- Csendben leállította a Deep Link fejlesztését az Intel
- Már Vulkan API-val is működik a Smooth Motion képgenerálás
- Driftelős és lövöldözős hangulatú lett az új Arc meghajtó
- Ollós klaviatúrával és az eddigi legkisebb Basilisk egérrel jelentkezett a Razer
- Viszonylag kompakt léghűtésekkel gyarapította kínálatát az Arctic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- SJCAM SJ4000 FullHD Action Cam
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Apple asztali gépek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen videókártyát?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
fatpingvin #28513 üzenetére
ez nem magyar sajátosság, a világ összes országában lévő összes cég ilyen, méghozzá ugyanabból a nagyon egyszerű okból: az ügyfélből élsz, akinek ha nem tetszik a hozzáállásod, átmegy máshoz, neked meg felkopik az állad.
kizárólag olyan helyeken játszhatod el, hogy "nem az én dolgom" és csaphatod rá a telefont 15:59:59-kor az ügyfélre vagy húzhatod el a függönyt az orra előtt, hogy műszakváltás, ahol valamilyen monopólium miatt nem tud máshová elmenni a vásárló, vagy ha állami hivatalban dolgozol, és pontosan ezeken a helyeken meg is figyelhető, hogy mennyire a béka segge alá van szorulva az ügyfélelégedettség.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Sokan találkoztunk már olyan ismerőssel, "üzletféllel", aki minden segítséget ingyen szeretne, és azt is...
- LG 32GP850-B - 32" NANO IPS / 2560x1440 / 180Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 400
- PowerColor AMD RX5700XT 8GB / Újszerű állapotban / 6 hónap jótállással / számlával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8GB I 256GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest