Hirdetés

2018. október 21., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-10-19 22:33:46

IT café

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14201) kekeeci válasza shield (#14199) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

Ne a nevét nézd, hanem a stílusát, egyből ráismersz. :DD
(Amúgy az adatlapján megtalálod a régebbi neveit.)

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#14202) shield válasza kekeeci (#14201) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Igazad van, de nem gondoltam, hogy csak úgy lehet változtatni a neveket.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14203) Dhampir válasza shield (#14202) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Korábban az avatar változása miatt találtam ki a névváltoztatást is, de nem jött össze az eredeti szándékom szerinti, majd a következő próbálkozás sem foglaltság miatt (habár a kereső valamiért nem dobta ki a már létezőt). Ráadásul éppen rossz periódusban próbálkoztam, amikor éppen gépem sem volt. Ezek után majd alaposabban átgondolom és több variációt is összegyűjtök, hogy ne érjen újabb meglepetés, amikor komolyabb névre váltok, ha az égiek addig is támogatnak és ezt ismét megtehetem. :)

[ Szerkesztve ]

(#14204) Dhampir


Dhampir
(PH! félisten)

Elkezdtem írni egy kis sztorit, habár témája alapján a Call of Pripyathoz kapcsolódik:

A légiós

A rozsdamarta vasajtó morogva utat engedett a Szkadovszk fedélzetére kilépő Kalauznak.
A délutáni Nap szemhunyorítást parancsoló fénye már meg-megtört, amint lángokkal teli hasa a nádak zászlóinak cafrangjára ereszkedett.

A cserzett arcú sztalker megállt a hajó egy alkalmas pontján és élesre összehúzott szürke szemeivel körbekémlelte a gőzölgő látóhatárt.

Egy újonc érkezését várta, de a gödrök labirintusában lapuló langyos tocsogók rezzenetlen tükrei pillanatnyilag semmi jelét nem mutatták a vendég közeledtének.
Arrébb valami mozgás mégis megtörte a pillanatnyi csöndet. A Leégett falu irányából vadkanok motoszkáltak, éppen a letaposott sás között turkáltak. Fakó sárga agyarukról nagy csobogással csurgott vissza a sokökölnyi darabokban kikotort élettelen, szennyes iszap, aminek bosszús röfögéssel fordítottak hátat az örökké éhes állatok.

Kalauz sóhajtott egyet és mint aki magában beszél valamit, megrántotta a vállát, majd visszaindult a hajó gyomrába. Bakancsos lépteinek kongó neszei már elhaltak, amikor az alkonyat narancs-ibolya fénypászmái végigsimították a mérges ködöket felköhögő öblöket.

Aztán egyszer csak csizmaszár klaffogása bolygatta meg a táj nyugalmát. A vadak füleiket hegyezték, a dombok között egy Husi érdeklődve felvisított. Egyre közelebbről hallatszott, amint sáslevelek vagdalják és az alattomos nádtorzsokok gáncsot vetnek a lábaknak.

Minden jel arra mutatott, hogy ember közelít a menedék felé. Léptei határozottak voltak, nem úgy, mint egy zombi dülöngő járása. Hirtelen hangszóróból kitörő rekedtes hang parancsolt megállást.

- A Szkadovszk fedélzetére tilos fegyverrel a kézben belépni, tedd el a puskádat, mielőtt "véletlenül" lepuffantanálak!

Az őrszem: "Őrszem" éber volt.
Hátizsák puffant és fegyvertok cipzárja nyisszant a homályban, a hadieszköz eltétetett.

A látogató végre elérte a hajó egykori padozatának vasszerkezetét. A rozsdás rácsokon a bejárati lámpa alá ért, amelynek fényköre még jobban kiemelte a hajó szegecselt vaslemezén végigfutó, élő rozsdaereket. Mintha egy nagy rozsdás pók szőtte volna át hálójával az egész hajótestet. Habár a gépház régóta nem üzemelt a megfeneklett Szkadovszkban, odabentről mégis valamiféle dobogás szűrődött ki. Az ajtó kinyitása után a belépőt mellbe vágta a meleg levegőben elkeveredő étel- és italszag, valamint a karcos, zsírfoltos asztalok fölé görnyedő, elfáradt sztalkerek ruházatának kipárolgása. A dobogás a szemközt álló csapos háta mögül kibömbölő rádióból sugárzó zene ritmusára dübögő lábtól eredt, ami egy félhomályos sarokban bőrkabátjában ücsörgő testes emberhez kapcsolódott.

- Jó estét idegen! - szinte belerobbant fülébe a mézes-mázosnak egyáltalán nem nevezhető hang. - Szultán látni kíván téged.
- Bonsoir! - Jó estét! - nyögte ki zavarodottan a vendég.

Egy magas férfi ránézett.
- Comment vous appelez-vous? - Hogy hívják Önt, kérem?
- Je m'appelle Pierre. - Pierre vagyok.
- Je m'appelle "Kalauz". - Kalauz vagyok. - Je parle un tout petit peu français. - Csak keveset beszélek franciául. Ha jól tudom, magára vártam ezidáig.

- Pierre, viens ici! - Pierre, gyere ide! - nyekkent meg egy ittas, mosdatlan szájú hang a sarokban. - Gyere ide, máskülönben, mert ha nem, akkor, akkor... fenyegetését puffanás tompa zaja követte, amint a részeg nyelvtudóst kidöntötte delíriuma.

- No, te se kapsz több rumos teát ma estére. Nem kocsmában vannak, uraim. Ne feledkezzenek el a Szakodvszk házirendjéről és most még szép szóval kérem, hogy őrizzék meg emberi méltóságukat, amíg ezen a hajón tartózkodnak. - hajolt ki pultja mögül a borzas arcszőrzetét fenyegetőn előmeresztő csapos. - Majd a doki ellátja a baját ennek a szerencsétlen flótásnak.

Hé, Reszketeg, ráérsz most? - kiabált fel a félhomályba.

A zörgő lépcsőn káromkodását elfojtva ereszkedett le Reszketeg, a hajóorvos.

- "Butykos" megint kilőtte magát. Fiúk, segítsetek felvinni bajtársatokat.
Bosszúságát legyűrve megmozdult pár kimerült ember.

- Ritkán, de előfordul ilyesmi. - szólalt meg ismét Kalauz, miközben érdeklődve futtatta végig tekintetét a jövevényen. Minden túlélt nap végén igyekszünk valamiképpen feledni, vagy legalábbis mérsékelni a Zóna szörnyű emlékeit. - mormogta maga elé. - Egyébként Pierre, beszéled a nyelvünket?

- Kicsit, még bizonytalanul. - Nem túl hégóta állomásoztunk a Zóna... köhnyékén... Itt váratlanul elhallgatott, mintha idő előtt kifecsegett volna valamiféle titkot.

...

[ Szerkesztve ]

(#14205) Antonius1978 válasza Dhampir (#14204) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Remek, tetszenek a tajleiro szavaid, kifejezeseid.A veget meg sejtelmesre hagytad, kivancsi vagyok, mifele szerepet szansz a Pierre-nek, egy idegenlegios, aki beallt esetleg zsoldosnak ? Vagy maga az idegenlegio is profitalni akar a zonabol, ezert kerult(ek) ide ezek a fickok ? Vagy valami kormanymegbizatas ? Vagy valami zsoldosmelo ? Vagy egyeni akcio ? Sok lehetoseg van.
Szerintem ugorj neki egy konyv megirasanak, Saga59 majd leforditja a ruszkik nyelvere, aztan majd a konyvek arabol felvasarolod a jatekot keszito ceget, es nekiallhatna a Shadow of Pripyat, AKA Stalker 2-nek :DDD

(#14206) Sensut válasza shield (#14184) üzenetére


Sensut
(őstag)

Te, itt valami nem tiszta az Összefoglalóban a mentések útvonalának megváltoztatásánál:

'A beállításokat, mentéseket, screenshotokat a C:\Documents and Settings\All Users\Megosztott dokumentumok\STALKER-SHOC\ mappában tárolja a játék.
Ennél praktikusabb ha az fsgame.ltx-ben ezt az elérési útvonalat átírjuk erre user_data. Ezután már a saját mappájában találjuk meg, ez esetben több telepített SoC esetén elkerüljük az esetleges felül írásokat vagy kavarodásokat.'

Itt nem elég csak a user_data-t beírni (?). Nálam pld. így van a SOC fsgame-jének első sora átírva, hogy kimondottan a játék mappájába kerüljenek a mentett dolgok:

$app_data_root$ = true| false| $fs_root$| _appdata_\

Ekkor lesz egy '_appdata_' mappa a játék könyvtárában és ott vannak a mentések, screenshotok, logok stb.

(#14207) Dhampir válasza Antonius1978 (#14205) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Hazaértem után most átfutottam, persze látom a hibáit, még ezen is van javítanivaló, kicsit terjengős, döcögős néhol.
Áh, nem vagyok én író, csupán egy sztalker. :)

(#14208) shield válasza Sensut (#14206) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Oké, köszi hogy szóltál, hamarosan javítom. Most azt a részt töröltem.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14209) Sensut


Sensut
(őstag)

Én ma is ott jártam Csernobilben, ti mikor jártatok arra legutóbb? :D Ez a játék már csak azért is értékes, mert ez az egyetlen lehetőség arra, hogy még pillanatfelvételt lehessen csinálni az eredeti erőműről.


(Secret Trails 2)

[ Szerkesztve ]

(#14210) Sensut válasza Sensut (#14209) üzenetére


Sensut
(őstag)

Valaki, aki játszott a Secret Trails 2+Autumn Aurora verziójával: mitől lehet az, hogy egyetlen artifact sincs a játékban. Hogy hiba, az már biztos, csak nem tudom mitől lehet :F A Horus modos verzió tökéletes volt.

(#14211) Balathruin válasza Sensut (#14210) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Az AA CoP detektoros rendszere miatt fordulhat elő, de tudtommal azt az összes egyesítésnél kihagyják.

(#14212) Sensut válasza Balathruin (#14211) üzenetére


Sensut
(őstag)

Hát, ez tényleg úgy néz ki, mintha detektor kellene, mert dugi helyeken vannak artik, csak szabadon nincsenek. Akkor vettem észre, amikor kellett volna valakinek 2 és sehol, egyik pályán se találni egyet sem. Végiggugliztam a netet, de semmi ötlet sehol, úgyhogy az AA-s verziót passzoltam. Most találtam egy ilyen eredeti sima AMK-s verziót, ami jónak tűnik, eddig a legjobbnak a 3 verzió közül, mert tartalmaz mindent és legalább annyira szép mint az AA-s verzió, de nem annyira "bozótos". Nem tudom mi ez az "5" a nevében?

Ebben a HUD is érdekes, ezt a stílust nem láttam eddig egyik modban sem.

Hátha ez beválik, mert a Horus-os is helyenként hibás.

[ Szerkesztve ]

(#14213) Balathruin válasza Sensut (#14212) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Egyszerű megoldani a problémát, át kell írni az összes képződmény tulajdonságát hogy ne kelljen hozzá detektor (már ha tényleg ez a gond).

(#14214) Sensut válasza Balathruin (#14213) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nézegettem, de sehol nem láttam olyasmit a tulajdonságokban. Pld:

;**********************************************
;af_cristall_flower
;**********************************************
[af_cristall_flower]:af_base
GroupControlSection = spawn_group
$spawn = "artifacts\moscito flower"

$prefetch = 64
cform = skeleton
class = ARTEFACT

visual = physics\anomaly\artefact_blackdrip_2.ogf
description = enc_zone_artifact_af-cristall-flower
inv_name = af-cristall-flower
inv_name_short =
inv_weight = 0.7

inv_grid_x = 11
inv_grid_y = 4

cost = 2000
jump_height = 0

lights_enabled = true
trail_light_color = 0.980, 1, 0.777
trail_light_range = 2.2
particles = anomaly2\artefact\artefact_gravi

;ńęîđîńňč óâĺëč÷ĺíč˙ (óěĺíüřĺíč˙)
health_restore_speed = 0.0
radiation_restore_speed = 0.0005
satiety_restore_speed = 0.0
power_restore_speed = 0.0
bleeding_restore_speed = 0.0
hit_absorbation_sect = af_cristall_flower_absorbation
artefact_activation_seq = af_activation_bold

;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ
[af_cristall_flower_absorbation]
burn_immunity = 1.0
strike_immunity = 1.0
shock_immunity = 1.0
wound_immunity = 0.97
radiation_immunity = 1.0
telepatic_immunity = 1.0
chemical_burn_immunity = 1.0
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity = 0.98

(#14215) Balathruin válasza Sensut (#14214) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Nem tudom mi lehet vele, furcsa.

(#14216) shield válasza Sensut (#14214) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Nem próbáltad a SEREGA-LUS repakkot?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14217) Sensut válasza shield (#14216) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nem szeretem a Serega féle pakkokat, de ez a Dan féle sima AMK-s verzió jól szuperál egyelőre.

(#14218) Dhampir válasza Sensut (#14217) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Miért nem szereted, miben nem jók? :F

(#14219) Sensut válasza Dhampir (#14218) üzenetére


Sensut
(őstag)

Volt amelyik vírust hozott, volt amelyik nem szerette a gépemet és általában mind orosz Stalker verziók. Pld. a Lost Alpha pakkal elég sok bajom volt az eredeti csomaghoz képest, s akkor lemondtam a Serega pakkokról. Egyszer egy minert is kaptam valamelyiktől s az biza sokáig buzerálta a gépemet titokban.

(#14220) Sensut válasza Sensut (#14219) üzenetére


Sensut
(őstag)

Viszont ez az AMK-s ST2 verzió 100%-ig rendben van. Három verziót próbáltam ki az utóbbi időben.

A Secret Trails 2 + Horusmod + Photorealistic Zone ST edition Saga oldaláról. Itt az a baj, hogy van egy fajta mutáns az Erdőben és a Mocsárban, amelyiknél mindig crashel a játék, ha az megtámad, vagy megpróbálod kinyírni. Azok a zöldek és valami savat fröcskölnek szét. Aztán a Mocsárban egy rossz paraméter miatt az egyik kereskedőnél crashel és nem enged tovább (ez kijavítható). Mellesleg ez a verzió a "legcsúnyább" a három közül, mert csak a száraz alapjáték grafikáját használja.

A S.T.A.L.K.E.R. - Secret Trails 2 + Autumn Aurora 2 szintén Saga oldaláról. Ez viszont ebben a formájában azért hibás, mert nem jelennek meg a játékban a képződmények. Lehet, hogy létezik hozza még javítás, de én nem találtam meg és a játékot nem lehet folytatni egy idő után bizonyos képződmények nélkül. Olvastam olyat is, hogy más téren is "szétbarmolta" az Autumn Aurora a ST2-t. Hogy jó bozótos lett tőle a játék, az tuti, és ez akkor is baj, amikor valamit meg kell találunk a fűben. Márpedig ilyen keresgélésből rengeteg van a ST2-ben. Ezt a verziót nem ajánlom!

Na de végül megtaláltam az igazi verziót, végigvittem és csak 2 textúra hibába botlottam, amit javítottam itt. Ezen kívül már csak alig 3 lényegtelen random crashem volt egész játék alatt, ami grafikai renderelésből fakadt, de a visszatöltéssel elpucolt, és ez biza nagy szó egy ilyen termetes és komplex mod esetében. Ez egy sima AMK-s verzió, ami szép is és stabil is, fasza fegyverekkel és mindenféle csemegével. Egy jó példa arra, hogy milyen egy "jó mod". Szóval ezt ajánlom annak, aki egy igazi jó Stalker modra vágyik, mert a Secret Trails 2 még mindig az egyik legjobb Stalker mod (a másik a FOTOGRAF ;) )

[ Szerkesztve ]

(#14221) rétisün válasza Sensut (#14220) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

"mert a Secret Trails 2 még mindig az egyik legjobb Stalker mod"

ezzel egyet tudok érteni, bár a végigjátszás még mindig várat magára......egy jó darabig eljutottam vele, aztán abahagytam, meg azt hiszem össze is kavartam valamit a verziókkal, szóval újra kéne kezdeni, de ameddig jutottam,az alapján simán az elsők között van :K

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#14222) Sensut válasza rétisün (#14221) üzenetére


Sensut
(őstag)

Az ST2 szorosan kötődik a SOC alapsztorijához és ezért kihagyhatatlan. Voltaképpen a 0-s Stalker is lehetne mert itt kapunk választ egy csomó kérdésre Strelok előéletével kapcsolatban, de nem csak az övével. Hogy kerül egyáltalán a Zónába? Hogy lett letaszítva Borov a Bar trónjáról a banditáival együtt? Hogyan osztozott meg Sidorovich és a Csapos a területeken? Lukash hogy jut a Raktárak bázisának a birtokába? Hogy alakul meg a Duty klán és foglalják el a Bar területét? És ezekben Strelok mind segédkezik a nélkül, hogy később emlékezne rá. Vagy hogy lett Strelok monolitos és Charon csicskása szinte a tudta nélkül (mert Strelok sokáig monolitos volt)? Miben is mesterkedett Ghost és Fang? Hogy kerül a képbe a Mocsári Doki és kerül mindegyikükkel kapcsolatba Strelok? Ezek a dolgok mind annyira meglepőek, fordulatosak és jól meg vannak írva, hogy az ember azt hinné, hogy ez egy új hivatalos Stalker játék. Ha lenne időm, mese nélkül magyarítanám, de sajnos egyelőre kizárt. Furcsa, hogy eddig senki nem fordította le.

(#14223) Dhampir válasza Sensut (#14219) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Köszi, hogy elmondtad. Valóban jobb kerülni ezeket.

(#14224) shield válasza Sensut (#14222) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Egyszer neki kezdhetnél, tényleg nagy jót tennél sokunkkal. A terjedelmes angol szövegekkel megvagyok lőve, sőt most a Wind of Time-mal is küzdök, lehet hogy a nagy meleg is betesz, de most a rövid szöveg is kínai. :D
Régóta várom, hogy a Fotografot is megcsinálja valaki, de nem sok esélye van.

Mi a franc van ezzel a Mega-val? Egy rohadt 1.25GB-os fájlt sem enged letölteni egyszeri neki futásra.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14225) emre válasza Antonius1978 (#14205) üzenetére


emre
(PH! kedvence)

Egy felettébb jó minőségű végigjátszás videó, ha valaki még kedvet kapna a Priboi Storyhoz.

(#14226) Sensut válasza Sensut (#14222) üzenetére


Sensut
(őstag)

És itt van az eredeti, sima AMK-s F.O.T.O.G.R.A.F., ami elsősorban azért jobb, mint a többi, mert nincs teletömve addonokkal. Az angol körökben a felturbózott verzió kering, ami gyakran produkál grafikai gixereket a beépített ENB/AA miatt. Az eredeti verzió az AMK-n kívül semmiféle addont nem tartalmaz. Nem is található meg csak orosz oldalakon eldugva, ezért kell hozza az angolosítás is. Az ENB-es verziót már kétszer is végigvittem, most ezt a szimplát próbálgatom és jobban is tetszik eddig, mint a "kövérebb" változat, akárcsak a ST2 esetében. Semmiféle tartalmi különbség nincs a 2 verzió között, csak látványban térnek el egymástól a shaderek és AA féle grafikai "csoda" miatt, ami a szakik szerint sem tett jót ezeknek a klasszikusoknak.

Shield: ezeket a modokat jó lenne belinkelni az összefoglalóba, és népszerűsíteni, mert ezekben van valójában a SOC ereje, nem a játék mechanikájában, mint a COP esetében.

(#14227) FeketePok


FeketePok
(kvázi-tag)

Sziasztok kernek egy kis segitseget,tegnap felraktam a Sensut kollega alltal emlitet Secret Traills 2 a sima AMK verziot, az alap SoC a GOG-os trilogiabol valo amit vissza downgradeltem 1.0004-re a problema az,hogy amikor Yantarba elkiserem Vaszilievet es utana beszelek Dan-el a vedelmezo csoport vezetojevel es utana a vezeto tudossal es megkapom a z erdesznek szant gyogyszert a terkepen az istennek nem jelenik meg a Forresterhez vezeto ut belepo pontjanak a markere.Ez valami bug vagy mit nem csianalok jol?

[ Szerkesztve ]

egyes idiotak szerint:az Intel a CPU-k BMW-je

(#14228) SaGa59 válasza FeketePok (#14227) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Valahol a csatorna/alagút túlvégén lévő busz körül lenne a kijárat, közel a domboldalhoz... És mintha még egy kisebb harc kellene hozzá ott a busznál, hogy megjelenjen. Mondjuk már három éve, hogy játszottam vele, így nem biztos... Ennek a modnak pont azért az a neve, ami, mert az átvezető ösvényeket csk az után kapod meg, ha mindent teljesítettél hozzá, de néha még akkor is csak a beszélgetéskben elhangzott utalsokból, leírásokból fogod kitalálni, nem rajzolja oda a térképre. Azt hiszem, ez is olyan.

Erősen javasolt a mod kézikönyvét olvasgatni, mert nélküle sok helyen akár végleg is elakadhatsz. Persze előbb érdemes kipróbálni a dolgokat, csak sok mentéssel.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14229) Sensut válasza SaGa59 (#14228) üzenetére


Sensut
(őstag)

Pontosan ott van annál a busznál, csak egy kicsit körbe kell járni, akkor megjelenik.

(#14230) FeketePok


FeketePok
(kvázi-tag)

OK koszonom szepen a vallaszokat.

egyes idiotak szerint:az Intel a CPU-k BMW-je

(#14231) shield válasza Sensut (#14226) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Köszi, már be is raktam az összefoglalóba.

emre Priboi Story Overhaul 3.2.5 vagy a Priboi Story 1.1.3 az ajánlott? http://www.moddb.com/

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14232) shield válasza emre (#14225) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Közben ráakadtam a Dezo verzióra.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14233) Sensut válasza shield (#14231) üzenetére


Sensut
(őstag)

És a ST2-t is tedd be légyszi, a kettő együtt jár.

(#14234) shield válasza Sensut (#14233) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Több modot is befogok még rakni, felakarom tölteni a tárhelyeimre, hogy hosszú ideig meglegyenek.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14235) FeketePok


FeketePok
(kvázi-tag)

Sziasztok,mar megint itt vagyok egy kis segitseget kerni .Secret Trails 2-t nyustolom-mit ne mondjak nem egy konnyu moka-de hogy meg jobban nehezitse az eletemet nem tudom mi a francert nem tudom hasznalni a kezigranatokat ugyanis ha megprobalom 4-es billentyuvel elohivni a granatokat azok nem jelennek meg a fegyver ablakocskaban vagyis nem lehet hasznalni oket ,a kerdesem az lenne jart mar valaki igy es esetleg mi a megoldas a problemara.
A vallaszokat elore is koszonom.;

egyes idiotak szerint:az Intel a CPU-k BMW-je

(#14236) Karló válasza FeketePok (#14235) üzenetére


Karló
(újonc)

Én sokszor járok így,olyankor ledobok a földre eggyet és felveszem utána már megjelenik.

(#14237) Sensut válasza FeketePok (#14235) üzenetére


Sensut
(őstag)

Az ST2-ben a dosimetert az övedre kell tenned és csak akkor működnek a gránátok. Van amikor így se, de általában igen. Ne kérdezd, hogy miért, ez valami ősi bug ebben a modban :N

(#14238) SaGa59 válasza Sensut (#14237) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Az utoljára felvett gránátot aktiválja és ha abból a típusból kifogysz, akkor nem lehet elérni ami nálad van. Ilyenkor jó az egyet leejtek és felveszem, utána megint jó, míg abból a típusból ki nem fogysz.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14239) Sensut válasza SaGa59 (#14238) üzenetére


Sensut
(őstag)

Na, akkor ezt is tisztáztuk végre :) Azért kíváncsi lennék, hogy miféle logika alapján hozták össze a két dolgot, mert elképzelni se tudom, hogy mi köze lehet a kézigránátnak a dózismérőhöz? Vagy csak egy véletlen szülte hiba volna?

(#14240) Sensut


Sensut
(őstag)

Na, most a Fotograf legvégén, harmadjára értettem meg végre, hogy mi is a kapcsolat a Fotograf és a ST2 között. Ha az ST2 a 0-s Stalker, akkor a Fotograf 00-s. De a Fotografban nem csak arról van szó, hogy ki térképezi fel a Zónát és jut el a szarkofágba első sztalkerként, de a fotográfus (te, mint játékos) maga Yuri Semecki, a félig szellem, félig zombi legenda, aki után aztán az ST2-ben Strelok annyit kutat. Tehát a fotográfus az maga a legendás sztalker, aki elsőként jutott el a Zóna központjába és ott is ragadt örökre. Ezt a játék legvégén vallja be a fotográfus, amikor eljut a szellemekhez, addig szó sem esik a nevéről :) "A nevem Yuri. Yuri Semecki!", és már mindjárt más megvilágításba kerül az egész történet. Állatira jól össze vannak rakva ezek a sztorik.
Szóval, végigmentem a FOTOGRAF eredeti verzióján és mondhatni majdnem tökéletes. A vége felé volt ugyan néhány véletlenszerű crash, amikről még log se készült, de hát ez benne van mindig a pakliban. Egy feladat van, amit nem lehet befejezni, éspedig a Mocsárban (Swamp) Kruglov mellékmegbízása. Ez arról szól, hogy azonosítani kellene az anomáliákat, hogy bekerüljenek a nyilvántartásba, vagyis a enciklopédiába. A feladat befejezésekor itt nem lehet tovább menni, mert kidob a játék. Ez minden verzióban így van, tehát a legjobb ezt a feladatot el se vállalni. A jutalom ezért egy elit anomália detektor lenne, amit később úgyis be lehet szerezni. És még valami: még mindig nem jöttem rá az absolute-ok talizmánná való transzmutálási folyamatára. Sakharov utasítása annyira érthetetlen, hogy abból nehéz lenne rájönni, mit is kell csinálni, pedig a fordítás tökéletes. Maga a folyamat bonyolult és ahogy látom még nagyon senki se tudta megcsinálni a fórumokon sem. Ezért aztán a talizmánokat be is tették Sakharovhoz eladásra, mert azok lennének a transzmutálás eredményei és rájuk szükség van később egy kihagyhatatlan feladatban. Egyébként a Fotografban ezek lennének a képződmények (kristály-absolute-talizman), mert itt még nincsenek kialakulva és felfedezve a később artifaktként ismert képződmények. Még kísérletezek velük, hátha rájövök a nagy titokra :)

[ Szerkesztve ]

(#14241) SaGa59 válasza Sensut (#14240) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Jurij Szemeckij nem ragadt a Zóna központjában, ő az Örökkévaló Sztalker, a Zóna egyik közismert szelleme. Tessék elolvasni a S.T.A.L.K.E.R regényeket. Vaszilij Orehov a már megjelent regényében (Katasztrófa sújtotta terület) és az épp elkészülőben lévő, reményeim szerint két hónapon belül boltba kerülő folytatásában részletesen kitárgyalja, ki is Jurij Szemeckij, ki a Mocsári Doktor, a Fekete Stalker és a Zóna más, a játékosok számára is jól ismert legendái…

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14242) Sensut válasza SaGa59 (#14241) üzenetére


Sensut
(őstag)

Én az ST2 után beszélek, regényeket nem tetszem olvasni, mert nem jutok hozzá sajnos. A modban pedig így emlegeti és a végén találkozik is vele a monolitnál, aki egy szellem, de mégsem. Na meg a Fotograf az ő története, lehet, hogy nem e regény szerint, de ez a játék.

[ Szerkesztve ]

(#14243) Dhampir válasza SaGa59 (#14241) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Felcsigáztál. :)

(#14244) agojozsef válasza Sensut (#14240) üzenetére


agojozsef
(lelkes újonc)

Ez úgy értelmezhető, hogy, nem sikerült talizmánt előállítanod? Egyébként a talizmán a transzmutálási folyamatok 4/2-ik része.

(#14245) rétisün válasza SaGa59 (#14241) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

"reményeim szerint két hónapon belül boltba kerülő folytatásában"

:C várjuk! :K

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#14247) tzs182 válasza Sensut (#14222) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Pont ezt akartam kérdezni, de már válaszoltál is rá. Nem mostanában lesz magyarul elérhető...nem?

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#14248) awacs


awacs
(fanatikus tag)

A Stalkersouphoz nincs esetleg magyarítás?

(#14249) shield válasza awacs (#14248) üzenetére


shield
(Topikgazda)

De van, még topikja is.SS

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14250) awacs válasza shield (#14249) üzenetére


awacs
(fanatikus tag)

Még most sem találom,elolvasni az egészet meg nincs kedvem.Lehet hogy én vagyok a béna?Egyébként köszi!

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.