Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lcee79

    őstag

    válasz rudi #2 üzenetére

    Elon Musk sem volt autógyártó és mégis megcsinálta a Teslát. És azért az nem kis vállalkozás volt, ehhez képest az apple-nek jóval nagyobb lehetőségei vannak... Ha akarna tudna jót csinálni.

    Amúgy is a mostani gyártók semmi változást nem visznek az autógyártásba, jelentéktelen kis változtatásokkal jönnek ki minden évben (1-2 kivétel), és minden évben kicsit kevesebbet írnak a fogyasztásra is, de a valóságban nem fogyasztanak kevesebbet... Szinte standard adat, hogy megmondod hány ccm az autó és arra rávágja egy szakértő, hogy hány litert fogyaszt :)

    Szerintem ha Apple beszáll azután jönnek a többiek is, és akkor lesz majd ténylegesen változás a téren... kevesebb fogyasztás és főleg egyáltalán nem benzin és dízel lesz amit fogyasztani fognak
    jövőbe mutatóak lesznek.

    Napelemmel már 1980-ban foglalkoztak, de nem erőltették az olajcégek, hogy ebből legyen is valami.. vajon miért? :)

    A hybrid eleve egy baromság, 2 energiát is pazarolni....

    Meg van pár találmány ami be sem került a köztudatban mert már csírájában el lett fojtva...

    Az az egy gáz van az újításokkal, hogy a kis szerelők akikhez az ember elvinné az autóját, az majd benéz aztán motor helyett egy turbina lesz meg processzor, és nem sokat fog tudni vele csinálni :)

    Informatikus diplomával lehet majd autót szerelni :)

    Szerintem kezdem is az átképzésemet :)

    [ Szerkesztve ]

    https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/

  • lcee79

    őstag

    válasz rudi #14 üzenetére

    Igen erre gondoltam én is, csak én nem fogalmaztam meg ilyen jól :)

    + a fórumba írással az a baj, ha egy mondatot is nem magyarázok meg egyből akkor arra kapva kap mindenki :)

    [ Szerkesztve ]

    https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/

  • GeryFlash

    veterán

    válasz rudi #14 üzenetére

    Feltéve hogy Amerikába éri meg neki gyártani. Nem vagyok ebben olyan biztos. Mint ahogy abban se, hogy lesz az egészből bármi, én arra tippelnék hogy valami bérgyártóval megegyezik, de hogy felhúzzon egy gyártósort meg mindent az nem vallna Cookra, aki lehet 14 legsikeresebb embere de azért alapvetően Jobs hagyatékából él, és semmi merészet nem mer meghúzni (ja de, iwatch, 1-2 év késéssel).
    De hátha rám cáfol Cook, mert én csak örülnék neki ha végre kirohadnának a benzines-dízeles autók, és az Apple képes lenne a lobby ellenére trendet csinálni ebből. Árazása persze biztos meredek lesz, de lesznek olcsóbb megoldások is, a lényeg hogy behozza a trendet.

    [ Szerkesztve ]

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • -szp-

    aktív tag

    válasz rudi #14 üzenetére

    Abban viszont igaza van a GM vezérnek, hogy az autógyártásban (jelenleg) nincsenek akkora különbségek az önköltség és az értékesítési ár között, mint például az almás gépeken.

    <!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

  • Csapoati

    nagyúr

    válasz rudi #23 üzenetére

    Én valami olyasmit tudnék max. elképzelni az Apple-től, mint az Ariel Atom, a KTM X-Bow, vagy hasonló egyedi, kis szériás sportgépek.

    tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.

  • zsigus

    őstag

    válasz rudi #14 üzenetére

    Igen, pénzük az van dögivel...

    Csak egy kérdésem lenne: te vennél egy telefongyártótól autót?

    Azt értem, hogy az Apple-nél a minőség/megbízhatóság rendben van (úgy ahogy, lásd rosszul fogod), de itt egy szoftveresen és hardveresen is 10x bonyolultabb dologról van szó, amin a te és családod/barátaid élete múlhat (lásd GM botrány), a tapasztalat pedig nem mellettük szól.

    Biztos lenne vásárlójuk, e felől nincs kétségem, de én (és szerintem sokan mások) nem hiszem, hogy őket választanám.

    (ne vedd támadásnak, nem annak szántam).

    #39 GeryFlash:

    Nyilván rendellenes a +400kg, de azért valamennyire működhet a dolog egy hibridben.

    A benzin/dieselmotoroknak városban (sok megállás, indulás) a leggyengébb a hatásfoka, egyenletes haladásnál viszonylag jó. Az elektromos motornak pedig hosszú távon nehéz biztosítani a kraftot, tehát összeillenek.

    Tisztán elektromos autónál pedig ha kikerül a benzin/dieselmotor bőven spórolnak annyi súlyt, hogy ne okozzon gondot a 400 kg. Ráadásul az autó súlypontja is javul, padlóba épített akkuk esetén.

    Nyilván kezdetleges a jelenlegi technológia, de valakinek meg kell fizetnie az árát most is, nem csak 30-40 év múlva, amikor már talán fúziós reaktorok is lesznek, és valóban zöld energia fogja hajtani az autókat.

    (nem olvastam végig minden hsz.-t, sry ha már volt).

    [ Szerkesztve ]

  • stratova

    veterán

    válasz rudi #23 üzenetére

    Érdekes ez a kis járgány ez a T27.
    Számomra egy probléma van a törésteszttel. Nem látom a bábút. Az odáig rendben, hogy a karosszéria bírja az ütközést és láthatóan rugalmas deformáció után visszanyeri az alakját. De ez a változás nekem laikus szemmel igen kicsinek tűnik, az viszont nem szerencsés ha nagy mértékben továbbítja nem pedig elnyeli. Így sanszos, hogy érzékeny búcsút mondhat a bent ülő pár belső szervének.
    Ha lesz belőle részletesebb teszt és ott is helytáll, akkor tényleg emelem kalapom. Csattanásban nálam jelenleg Volvo az etalon.

    [ Szerkesztve ]

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz rudi #14 üzenetére

    és akkor következik azon konvenciók felsorolása, amin elon musk átlépett:
    kb. egy elemű lista. vagy inkább nulla.

    "Hazaviszi az offshore pénzét, letesz belőle egy autógyárat a sivatagban": abba tönkremegy. mármint a hazavitelbe. ráadásul amcsiban hova is tenne le autógyárat a sivatagba? sehova. ha sivatagba akar autógyárat letenni, ami önmagában is nettó hülyeség, akkor meg nem viszi haza a pénzt, mert külföldön jobb sivatagok vannak. A sivataggal az a probléma, hogy mindent szállítani kell oda, vizet, villanyt, embert, alapanyagot, rögtön az elején vasutat, utat.

    Az erős branddel meg az a helyzet, hogy az autógyártás sokkal szabályozottabb és felügyeltebb iparág, mint a mobiltelefon. ha autóval olyan módon próbálna boldogulni, mint a mobillal, szétkapják, mint foxi a lábtörlőt.

    ráadásul pont amerikában pont az autó az, ahol nem érdekli a vevők zömét a dizájn. az eredeti echte amerikai autó ócska, mint az atom, mégis veszik. csak minimális érdeklődés van a rendes autó iránt, de aki ilyet akar, az német autót vesz amerikában is.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák