Hirdetés

2018. szeptember 20., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Pipó


Pipó
(őstag)

Nálunk (Érd) a posta a Telekom leveleket úgy szokta kézbesíteni, hogy általában csak 1 nap van hátra a feladási (beérkezési) határidőből. Minden mást pontosan kézbesítenek (kivéve a Tescos reklámújságot, ha 1000 Ft-os kupon van a hátoldalán, mert azt nem dobják be). Éppen ezért biztos vagyok benne, hogy itt valami presszió van arra, hogy utalással adjam fel. De nem akarom és kész. Így meg rohanhatok a postára azonnal, ha nem akarom, hogy felszámítsák ezt a lehúzást, ami a cikkben van (persze csak ügyészi beavatkozás után)

Telekom: náluk volt az előző lakásom gáz és áram előfizetése is (persze egyre kisebb kedvezményt adtak idővel a beetetés után). Mikor eladtam a lakást, már csak a gáz üzletük működött. A birtokba adás után másnap bementem a Telekomhoz Budapestre (lemondani csak ott lehetett, megkötni persze Érden is), ahol közölték, hogy őket ez a jegyzőkönyv nem köti, nekik két hónapjuk van, hogy saját szemükkel is megnézzék az óraállást (hiába volt tanúkkal is igazolva) Az utolsó nap meg is nézték és ki is számlázták nekem az új lakó kéthónapos gázfogyasztását, mivel ők velem áltak korábban szerzódésben nem az új lakóval, aki a Tigázhoz ment, mert a Telekom ekkor már bejelentette, hogy ebből is kivonul. Az új lakó kifizette ugyanezt az időszakot a Tigáznak.
Hiába jelentettem be panaszt náluk, azt válaszoltak, hogy az ÁSZF szerint jártak el. Tovább vinni nem volt energiám az ügyet, de hogy ez így nem volt normális, az tuti.

Most is náluk van az internet-tv-telefon előfizetésem (mikor megkötöttem még nem volt digi), de a fentiek miatt az első helyen szerepelnek nálam az útálatos cégek listáján.

"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch

(#2) Freiherr válasza Pipó (#1) üzenetére


Freiherr
(őstag)

Párszor már tőlem is levonták ezek a nyomorékok. Tudom saját hibám, de sz@rjanak már sünt 750 Ft / SMS díjért.
Nálam a UPC vezet a listán.

(#3) bambano


bambano
(Jómunkásember)

az nmhh-nál megint elmentek otthonról?
A Magyar Posta jelenleg érvényes díjszabása szerint tértivevény 220 forint, Ajánlott 320 forint, szabványméretű levél 30gr-ig 155 forint, egyéb méret 210 forint.

220+320+210 az az én számolási képességeim szerint 750 forint, ebből kap a matáv egy pár százalék kedvezményt, ha elektronikus feladóvevényt használ, tehát a kifogásolt 730 forint az pont az az összeg nulla forint profittal, nyomtatási költség nélkül, amennyit a matáv kiperkál a postának a levélért.

következmény: ha lenne végre egy gondolkodásra alkalmas ember a hatóságnál, tudná, hogy a 730 forint az a bekerülési költsége azoknak az előírásoknak, amiket a hatóság támaszt a szolgáltató felé.
következmény2: tahóság azt leverni egy szolgáltatón, amit ő írt elő.
következmény3: nem a matávval kellene egyeztetnie a díjakról, hanem a postával.

egyébként pedig nem a felszólító levél díját lenne indokolt firtatni, hanem azt, hogy a matáv miért tekinti a számlakivonatot első felszólításnak is, mikor ez viszont explicit sérti a jogszabályt.

de miért is álmodozok arról, hogy a hatóságban értelmes emberek ülnek... karthago módszer dukálna...

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#4) philoxenia


philoxenia
(MODERÁTOR)

Van még itt a PH!-n olyan, aki nem online intézi a Telekomos/telefonos dolgait? :Y Marinénit megértem, de Ő meg feladja a csekket, mikor megkapja. Amúgy nem szokott online rövid lenni a határidő, bár számla hamarabb látszik általában az online felületen, mint ahogy az értesítő e-mail megjön. Felejtettünk is már el befizetni számlát, de levelet még nem kaptunk.

'65-ben születtem...

(#5) Silenc3Hun válasza bambano (#3) üzenetére


Silenc3Hun
(senior tag)

Itt most az SMS-ekről van szó nem?

Xiaomi Redmi Note 4 | Xbox ONE | Xbox 360E | Lenovo ThinkPad X230

(#6) Béééla


Béééla
(őstag)

A 750 Ft/SMS miatt jöttem el többek között. Lehet ingyen is küldeni pár nappal a túlfutás előtt is.

Bélabá

(#7) btz válasza Silenc3Hun (#5) üzenetére


btz
(PH! addikt)

De 🙂 Az SMS-t is tudod milyen nehéz postázni? 😂

ⓑⓣⓩ

(#8) btz válasza Béééla (#6) üzenetére


btz
(PH! addikt)

Bizti örülnek egy notórius későn fizető ügyfélnek amott is 😂

ⓑⓣⓩ

(#9) envagyok válasza Pipó (#1) üzenetére


envagyok
(PH! addikt)

Nekem is 1-2 nappal a fizetési határidő előtt jön a csekk.
Egy nyaralás vagy hosszúhétvége, és már jön is a késedelmi.
Többször panaszkodtam emiatt, mondtam küldjék korábban (nem lehet) adjanak nagyobb fizetési határidőt (nem lehet).

(#10) Youri


Youri
(PH! kedvence)

A Telenor es az intrum kozos gyakorlatat is vizsgalhatnak

-

(#11) torma99


torma99
(tag)

Dijnet, ill. saját online fizetés. Ritka az a befizetnivaló számla, ami két percnél tovább marad nálam kiegyenlítetlen. Még az egy papíros teljesítményadót is qr kóddal fizetem, oszt jónapot.

(#12) tomazin válasza bambano (#3) üzenetére


tomazin
(PH! kedvence)

és az első felszólítót tértisen küldi a tré?
mert ahogy én láttam inkább az a gyakorlat, hogy kapsz egy plusz számlaboxot, ami annyira azért nem drága.

ha a válasz igen, akkor kérdem én ennél nincs korrektebb/hatékonyabb mód? mi a cél? hogy megszívassuk az előfizetőt, vagy hogy beszedjük a tartozást?

(#13) Béééla válasza btz (#8) üzenetére


Béééla
(őstag)

Nem volt gyakori egyáltalán, csak bosszantott hogy ha az "összevárjuk a többi csekket hogy bemenjünk a postára" dobozba került, akkor következő hónapban majd' 2x akkora volt a számla. (céges flotta)

Bélabá

(#14) bambano


bambano
(Jómunkásember)

"Az általános szerződési feltételekből, illetve a honlapján található tájékoztatóból ugyanakkor nem egyértelmű, hogy a késedelem hányadik napjától, milyen gyakorisággal küldhet felszólításokat, ahogy az sem, hogy milyen feltételek mellett kerülhet sor a díj felszámítására, annak mellőzésére, illetve utólagos jóváírására.": nem egyértelmű, nektek.

nekem teljesen az.
letöltöttem a telekom ászf-et, 53. oldal, 12.3.2 paragrafusban helyesen idézik az eht. 134. par. 7. bekezdést.

itt az a csalás, hogy a számlalevelet felszólításnak veszi, holott a fogyasztóvédelem szerint ez tilos: [link]

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#15) janeszgol válasza Pipó (#1) üzenetére


janeszgol
(PH! kedvence)

"Éppen ezért biztos vagyok benne, hogy itt valami presszió van arra, hogy utalással adjam fel. De nem akarom és kész."

Akkor rohangálj. Én négy éve vagyok előfizető (Voda) és az első pillanattól az azonnali befizetést választottam (nem utalás, hanem a bankkártya adatokkal az azonnali befizetést). Sőt muterom, akitől távol áll ez a netes világ is megkért, hogy amit lehet, azt intézzem el neki, hogy csoportos beszedésre vagy automatikus utalásra tegyem (én állítom be, mikor, milyen ciklusban menjen az utalás).

bambano, össze-vissza beszélsz. Matáv nincs is már. Ha levélben küldik a felszólítást, oké a 750ft, de itt most az sms-ben való értesítésről van szó.

[ Szerkesztve ]

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban.

(#16) Dragon3000 válasza Pipó (#1) üzenetére


Dragon3000
(tag)

Bátyám régen a telenornál volt előfizetéssel és csekken kérte a befizetést, mindig a fizetési határidő után kapta meg a csekket kb 7 évig, de legalább nem számoltak fel késedelmi kamatot, lehet azért mert sokszor reklamált ez miatt.

(#17) Pipó válasza Dragon3000 (#16) üzenetére


Pipó
(őstag)

Van a borítékon egy narancssárga vonalas biszbasz, amin rajta van egy dátum (szerintem a budaörsi elosztóé) és onnan általában 7-8 nap mire megjön. Vagyis valamelyik posta (Érd, vagy az elosztó) ül nagyjából rajta 5-6 napot, mielőtt a postás kihozza. Ez más levelekkel nem fordul elő.

"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch

(#18) Dragon3000 válasza Pipó (#17) üzenetére


Dragon3000
(tag)

Panaszok esetén a telenor válasza annyi volt, hogy váltson utalásra, ha zavarja a dolog. De mivel már nem náluk van így már lényegtelen.

[ Szerkesztve ]

(#19) Pipó válasza Pipó (#17) üzenetére


Pipó
(őstag)

Revidiálnom kell saját magam, a nemzeti közművek gázszámláján -ami most jött meg pár perce- is 10 napos a bélyegző.

Jah, a Telenor. Az egy másik jómadár. Három előfizetésünk van náluk, de mivel a nagyobbik lányomnak nagyon kellett valami újabb telefon, így az övé külön került cserére a mieinktől. Persze az ő szerződésébe belecsempészték, hogy elektronikus úton fog fizetni. Ami azért volt érdekes, mert a hármunk számlája addig is és utána is csekken jött, összesítve. Másfél évig fizettünk 1000 Ft "büntetést" mire észrevettük, merthogy nem "e" számlán fizetünk. Mikor felhívtuk őket, hogy dehát nem is küldtek külön "e" számlát, csak az összesített csekket, akkor azt válaszolták: miért nem szóltunk hamarabb, akkor törölték volna. Persze pénz azért nem járt vissza.

"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch

(#20) tomazin válasza Pipó (#19) üzenetére


tomazin
(PH! kedvence)

miért nem szóltunk hamarabb, akkor törölték volna. Persze pénz azért nem járt vissza.

szerencsére egy év van reklamálni visszamenőleg. úgyhogy hívd fel őket vagy írj egy levelet és indítass egy számlaPANASZT.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.