Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
Hát ja. Nyilván ők úgy kalkuláltak, hogy a többség ezt a meseszerűbbet szereti... nem tudom mennyire volt igazuk, mert van hogy a biztonságosan populáristól való elütés miatt lesz valaminek végül kultusza. Mint a D1-nek is lett... mondjuk kérdés akkoriban hogy nézett ki a többi játék, azaz akkor mennyire ütött el a D1 stílusa azoktól. Ez a neon-mese mánia mintha az eltelt 10 évben harapódzott volna el. (Pl. a közkatona-csontiknak kéken világít a pajzsuk...)
-
ddekany
veterán
Látom ez, hogy nem sokkal nehezebbek a későbbi fokozatot, mindenkit szíven ütött... Visszaszívom, mert ha jobban előkapom emlékeimet a hell fokozatban valóban lényegesen nehezebb volt (mert voltak szívások is... normálban max a Duriel), csak nem eléggé, pontosabban nem olyan módon, ahogy nekem bejött volna (*)... A valódi gondom a dologgal az volt, hogy végig kell menni a normal-on, aztán a nightmare-en, hogy elérd a hell-t. Főleg a normál, dögunalom. Nyilván nem lehet nem-normálon kezdeni (nightmare-be első szintű pislogni se tudna), de pl. lehetnének "hobbist" meg "pro" realmok (ill. u.a. single player-ben), és utóbbiban már normálban is sokkal szigorúbb lenne a cucc. Na ezt hiányolom. Nem kéne mindent csak hisztis pistikére optimalizálni... a szoftver rugalmas dolog.
*: Hell-ben leginkább abból állt a nehézség, hogy idegesítően sokáig kellet ütni a dögöket (pl. "szeles" druidával, hát vazzze... ugye hell-re szerencsétlen már max. skill szintet elérte, tehát felszereléssel sem tudja számottevően emelni a sebzését), viszont továbbra is elfogadható üzembiztonsággal voltak irthatóak ha ha meg volt a metodika, csak elalszik az ember. Vagy ha úgy tetszik, leizzad, de úgy mint a favágástól, nem úgy mint valami izgalmas dologtól. Szóval nekem nem jött be a nehézség megvalósítása. (Számomra ebből a szempontból a jó példa: Diablo I "The hell" mod. Itt viszonylag hamar vége van a csatának... ha te nem vetsz neki elég gyorsan véget, akkor az ellenfél fog...).
Tapasztalatom meg volt azért, ha nem is vagyok vmi fan. Volt néhány hell-es karakterem, sőt, übert is vertünk, ami azért komoly játékidőt feltételez. Meg egyszer hardcore-oztam is (rugós assasin, nightmare Act 3-bam arcomba robbant a pók boss amit megöltem... addig húztam meghalás nélkül, egy sorcival (A gyáva! ) az oldalamon -- és hát ez is beszélő... milyen játék az, amit 0 meghalással végigviszel normálon, és aztán 40%-ban nightmare-en?).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI kábel TV
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 4
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Autós topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest