őstag)

Megoldódott. Éjszaka csak a szerzetesek vannak, nappal pedig a többiek.

YouTube csatornáim > Tánc: http://www.youtube.com/user/RamPaGe93HST Gameplay és egyéb: https://www.youtube.com/user/kenyergameplay

(#14304) nem_tom


nem_tom
(őstag)

Hullócsillag Spoiler ON

Kiveséztem a játékot sikeresen. Gyerekek én azt hittem agyfaszt kapok mikor utólag rájöttem, hogy pripjaty-ból kimenthettem volna a cuccaimat viszont már semmi szín alatt nem engedett vissza a játék. Plusz a Blokád előtti részeken is csomó minden hagytam szerte széjjel. :D

Egyébként valaki eltudná mondani, hogy a végén lévő bejátszások akkor milyen végkifejletet is takarnak? Megnéztem mi van akkor ha kikapcsolom a blokádot és mi van akkor ha elpusztítom a vezérlőpultot... viszont nekem nem mondtak sokat azok a pár másodperces kis videók utána.

A másik kérdés, hogy a játékmenetet mennyire lehet befolyásolni a döntéseim és cselekedeteim által? Egy esetleges újrajátszás végett kérdezem. :)

Spoiler OFF

Viszont azt kell mondjam, hogy nagyon tetszett a mód. A zóna itt tényleg rideg és magányos hely, sok a mutáns és nagyon beteg háttér hangok vannak. A sztoriról nem is beszélve. Kellemes csalódás volt. :)

YouTube csatornáim > Tánc: http://www.youtube.com/user/RamPaGe93HST Gameplay és egyéb: https://www.youtube.com/user/kenyergameplay

(#14305) SaGa59 válasza nem_tom (#14304) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A végkimenetre nem sok hatással vannak a döntéseid, csak menet közben változnak dolgok. Pl ha kihagyod, vagy rosszul csinálod meg a mocsárban a banditairtást, akkor később az egyik feladatnál nincs választási lehetőséged békés megoldásra. És még pár hasonló. Ripley-vel is többféle variáció lehet a kapcsolatotokban. De itt is inkább menet közben. Sikeresen elkiséred vagy elveszíted. Esetleg kinyírod. Bizonyos variációkban nem tudod meg róla az igazat, más variációkban igen, más módon lesz a segítségedre, vagy egyáltalán nem lesz alkalma segíteni. stb...

A végén tulajdonképpen három befejezés lehet.
1: kinyír az áruló (nem tudod lenyomni a bandájával együtt)
2: elintézed a kapcsolótáblát. Akkor az idegen ott ragad a kikapcsolhatatlan kupola alatt
3: kikapcsolod a kupolát. Az idegen kiszabadul és azt csinál a Földön amit csak akar.

Nekem ennyi jött át a végéből, További infó nincs a szövegekben sem.

A blokád előtti részen mindeképp ott kell hagyj rengetg begyűjthető cuccot, mert még a spéci exoban se tudod elcipelni, megvenni meg senki se tudja, mert nincs elég pénzük.
Én a Hangárban hagytam rengeteg holmit, az aknában lévő ládában, később meg Jantaron a gyár busz melletti kocsiban.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14306) nem_tom válasza SaGa59 (#14305) üzenetére


nem_tom
(őstag)

Érdekes. Jól van, köszi az infókat. Akkor lényegében Te sem tudsz többet a végkifejletekről a nyilvánvalónál. Azért valami kis utósztori lehetett volna talán. :)

YouTube csatornáim > Tánc: http://www.youtube.com/user/RamPaGe93HST Gameplay és egyéb: https://www.youtube.com/user/kenyergameplay

(#14307) shield válasza nem_tom (#14306) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Az utósztorit én is hiányoltam.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14308) SaGa59 válasza shield (#14307) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Valóban lehetett volna valami pár soros lezárása. Talán azért nem volt, mert gyakorlatilag bármelyik befejezés a karaktered halálát jelenti.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14309) Dhampir válasza SaGa59 (#14305) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

A nem_tom stalker által írt spoilert nem olvastam el, de az megtudható, hogy a kupola alól kiszabadulva még folytatódik a játék? Persze a játék címe alapján nem valószínű.

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#14310) SaGa59 válasza Dhampir (#14309) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Nem kerülsz ki a kupola alól. Ott van véget, ahol eldöntheted, mi legyen a kupolával. Az addig vezető út az, amit többféleképpen is bejárhatsz.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14311) shield válasza SaGa59 (#14308) üzenetére


shield
(Topikgazda)

A modderek ezt a véget szánták neki, ez van.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14312) Dhampir válasza SaGa59 (#14310) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Köszi az infót! :)

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#14313) SaGa59


SaGa59
(őstag)

Ha minden igaz, kijött a nyomdából, legalábbis már nem „előrendelhető” státuszban van:
Vaszilij Orehov: Tűzvonal

[link]

Akinek a Katasztrófa sújtotta terület tetszett, annak ez is fog. Ismét Hemul a főszereplő, két-három hónappal az előző rész után. Akció, harc, keménykedés van bőven… Meg egy nem várt fordulat…

Nem szeretném lelőni a poént és kérem, aki elolvassa, az is hagyjon pár hetet a többieknek, hogy maguk szembesüljenek a történettel. A történet fő csavarja eléggé mellbevágó lesz mindenkinek, aki játszott ShoC-lal.

Közben fordítom a harmadik részt, az ennek lesz a közvetlen folytatása (újabb csavarral). Bár ez a sztori önmagában is megáll, kerek egész, de a harmadik résszel fog tényleg lezárulni Hemul története.

Önreklám on.
Mini-interjú Sándor Gáborral, a S.T.A.L.K.E.R.-könyvek fordítójával
Önreklám off.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14314) rétisün válasza SaGa59 (#14313) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

ma jött az értesítés, hogy átvehetem a helyi Libri boltban, úgyhogy igen. megjelent. köszönjük a fordításaidat újból, mégis csak más egy s.t.a.l.k.e.r. könyvet olyan fordításával olvasni, aki maga is játszik, ismeri a 'hátteret'. :R

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#14315) Dhampir válasza SaGa59 (#14313) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Szuper! :C

Meg lehet szerezni az összes eddigi részt egyben, létezik ilyen pakk?

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#14316) SaGa59 válasza Dhampir (#14315) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Nem tudok róla, hogy a kiadó ilyet csinált volna, de a harmadik rész elkészültével felvetem az ötletet, talán vevők rá.
Az biztos, hogy a kiadó oldalán (amit belinkeltem), mindig valamivel (10-15%) olcsóbbak a könyveik, mint az elvi bolti ár.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14317) shield válasza SaGa59 (#14316) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Gratulálok!
Te leszel Magyarországon a S.T.A.L.K.E.R. könyvek atyja. Sajnos elveszítettünk a Stalker modok fordításától, de ami előny, hogy nem olyan ember fordítja a könyveket, akit nem ragadott el a Zóna.
Ennyi munka mellett van időd egyáltalán barangolni egy kicsit a Zónában?
A mostani munkám miatt keveset tudok játszani, de olvasni több időm van.

Az általad linkelt boltban tényleg jók az árak.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14318) Dhampir válasza SaGa59 (#14316) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Köszönöm szépen az infót.

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#14319) SaGa59 válasza shield (#14317) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Sajnos a játék elmarad. A melóhelyemen is nagy a nyomás (amikor belekezdtem a magyarításokba, fordításokba, jóval lazább munkakörben voltam, mint most, bár nagyjából ugyanezt csináltam, csak kevesebb felelősséggel, több „rutinmunkával”), három párhuzamos, nem kis projekten dolgozom a normál üzemeltetés mellett, az is eléggé fárasztó. Ha egy nap kettőnél több meetingem van, főleg, ha angolul, aznap estére végem, legfeljebb ha olyasmivel tudok foglalkozni, aminél nem kell gondolkodni. A sztalker nem ilyen, minden lépés számít…

Ha lesz időm meg energiám, a Dacolva a halállal második részét vinném tovább, a fordítást folytatva (ha addig valaki át nem veszi). Abban, annak idején játék közben is elakadtam, a már magyarított részen egyszerűen nem tudtam túljutni, mert vagy a zsoldosok csináltak ki, vagy belegyalogoltam valami anomáliába (és abban ezek tényleg halálosak, nem lehet csak úgy kiugrálni belőlük), vagy felzabált egy a nádasban kódorgó vérszívó. Egyszerűen mehettem bármerre, az a dög a nyomora akadt és elkapott.
Már csak emiatt is érdemes lenne foglalkozni vele, van benne kihívás rendesen.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14320) wrz


wrz
(fanatikus tag)

Sziasztok,

A mostani steames leárazásban megvettem ezt a játékot, de ha el akarom indítani csak egy failed to initialize graphic hardware hibaüzenet ugrik fel és semmi nem történik.

Amiket próbáltam eddig és nem működtek: különböző kompatibilitási módokat, rendszergazdai jogokkal indítani, dx10 telepítés, létrehoztam a stalker-shoc mappát a dokumentumokba és bemásoltam az user.ltx fájlt.

A gépemen win10 64bit-es oprendszer van, bemásolom a log fájlt hátha valaki tud segíteni mert én kezdem feladni.

* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M14/S3, 3193.00 mhz, 24-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30258 files cached, 5553Kb memory used.
Init FileSystem 0.958381 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\warez\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find InstallUserName entry in registry
* [win32]: free[3998344 K], reserved[77668 K], committed[118228 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7300 K], process heap[1282 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\games\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[26], prop=[
! cant convert dik_name for dik[43], prop=[
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[El
[d:\games\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\games\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx"...
! Unknown command: r__wallmark_ttl
! Unknown command: rs_skeleton_update
[d:\games\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\games\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\games\steam\steamapps\common\stalker shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
! Unknown command: sv_statistic_save_auto
[c:\users\warez\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:67DF]: Radeon (TM) RX 480 Graphics
* GPU driver: 22.19.162.4
Failed to initialize graphics hardware.
Please try to restart the game.

Minden ellenállás hasztalan!

(#14321) shield válasza wrz (#14320) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Sok mindent nem tudtam ki olvasni belőle. Az utolsó előtti sor az biztos gebasz.
"Failed to initialize graphics hardware."

A videó kártyád inicializálása sikertelen.
Nem tudja beindítani a kártyádat vagy valami ilyesmi. Lehet hogy driver csere is megoldaná.
Mindenképp szed le Ezt a DX-et.
Én ez nélkül nem indítok Stalkert.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14322) wrz válasza shield (#14321) üzenetére


wrz
(fanatikus tag)

Köszi, igen pont ezt a DX-et raktam fel, itt találtam valamelyik stalker topic összefoglalójában. Közben a videókártya driver frissítés megoldotta a problémát. Mondjuk egyáltalán nem volt régi az előző verzió se, de valamiért úgy látszik nem szerette ezt a játékot. :)

Minden ellenállás hasztalan!

(#14323) shield válasza wrz (#14322) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Lényeg, hogy megoldódott.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14324) SaGa59


SaGa59
(őstag)

Nem igazán sztalker téma, de a Zónához és a Radarhoz kapcsolódik az Orosz Harkály című film.

Ez gyakorlatilag a Csernobil-2, vagy más néven Duga nevű „horizonton túli radar” neve (ami legjobban Limanszkból látszik a játékokban). Illetve egy ukrán excentrikus művész elmélete arról, miért is kellett valójában felrobbannia a Négyes Reaktorbloknak '86-ban. Ma reggel adta a Sundance csatorna a filmet, kissé érdekes fordítású magyar felirattal. Elgondolkodtató. Nem szeretem az összeesküvés elméleteket, de ha másra nem, egy a Zóna „eredetéről” szóló sztalker regény alapötletének akár jó is lehetne az elképzelés. Még az sem kizárható, hogy a játék készítői ismerték a sztorit (bár Fjodor mintha túl fiatal lenne ahhoz, hogy már 2007 előtt ismert legyen az elképzelése, illetve szinte biztos, hogy 2009 utáni az elmélete, mert az egyik kulcsfigura 2009-ben meghalt és ezt sajnálja, mert nem tudta szembesíteni az illetőt a szerinte kiderített tényekkel) és továbbfejlesztették azzal, hogy a hadiipar is kihasználta a helyzetet.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14325) rétisün válasza SaGa59 (#14324) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

szívesen megnézném, csak sajna feliratot nem találok hozzá :(

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#14326) SaGa59 válasza rétisün (#14325) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Ha angol megteszi, az innen letölthető, magyart én sem találtam. Esetleg érdemes figyelni a Sundance csatornát, ha van, talán ismétlik valamikor. A közeljövőben nem lesz, mert be akartam állítani felvételre (csak kb a felétől láttam), de nem találta a műsorújságban.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14327) rétisün válasza SaGa59 (#14326) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

köszi, lehet megpróbálkozok vele, de az angoltudásom se sokkal több, mint az orosz :B csak ami ragadt rám játékokban, sorozatnézés közben. esetleg a nagyon nem értheő részeket kigooglizom, aztán öszerakosgatom magamnak, mit jelenthet, amit beszélnek :U

[ Szerkesztve ]

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#14328) shield válasza rétisün (#14327) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Nem tudom lesz-e belőle valami, de egy felirat készítő oldalon kértem hozzá feliratot.
Ha szerencsénk van, akkor lesz is belőle valami.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14329) rétisün válasza shield (#14328) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

:C :R

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#14330) Dhampir válasza SaGa59 (#14324) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Köszi az ajánlót. :R

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#14331) nem_tom válasza SaGa59 (#14324) üzenetére


nem_tom
(őstag)

Ha lesz hozzá egy jó magyar felirat majd jelezzétek itt a topicban, engem is érdekelne. :R

YouTube csatornáim > Tánc: http://www.youtube.com/user/RamPaGe93HST Gameplay és egyéb: https://www.youtube.com/user/kenyergameplay

(#14332) selmeczitomi válasza SaGa59 (#12033) üzenetére


selmeczitomi
(újonc)

Kedves SaGa59!

Édesanyám nagyon szeretné megtalálni azt a Faljáró című filmet, amelyikben Fernandel volt a főszereplő. Kérem segítsen, mi a pontos címe, mikor csinálták a filmet.

Előre is köszönöm!

Üdv.:
Tamás

(#14333) kekeeci válasza selmeczitomi (#14332) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

Nem Fernandel, hanem Bourvil,
és a címe:
Le Passe-muraille (1951)

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#14334) nem_tom


nem_tom
(őstag)

Sziasztok! Újra tiszteletemet tettem a zóban. Sok idő óta először tisztán az alapjátékot játszom, csak az Absolute Nature és Structure módokat tettem fel a szebb külső érdekében. Ami feltűnt nekem, hogy éjszaka eléggé világos van. Kerestem megoldást arra, hogy sötétebbre csináljam, de csak egy Weather Overhaul nevezetű módot találtam. Szerintetek ezt merjem telepíteni? Elvileg szebb és realisztikusabbak lesznek tőle az időjárás elemei, meg sötét az éjszaka... bár nekem inkább csak az utóbbira lenne szükségem. Viszont ha nem muszáj nem akarom elölről kezdeni meg kérdéses a kompatibilitás a feltett grafikai módokkal.

Másik dolog. A leírásban lévő realistic demage mód már nem elérhető. Gondoltam szólok. ;)

YouTube csatornáim > Tánc: http://www.youtube.com/user/RamPaGe93HST Gameplay és egyéb: https://www.youtube.com/user/kenyergameplay

(#14335) rétisün válasza nem_tom (#14334) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

mielőtt feltennéd a modot, mentsd el a komplett gamedata mappát, és ha valamiért nem működne az újabb moddal, csak visszamásolod a korábbi gamedatát, amivel még jó volt a játék.

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#14336) nem_tom válasza rétisün (#14335) üzenetére


nem_tom
(őstag)

Egyszerű és nagyszerű megoldás. Ez eszembe se jutott. Köszi, majd kipróbálom. :D

YouTube csatornáim > Tánc: http://www.youtube.com/user/RamPaGe93HST Gameplay és egyéb: https://www.youtube.com/user/kenyergameplay

(#14337) nem_tom


nem_tom
(őstag)

Jelentem, a Weather Overhaul mód kompatibilis az Absolute Nature és Structure grafikai módokkal. Az időjárás is egy fokkal realisztikusabb és látványosabb lett. De sokat nem kell várni tőle. Egyébként van egy újabb verziója is amit a közelmúltban adtak ki. Csak azért nem azt próbáltam ki mert a letöltéséhez regisztrálni kéne. Akit ez nem zavar, annak ide linkelem: Weather Overhaul 3.1 Szívesen olvasnék róla véleményt aki hajlandó kipróbálni, hogy van e olyan jó mint a leírás mondja.

YouTube csatornáim > Tánc: http://www.youtube.com/user/RamPaGe93HST Gameplay és egyéb: https://www.youtube.com/user/kenyergameplay

(#14338) Balathruin válasza nem_tom (#14337) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Elég régi, bár attól még lehet jó. Nem kell regisztrálni.

(#14339) nem_tom válasza Balathruin (#14338) üzenetére


nem_tom
(őstag)

Oh... nem tudtam, hogy ez egy és ugyan az. :)

YouTube csatornáim > Tánc: http://www.youtube.com/user/RamPaGe93HST Gameplay és egyéb: https://www.youtube.com/user/kenyergameplay

(#14340) Rony949


Rony949
(senior tag)

Redditen találtam EZT a képet. Nagyon jól összefoglalja a modokat. Érdemes lehet ránézni. :)

(#14341) Sensut


Sensut
(őstag)

F.O.T.O.G.R.A.F. teljes angol verzió, tartalmazza az alapjátékot is. Nem kell semmit csinálnod, csak kicsomagolod, beállítod és játszol.

(#14342) Sensut


Sensut
(őstag)

Ez nekem új, de nagyon dicsérik. Goldsphere aka Golden Ball (Zolotoy Shar) SOC mod. Teljesen új sztori angol, francia, német, olasz és spanyol nyelveken az eredeti oroszon kívül. Na vajon mit fogok csinálni a hétvégén? :D

[ Szerkesztve ]

(#14343) kekeeci válasza Sensut (#14342) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

Két éve írtam róla. :(((

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#14344) Sensut válasza kekeeci (#14343) üzenetére


Sensut
(őstag)

Láttam, de akkor még orosz volt csak és az nekem kínai :D Amúgy tetszik a mod, egy teljesen új karakter vagyunk, aki beszökik a Zónába szerencsét próbálni. A katonaság elkapja és lecsukják a cordoni bázison, de meg kell szökni (itt nem csak az a lényeg, hogy ne vegyenek észre szökés közben, hanem hogy ne állj meg, csak menekülj ki a bázisról, mert ha megálltál, abban a helyben leszed a mesterlövész). Sidorovich még, vagy már nincs a bunkerben, ezt nem tudtam eldönteni, mert a faluban csak 4 kalandor van egyelőre és azok segítenek talpra állni. Szerintem még nincsen. Nagy terjedelmű modról van szó, kíváncsi vagyok mi lesz tovább. Egy csomó új dolog is van a játékban, köztük ez a kedvenc német juhász a faluban :)

Majd még írok róla, ha tovább haladtam.

[ Szerkesztve ]

(#14345) Laris válasza Sensut (#14341) üzenetére


Laris
(kvázi-tag)

Ez a játék már lecsengett, vagy kevesen ismerik.

(#14346) Sensut válasza Laris (#14345) üzenetére


Sensut
(őstag)

Hát nem tudom, erre felé még nem nagyon volt emlegetve, de nagyon fasza. Valaki játszotta már? 2012-es mod. Talán ez az a mod, ami eddig a legközelebb visz a Zóna valódi világához, mivel nem a megszokott lövöldözés az alapja, hanem a puszta túlélés. Egyelőre. Nincs fegyver, nem kapsz egyből egy pisztolyt, hanem csak egy mindenféle alkatrészekből összebarkácsolt stukkert, amit úgy kell tölteni elölről, mint a polgárháborúban, és a lőszer puskapor + csapágygolyó, amit neked kell összeállítanod :) Vannak konzervek, de a mutáns testrészekből lehet főzni levest a tűzhelyeknél, ami sokkal jobb és ehhez is megvannak az edények meg a hozzávalók. A vizet esőből fogják és hordóból lehet merni. Mindenfelé halott kalandorok, akik szerencsét próbálni jöttek, de mind odavesztek kik mutánsok által, kiket a katonaság szedett le vagy anomáliák öltek meg. Wolf neve felmerült már és azt hiszem ez az egész Sidorovich kora előtt történik. Viszont rengeteg a szöveg úgyhogy angol (vagy bármelyik másik nyelv amire fordították) tudás kötelező, mert a küldetések sem a megszokott "egyszerű menj és öld meg", hanem általában egy alapos tervezgetés előzi meg őket. A Fotografra hasonlít a leginkább, de most kaptam egy olyan interaktív tárgyat, ami az OGSE-ban is megjelent jóval később. Minden esetre látszik rajta, hogy profi munka és van ötlet meg tartalom is bőven benne. Csak ajánlani tudom.

(#14347) Timstrike válasza Sensut (#14346) üzenetére


Timstrike
(lelkes újonc)

Nemrég kezdtem el de nagyon megfogott a játék egyszerűsége meg a remek küldetésekre való felkészülés.Ugyanis, ha nem vagy felkészülve egy küldetés teljesítésére akkor "bukta",mind ahogy te is leírod.
Csak dicsérni tudom a mód készítőket mert egy remek Stalker játékot adtak a Zóna kedvelőknek.
Élni a zónában egy szál alsógatyában és kontrollert (irányítót) megölni egy késsel?! Na, ez az igazi Stalker élet.
Remélem végig ilyen elképesztő dolgok fognak történi,mert még nagyon az elején vagyok.
Hogy nem találtam rá hamarabb mikor még több időm volt :W Ha nem kellene dolgozni mennem talán napokig játszanék,egyfolytában
Köszönöm Sensut,hogy felhivtad rá a figyelmem! :R :R :R

(#14348) Dhampir válasza Timstrike (#14347) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Élni a zónában egy szál alsógatyában és kontrollert (irányítót) megölni egy késsel?!

Meg lehet tenni, például a CoP elején, a zatoni barlangban. Belopakodsz a barlang belsejébe, rádobsz egy gránátot vagy anélkül, utána kanászbicskával gyorsan lerohanod. Így kicsit spórolhatsz a lőszerrel és a bátorságodat is próbára teszed. :)

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#14349) Sensut válasza Dhampir (#14348) üzenetére


Sensut
(őstag)

Igen, csak ez itt sokkal bonyolultabb, mert a kontroller voltaképpen nyugis, viszont van vagy 10 zombi a környéken, akiken keresztül lát és hall. Van egy segéd, aki az útról távcsővel figyeli a kontrollert az ablakon keresztül és irányít. Ha volna egy rendes fegyver, csak egy lövés lenne erről a pontról, de itt (még) nincs egy rendes fegyver. A zombikat 20 méteren belül nem közelítheted meg, mert akkor riasszák a kontrollert és vagy elmenekülsz, vagy neked annyi. A kontroller itt képes még akkor is a falhoz verni téged, ha közvetlenül előtte állsz, így esélyed sincs késsel ellene szemtől szemben, mint pld a COP-ban. Tehát ki kell kerülnöd a zombikat, hogy ne vegyenek észre és a kontroller háta mögé kell lopóznod, mindezt Cordonon az ATP emeletén. Ha elérted, akkor már hátból ledöfheted őt egy komoly vadászkéssel, amit ezért adnak, de egyáltalán nem egy leányálom a háta mögé jutni. Mellesleg nekem begyúródott egy csomó kutya meg vadkan az ATP-re és jól felzaklatták az összes zombit, hogy azok csak futkosnak össze vissza az udvaron. De valahogy mégis sikerült belopóznom és leszedtem a bestiát. Hát ez tényleg egy egyedi feladat volt és egyáltalán nem ölt a méreg miatta, hanem csak pumpálta belém az adrenalint. Már csak ennyiért is megérte a fáradságot ez a mod :K

[ Szerkesztve ]

(#14350) Dhampir válasza Sensut (#14349) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Ez kemény játék, ha a Thief-hez hasonlóan lopakodni kell. :K

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.