Hirdetés

2018. október 21., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-10-19 22:33:46

IT café

A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14351) Antonius1978 válasza Sensut (#14349) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Na vegre akkor egy igazi Stalker tulelohorror, ahol nem 7 fegyverrel a hatadon, meg 5 pisztollyal a derekadon koricalsz a Zonaban, ahol 3x kell tarat cserelj, hogy le tudj loni egy verszivot, vagy 5-6 soretes loszer kell 1 kutya lelovesehez, holott mar 1 soretestol is 3 metert kellene repulnie...
Kar hogy nincsen gepem, hogy kiprobalhassam.
Sensut mester, ha lehetseges, keszitenel par rovid videot, ahogy fozod a kajat, meg mered ki a vizet a hordobol, meg arrol a barkacsolt fegyverrol ? Habar varj, biztosan van fenn video a YT-on, megyek is videozni.

(#14352) SaGa59 válasza Antonius1978 (#14351) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A kés az alapjátékban is az egyik legerősebb fegyver, de nem véletlen, hogy szinte senki se használja…

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14353) Sensut válasza Antonius1978 (#14351) üzenetére


Sensut
(őstag)

A vízmerés amúgy nem látványos, csak az ötlet a lényeg. Itt van egy végigjátszás video, ami kicsit kapkodósra sikeredett, de bele lehet látni a dolgokba.

Dhampir:keménynek kemény, de nem mindig lopakodós. Viszont van ilyen is benne és itt működik is a lopakodás ellenben más modokkal. És az a jó benne, hogy minden kelléket meg tudsz szerezni már Cordonon, ha együttműködsz a társasággal. Éjjellátó, profi anomália detektor, artifact szkenner stb, mindent adnak, ha te is adsz valamit cserébe.

[ Szerkesztve ]

(#14354) Dhampir válasza Antonius1978 (#14351) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Kar hogy nincsen gepem, hogy kiprobalhassam.

Asztaliban vagy notebookban gondolkodsz?

(#14353) Sensut

Jól hangzik mindez. :)

(#14355) Timstrike válasza SaGa59 (#14352) üzenetére


Timstrike
(lelkes újonc)

A kés az alapjátékban is az egyik legerősebb fegyver, de nem véletlen, hogy szinte senki se használja

Hát szerintem itt minden jóravaló Stalker a kést használja ha csak tudja mert nem lehet könnyen hozzá jutni sem lőszerhez,sem fegyverhez amihez majd még javítókészlet is kell. Habár ,Wolf megmentése útán szuper pszi fegyverekhez jutunk de annak a használata... :Y ezt meglepetésnek hagyom a mód kipróbáloknak.
Már csodálkoztam is ,hogy a legtöbb módban minden kacat benne van de borotva felszerelés nem nagyon van(vagy talán a Zónában nem nő a szakáll :F )Most már tudom,hogy egy ilyen késsel (pl: KM2000) akár borotválkozni is lehet simán :K
Nem igazán tudtam előre haladni mert hát a Kordonon rengeteg küldetés meg akadály van (pl: A vasúton átkelni biztos halál,a vasút alatti átjáró meg anomáliás) tehát valahogy sikerült megszerezni a kulcsot a Szemétdomra ahol a beszámoló stalkerek sem idöztek sokáig mert tele van anomáliával,ha jól értettem.
Kicsit zavart eleinte,hogy nem tudtam többször életben maradni(és újra kell betölteni a mentést),de rájöttem hogy mindent a leírás után kell elvégezni és akkor nincs gond.Persze azért nagyon óvatosnak kell lenni és néha konzultálni kell a "Babával" is, aki ha tud jó tanácsokkal lát el.
Egyszóval, ahogy Sensut is említette,itt nem kínlodás van hanem adrenalin növelés és játékélmény.
Még csak annyit,hogy nem minden talált élelem jó.Van amitől rosszul is lehetünk pedig nem látszik rajta vagy a leirásában,hogy gond lenne vele.Ezért megéri fözni saját kaját mutáns darabokból vagy akár teát is persze ha van hozzávaló (víz,mutáns darabok,teafű) meg gyufánk(fontos).

[ Szerkesztve ]

(#14356) Dhampir válasza Timstrike (#14355) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Hát szerintem itt minden jóravaló Stalker a kést használja ha csak tudja mert nem lehet könnyen hozzá jutni sem lőszerhez,sem fegyverhez amihez majd még javítókészlet is kell.

Mint a Half-Life-ban a pajszert.

Kicsit fel lehetne dobni a modokat akár fejszével is. Például egy faluban (CoP, Zaton, Leégett falu) nincs balta, de akad Vintar BC?

Persze a nagytestű mutánsok ellen sokat nem érne a balta. Tanyán egyszer orvul hátba támadott egy nagy kakas, úgy rontott nekem, hogy alig bírtam puszta testtel leállítani. Az állati erő bestiális. A kakasnak semmi baja nem lett egyébként.

[ Szerkesztve ]

(#14357) Sensut válasza Dhampir (#14356) üzenetére


Sensut
(őstag)

A kakassal vigyázni kell, mert veszélyes tud lenni. Hát még egy pulykakakas :DD

A vasúton még én sem tudtam átkelni, de már kitaláltuk, hogy mi a módja, és nem lesz egyszerű. Kaptam egy olyan flaskát is jutalomba, aminek a belseje valami ezüstötvözettel van kibélelve és így bármilyen szennyezett vizet képes ihatóvá tenni. Most már bármilyen vízforrásból, akár csatornákból is meríthetek vizet. Hát ilyen cselek vannak a játékban. Na, és végre találtam egy világháborús mesterlövész puskát egy rejtekhelyen. Ezek a rejtekhelyek isteniek, mert tele vannak mindenféle jó dolgokkal.

(#14358) Antonius1978 válasza SaGa59 (#14352) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

En van amikor hasznalom, mert idegesit, hogy a szornyek gyorsabban futnak mint ahogy a fegyver csovevel kovetni tudod - celzasszinten, de a kes hasznalata is idetlenre sikeredett, van hogy csak vagdalkozol vagy dofkodsz a levegobe, mert a szorny tul gyorsan fut, es maris kikerul a kes hatosugarabol.
Viszont volt olyan mod - sajna mar nem emlekszem melyik - hogy a kessel ahelyett hogy kaszaltal, vagy suhintottal volna, ebben messzire eloredoftel, sokkal hatekonyabb volt...

Beleneztem a videoba, es megtetszett a mod, az az erzesem, hogy az alkoto(k) az igazi Arokparti piknik erzest probaljak visszaadni (reszben, mert a jatekot is figyelembe kell vegyek, mert van sok + dolog), keves kaja, keves felszereles, a fegyverek hianya (ugye a Zona valamiert nem igazan szereti a fegyvereket ha jol emlekszem), kidolgozott kuldetesek (a legtobb modban Rambozva mindent meg lehet oldani, az is tetszik, mert szeretek lovoldozni, de jo latni hogy van ilyen korultekintoen kidolgozott kuldetes is).

Csakis asztali gepben gondolkodom, kesz rohej amugy, hogy regi laptopom 64mb-os alaplapi monitorkartyajan tudom futtatni a legalacsonyabb beallitason a ShoC-t :)

Mar az elejen kioktatnak, hogy meg kell fozni a mutans tesztreszeket, de elotte be kell venni egy sugarzaselleni szert.

A puskahoz honnan lesz majd loszer ? Lehet vasarolni, vagy gyartani kell, vagy talalni, vagy meg nem lehet tudni ?

(#14359) Sensut válasza Antonius1978 (#14358) üzenetére


Sensut
(őstag)

A puskákhoz leginkább a rejtekhelyeken találsz lőszert. Egy jó ideig kapni több féle lészert, de még fegyver hozza sehol :) Aztán találsz egy ügyes kis shootgunt, egy mesterlövész puskát stb. A környéken csak egyetlen kereskedő van, Skidan, aki Sidorovich helyén uralkodik, de nem igazán vagy rászorulva. Én még semmit se vásároltam tőle, viszont feladatokért cserébe ő is ad hasznos dolgokat. De fegyver nála sincs, meg ruha se. Ezt a modot mindenkinek ki kell(ene) próbálnia, mert tényleg a Piknikes Zónát idézi. A Szemétdomb egy az egyben az a felállás, amikor 3 alanynak (egy sztalker, egy eltévedt katonatiszt és te) egy anomáliáktól hemzsegő területen kell végighaladnia. De itt szinte ahány anomália, annyi féle és a pálya fele szinte járhatatlan tőlük. Nem is tudom honnan jött ennyi ötlet. Ellenfelek alig vannak (egyelőre), azok is olyan furcsa teleportálódó egyenruhások, akik PSY fegyverekkel támadnak és "ügynököknek" nevezik magukat. Ez a fegyver zombifikál, ha eltalálnak vele, mint a kontroller. Még nem lehet tudni kik azok, de könnyű elbánni velük a mesterlövész puskával. Nem tudom kik készítették a modot, de sok elem belőle megjelent a Fotografban, majd később az OGSE-ben is. Minden esetre profi munka jól kidolgozott, egyedi HUD-dal és anticheattel ellátva. Ne is próbáld az actor.ltx-et módosítani, mert ilyenkor a játék nem hogy nem indul el, de halva indulsz. Vagyis, amint a pálya betöltődik, sudden death :D

[ Szerkesztve ]

(#14360) Antonius1978 válasza Sensut (#14359) üzenetére


Antonius1978
(PH! addikt)

Akkor jo, hogyha esetleg szukosen is, de lehet loszert talalni, meg fegyvereket is...
A sok otletet a Pikniken kivul bizonyara a Stalker vilagaban megjelent konyvekbol meritettek, bizonyara meg merultek fel ujabb otletek, hogy milyen is (kellene legyen) a Zona.
Ez a mod ugy tunik inkabb Piknik, a Fotograf az mar Piknik + akcio (kb4 eve probaltam ki, de nincs befejezve), az OGSE viszont mar teljesen a normal modokra hajaz, sok kuldi, lovoldozes, azt sem fejeztem be, mert egyreszt tul sok a kuldi, es a ShoC elegge atlathatatlan modon kezeli a kuldiket, ezert is szeretem jobban a COP-t.
Akkor jo, ha egy mesterlovesszel le lehet szedni azokat az ugynokoket, epp a tegnap beszltem a fegyvermodderrel, hogy nalukfele ki es hogyan szamolja a fegyverek sebzeset, es ismer egy faszit, aki rendesen loteren szerzett tapasztalatokbol allitja ossze a fegyverek jellemzoit+a sebzest.
En is alkottam egy kepletet, ami a kaliber*csotorkolati sebesseg / egy x szammal = sebzes * 100
Hogy peldat mondjak, az emlitett modder altal Turulba betett magyar AMD-65 sebzeset imigyen szamoltam :
7,62 * 670 m/s = 5100 / 1350 = 3,781 * 100 = 37,81 sebzest okoz 1 loves, azaz 3 lovessel 113,4 sebzest okozunk, es ha minden igaz, 1 atlag teremtmenynek mondjuk 100 elete van konnyu fokozaton, kozepes fokozaton 50%, nehezen meg mondjuk 33% csak (ez rank is ervenyes), tehat konnyu fokozaton 3, kozepesen 2, nehezen 1 loves kell, hogy kinyiffantsunk valakit, ha minden igaz, es igy mukodik.

(#14361) Sensut


Sensut
(őstag)

Négy pálya után sikerült tapasztalatot szereznem a Golden Ball mod sötét oldaláról is, mert mint minden Stalker játék, ez sem tökéletes. Itt a gond nem a tulajdonképpeni stabilitással van, hanem a játék mentéseivel kapcsolatos. Mivel a játék nagyon, de nagyon komplex és épp annyira feszegeti az X-Ray határait is, néha, bizonyos küldetések alatt van, hogy a játék logikai rendszere összeomlik. Ez leginkább olyankor történik meg, amikor egy bizonyos feladatot nem a leírtak szerint hajtunk végre, vagy a jelenet tartalmaz olyan egyedi effekteket, amiket a készítők loptak be a játékba. Pld van egy pillanat, amikor egy vérszívó bőrébe bújunk és az ő szemével látjuk a világot, amint az épp az áldozat felé rohan hatalmas sebességgel. De lényeg, ami lényeg, hogy az ilyen összeomlások egy ideig még nem észlelhetők a játékmenetben, viszont azonnal kiszúrhatóak, ha az óra eltűnik a minimap alatt ! Ilyenkor azonnal vissza kell tölteni egy korábbi mentést, amikor még jó volt, különben nem csak az aktuális mentés lesz korrupt, de az összes további is. Ha az óra eltűnt, akkor baj van! Ez nem tudom, hogy szándékos megoldás-e, de jó mentőöv a bajban.

Ez nálam a Szemétdombon történt meg az alatt, amíg a három (a piros, sárga, zöld) artifaktot kerestem; aztán egyszer Agropromban amikor elindultam a felderítő menhelye felé; majd Dark Valley-ben miközben a lányt próbáltam kiszabadítani a benzinkútnál. Ez a probléma látszólag benne volt a pakliban, mert a beállításokban van egy olyan opció is, hogy csak a biztos menhelyeken lehessen menteni.

Ezeken a helyeken - amikor a ház ikon megjelenik a játékos életvonala fölött - a mentések mindig biztonságosak. Ezt kikapcsolva bárhol lehet menteni, de ott van ez a kockázat. Legjobb megoldás, hogy minden komolyabb menet után visszamenni egy ilyen menhelyre és csinálni egy fő mentést a biztonság kedvéért. Minden pályán van legalább egy ilyen hely ahol mellesleg van víz és tárhely is.
Mindennek ellenére a játék nagyon jó, tartja a kezdeti szintet és olyan különbnél különb féle területekre keveredünk benne, amilyet még Stalker játékban nem tapasztalhattunk, annak ellenére, hogy az akciózás még mindig minimális. Szerintem így is lesz egész végig. Sokat kell okoskodni és nem szégyen néha bele nézni a végigjátszásba is, mert a sok technikai eszmefuttatás hamar meghaladja az átlagember tudásszintjét :D

[ Szerkesztve ]

(#14362) Sensut


Sensut
(őstag)

Nos, én végigmentem a Golden Ball modon, simán, a fenti hibákon kívül bármiféle gond nélkül. De csak nagy vonalakban, mert meggyőződésem, hogy a mellékfeladatok egy negyede kimaradt. Azok a fenti hibák is csak kimondottan Dark Valley-re, Garbage-re és estleg Agropromra jellemzőek, és ott is csak egyes feladatok alatt. A sztoriról röviden csak annyit, hogy ez mindenek előzménye, amikor még a Fotográfus sem járta végig a Zónát. Csak két ismert szereplő jelenik meg az egész játék alatt - Sakharov professzor és a játék legvégén Charon, a jövőbeli monolitos főnök. Még nincsenek se klánok, se népes helységek. Itt még minden ajtó zárva van a kiürítés óta és alig járt arra valaki. A játék legelején még nem annyira, de Yantartól kezdődően lassan rájövünk, hogy miről is van itt szó. Megtudjuk, hogy ki hozta létre és miért az Agyat az X-16 laborban, ki és miért kapcsolta be az Agyperzselőt Radaron, kik a Burerek és egyéb mutánsok, vagy olyan további kalandokba keveredünk, mint a Freedom vagy a Monolith klánok megalakulása, stb. Kronológiailag ez lenne a legelső rész, majd a Secret Trails 2 és utána a Shadow Of Chernobyl. Furcsamód a Fotograffal nem nagyon illeszkedik, mivel itt már a mutánsokat a nevükön említik, míg a Fotográfban maga a fotográfus nevezi el őket. Viszont a Fotografban már a klánok léteznek, úgyhogy ez a mod nincs összhangban vele. Lényegében két részre osztható a játék. Az első rész tele van mindenféle érdekes küldetésekkel egész addig, amíg föl nem érünk a Katonai Raktárakhoz. Itt már kicsit lineárissá válik a játék és csak egyetlen célunk az marad, hogy megtaláljuk a Kívánságteljesítőt. Persze az oda vezető út egyáltalán nem egyszerű. Voltaképpen ez az eredeti cél is, amiért beszökünk a Zónába. Mivel egyes pályákról már nem tudunk visszatérni az előzőekre, megsúgom a sorrendet, amelyet érdemes követni:
- Cordon
- Outskirts of the Zone
- Dump (Landfill / Garbage)
- Agroprom
- Dark Valley
- Rostok (Bar) - innen már nem lehet visszamenni az előzőekre!
- Yantar
- Army Warehouses
- Radar
- Pripyat
- CNNP

Minden pálya egy külön történetet ad, amit a többitől függetlenül kell letudni. Nem szokványos történetek és a sok szöveg ellenére is lebilincselőek. Sajnos az angol fordítás sem tökéletes, de a lényeg jól érthető és a feladatokat is általában a térkép megjelöli. Nem arról van szó ebben a játékban, hogy minden áron meg kell halnod, viszont rengeteg gondot tudnak okozni a sosem látott anomáliák, melyektől csak úgy hemzsegnek a pályákon. A mod alapja és hangulata nem a megszokott Stalker akció, amikor meg kell hódítanunk a Zónát, hanem inkább a Piknik az Árokparton-szerű fedezzük fel a különbnél különb féle jelenségeket a Zónában és gyűjtsünk minél több artifaktot, amit jó pénzért eladhatunk. Egyszer még egy Ufóval is összetalálkozunk. Ez a hangulat az elején elképesztően jól dominál, de aztán szép lassan ráhangolódunk a tulajdonképpeni célra, a Kívánságteljesítőre egy olyan területen, ahol még nem járt senki az evakuálások óta.A mod mindenképpen ajánlott, mert sok mindenre magyarázatot ad a Zónában. Persze nem hivatalosan, de elég hitelesen. Ez a mod a Secret Trails 2 és a Fotograf szintjét simán üti.

[ Szerkesztve ]

(#14363) Dhampir válasza Sensut (#14362) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Egyszer még egy Ufóval is összetalálkozunk.

:C

Lehet, hogy a Hattyú csillagképből érkezett.

A Pilman-radiáns egészen egyszerű dolog. Képzelje maga elé, hogy megpörget egy nagy földgömböt s aztán pisztolyból lövöldözni kezd rá. A lyukak a földgömbön szabályos görbén helyezkednek el. Mindannak, amit az én első felfedezésemnek nevez, a lényege a következő egyszerű tényben rejlik: a Látogatás hat Zónája úgy helyezkedik el bolygónkon, mintha valaki hat pisztolylövést küldött volna a Földre egy olyan fegyverből, amely valahol a Föld-Deneb vonalon helyezkedik el. A Deneb a Hattyú csillagkép alfája, az égboltnak azt a
pontját pedig, ahonnan feltehetően lőttek, Pilman-radiánsnak nevezik.
(Arkagyij és Borisz Sztrugackij: Piknik az árokparton, részlet)

(#14364) Sensut válasza Dhampir (#14363) üzenetére


Sensut
(őstag)

(#14365) Dhampir válasza Sensut (#14364) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Látom előkészültél, hogy mihamarabb átléphesd a Zóna tiltott határát. :)

(#14366) Sensut válasza Dhampir (#14365) üzenetére


Sensut
(őstag)

:DD

(#14367) Laris


Laris
(kvázi-tag)

Sziasztok egy Fotográfos kérdésem lenne A Chervone Farmon kihalgattam egy beszélgetést egy exoskeletonról A barlangban, ahol ki kellett nyírni hat irányítót, megtudtam a helyét is valahol az Ipari területen a híd közelében.Több helyen is lehet, pl a sínek mellettt, vagy egy építmény tetején, ahol Piper exója is van, de én ezeken a helyeken nem találtam Ha valaki tud más helyet is megköszönném..

(#14368) Laris


Laris
(kvázi-tag)


Csak egy észrevétel, aki a Secret Trails 2 + Autumn Aurora 2- vel akar játszani. Ez egy Anomália detektoros téma. Az elején kapunk egy exho detektort, ami scak egyszerűbb műtárgyakat mutatja ki, azt is csak akkor ha előtte eldobsz egyet, pl én eggyet sem találtam vele. Később kapunk egy Medve detektort ami a mini mapon egy zöld körrel jelzi a műtárgy helyét. A játékot Saga oldaláról szedtem le.

(#14369) batman91


batman91
(senior tag)

Sziasztok!

Nem tudom ismeritek-e a Paradise Lost nevű módot, de szerintem eléggé ígéretesnek tűnik. Hétvégén találtam rá véletlenül. Gondoltam megosztom veletek is, hátha még valaki nem látta.

[link]

War. War never changes.

(#14370) Rony949 válasza batman91 (#14369) üzenetére


Rony949
(senior tag)

Leírását tekintve ez egy újabb Lost Alpha/Oblivion Lost mod.

(#14371) shield válasza batman91 (#14369) üzenetére


shield
(Topikgazda)

2013-ban jelent meg az utolsó béta. :F
Nem hiszem hogy mostanában lesz belőle valami.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14372) hubai38


hubai38
(fanatikus tag)

Már régebben,irtam hogy találtam egy sgm modot a Shadow of Chernobyl-hoz,valaki tudna segíteni,keresem hozzá az angol felíratot,gondolom csináltak,vagyis remélem.

[link]

(#14373) hubai38 válasza hubai38 (#14372) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

Evvel a F.O.T.O.G.R.A.F modal játszott már valaki?Körülbelül mennyi uj küldi van benne?

(#14374) SaGa59 válasza hubai38 (#14373) üzenetére


SaGa59
(őstag)

Teljesen új történet, új pályákkal. Azok készítették, akik a Secret Trails 2-t, vagyis a minőség és a fordulatos történet biztosítottak. Elvileg Jurij Szemeckij, az Örökkévaló Stalker (aki minden nap újra és újra meghal és akiről a tegnap leadott, ősszel megjelenő regényből talán meg is tudjuk, miért lett azzá, amivé lett. Talán…) története, amikor a Zónába érezett…

MIndenképp keress hozzá jó angol fordítást, a moddbről letölthető nagyon gyenge. Van hozzá jó angol változat, Stalkerstein műve, ezt keresd meg, ha nem akarsz sokat mérgelődni. Én anno gyakorlatilag emiatt a mod miatt kezdtem bele a modok magyarításába és emiatt oroszból. Mert az angol „fordítások” túlnyomó része egyszerű google translate, angolul is értelmetlen, ráadásul a bennmaradt orosz szavak az átírás miatt szinte visszakereshetetlenek.
Aztán ezt mégse magyarítottam, mert megtaláltam a Stalkerstein és Gunter-hunter féle angol változatot, ami tökéletes.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14375) SaGa59 válasza SaGa59 (#14374) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A jó fordítás innen letölthető

És fontos lehet, hogy ez egy nagy precizitást igénylő mod, van, ahol a fotó elkészítéséhez centire be kell állnod a megfelelő helyre, különben nem készül el. Meg amiket az elején találsz, ne nagyon adogasd el, mert kellhetnek. A COP fórum 28250-es hozzászólásai körül több infót is találsz róla. Meg itt egy végigjátszást képekkel, oroszul.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14376) hubai38 válasza SaGa59 (#14375) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

Köszönöm szépen,nagyon jó hogy ennyi infót tudtál adni rola.

(#14377) hubai38 válasza SaGa59 (#14375) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

Nem akarok fordítgatni mert nagyon kevés vagyok hozzá,de érdekelne hogyan tünteted el a szavakról a ciril dolgokat vesszóket.

(#14378) Dhampir válasza hubai38 (#14373) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Mire végigtolod, profi fotós és angol tolmács leszel. 👾🤔

(#14379) hubai38 válasza Dhampir (#14378) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

Igen de nekem túl idegen,ahogy meglátam a területeket nem játszom vele.

Helyete.[link]

(#14380) Laris válasza Dhampir (#14378) üzenetére


Laris
(kvázi-tag)

Vagy profi fordító. :K

(#14381) SaGa59 válasza hubai38 (#14377) üzenetére


SaGa59
(őstag)

A localization.ltx-ben kell átírni a font_prefix sort:

font_prefix = _west

ha angol. Ha magyar, akkor _cent

Illetve a language sorba meg azt a könyvtárat kell beírni, amiben a lefordított szöveg van a gamedata\config\text alatt. Orosz modoknál ez rus szokott lenni, ezt kell javítani eng-re, ha a fordítás az eng könyvtárban van.

Már ha arra gondoltál, hogy cirill betűkkel írta ki a szöveget a játékban és ezt akarod angolra váltani.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#14382) hubai38 válasza SaGa59 (#14381) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

A probléma az hogy berakom egy fordítóba és a legtöbb fel sem ismeri,kurd,joruba nyelv felismerés.

Âűćčăŕňĺëü ěîçăîâ" đóęîňâîđĺí?

[string_table]
language = eng
font_prefix = ;_cent ;_west

[ Szerkesztve ]

(#14383) shield válasza hubai38 (#14382) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Ezt a krix-krax-ot nem is fogja felismerni semmi. Miért nem az orosz szöveget rakod be?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14384) hubai38 válasza shield (#14383) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

Pontosan ez a szöveg.

(#14385) rétisün válasza hubai38 (#14384) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

orosz szöveg cirill betűs. ez így szerepel a.....hol is?

mindegy, alighanem a karaktertábla nincs jól beállítva (vagy mi) azért krixkrax, nem cirill.

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#14386) kekeeci válasza hubai38 (#14384) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

Mivel nézed a szöveget, ami ezt az eredményt (krix-krax) adja?

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#14387) hubai38 válasza kekeeci (#14386) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

Jegyzet tömb,azzal nyitom.

(#14388) rétisün válasza hubai38 (#14387) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

használj inkább notepad++-t, sokkal többet tud, de abban is (gondolom) csak úgy lesz cirill, ha a megfelelő kódolás van beállítva

[ Szerkesztve ]

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#14389) hubai38 válasza rétisün (#14388) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

Müködik baszús,köszi szépen.

(#14390) hubai38 válasza hubai38 (#14389) üzenetére


hubai38
(fanatikus tag)

Nem mondom hogy király,de azért meg lehet vele birkozni.

[ Szerkesztve ]

(#14391) Solymi81


Solymi81
(fanatikus tag)

Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne, hogy a GOG-os verzióhoz érdemes még valamit hozzáadni?
A feliratozós modot azt megtaláltam, de nem tudom, hogy milyen egyéb modot érdemes, ami esetleg még javít a játékon.

(#14392) Rony949 válasza Solymi81 (#14391) üzenetére


Rony949
(senior tag)

Ha csak a vanilla élmény kell, akkor még felrakhatod a Zone Reclamation Project-et. Ez egy unofficial patch gyakorlatilag

(#14393) Balathruin válasza Rony949 (#14392) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Mondjuk ha arra a felirat modra gondol az nem fog működni, viszont a patch fontosabb.

(#14394) Solymi81 válasza Rony949 (#14392) üzenetére


Solymi81
(fanatikus tag)

Szia!

Köszi, ezt felraktam, ahogy benne írták amit lehetett visszaállítottam defaultra a vanilla élmény miatt.
Esetleg valami ajánlott grafikai mod nincs hozzá?

(#14393) Balathruin: Az ingameCC-re gondoltam, de nem látom, hogy működne.

Maga a játék nem rossz, adott korban kiváló lehetett, mostanra azért megkopott, de érdekes.
Most léptem a 2. pályára, még tapasztalom, hogy mi micsoda, hogyan működik.

(#14395) Balathruin válasza Solymi81 (#14394) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Van grafika mod, de azért teljesen alapon sem néz ki borzalmasan. Szerintem vidd végig úgy ahogy van, aztán vagy lépsz a következő játékra vagy próbálj ki egy egyszerűbb modot.

(#14396) Sensut válasza Solymi81 (#14394) üzenetére


Sensut
(őstag)

Az első számú grafikai mod a SOC-hoz mindenképpen az Autumn Aurora 2. Ez számottevően javítja a teljes környezetet, de még az időjárást.. Az alapjátékhoz mindenképpen ajánlott mert a történeten úgysem változtat.

[ Szerkesztve ]

(#14397) Balathruin válasza Sensut (#14396) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Ha nem változtatná meg a játékot minden téren még jó ajánlás is lenne. Na meg marha jó leghamarabb félúton, legkésőbb az utolsó 3-4 pálya egyikén elakadni a mentés és egyéb bugok miatt.
De a modnak semmi köze az alap vanilla élményhez és nem is használható új játék nélkül. Grafikai téren nagyon kevés opció van ami nem változtat túl sokat. Amúgy is azzal jár a legjobban ha ZRP SoC, SRP CS, alap CoP sorrendben végigmegy és csak utána jön bármilyen mod.

(#14398) shield válasza Sensut (#14396) üzenetére


shield
(Topikgazda)

Egyszer én is játszottam vele, hogy rajta volt az AA2, de az agropromi pincerendszerben bekrepált, mentési/töltési hibával és rengeteg egyébb hibát is dobott. Amúgy nekem teljesen bejött az AA képvilága.
Biztos ment is ha megcsinálták, lehet hogy meg kellene találni hogy az alapjáték melyik verziójával jó.
Ha nálad jó volt, akkor jó lenne tudni melyiket raktad alá, mert még engem is érdekelne.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#14399) Dhampir válasza Balathruin (#14397) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Ezek mit jelentenek, mármint az előtét rövidítések?:

ZRP SoC, SRP CS

(#14400) Sensut válasza shield (#14398) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nekem a lemezes angol alapverzió van meg, amit peccselni kell manuálisan a legújabb verzióig és soha semmi gondom nem volt vele olyan dolgokban, amiket itt olvasgatok néha egyes modokkal kapcsolatban, beleértve az AA2-t is. Simán végigvittem nem is egyszer vele a játékot, ezért is ajánlom. Ami nem megy nálam, azt én sem ajánlom :N

Dhampir: ZRP = Zone Reclamation Project

SRP = Sky Reclamation Project

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.