Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
lappa86
aktív tag
válasz #79335424 #25 üzenetére
"Egyértelmű, hogy ha rendelek online egy terméket, azt is csak úgy tudom megkapni, ha a szállító cég használhatja a hazai úthálózatot. Viszont, ha nem használhatná, azzal akadályozva lenne az áru szabad mozgása, ami ugyebár sérti az EU -s elveket."
Az út az államé. Természetes, hogy bárki használhatja.
Az adótorony a mobilszolgáltatóé. Természetes, hogy NEM használhatja bárki. Csak ha fizet érte, vagy ha épít saját infrastruktúrát. De hát nem igazán tolonganak a mobilszolgáltatók, pedig megtehetik, ahogy említettem, bárki indíthat Magyarországon mobilszolgáltatást."Én csak arra utaltam, hogy amíg az EU nem tudja az elveket mindenhol átültetni a gyakorlatba, addig nem kéne csupán egyes esetekben azokra hivatkozva szankcionálni."
Te akarsz mindenárom almát (=online termékértékesítés) a körtével (=helyhez kötött, állami engedélyfüggő szolgáltatás) összehasonlítani és nyakatekert példákkal analógiát keresni. Nincs analógia, két teljesen különböző piacról van szó, amelyekre teljesen más szabályozást kell kidolgozni. A piaci liberalizáció lassú és bonyolult, és mivel minden üzletág különböző, ezért más-más időpontokban történt/történik meg. Most az egységes digitális piac kidolgozása van napirenden, és a cikk is erről szól, korábban meg pl a mobilszolgáltatásnál történt meg, a jövőben meg pl a személyszállításnál fog megtörténni. De az elvek köszönik szépen, így is működnek, át vannak ültetve a gyakorlatba, csak te nem akarod érteni.
[ Szerkesztve ]
Always with the negative waves.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest