- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
jól összefoglaltál mindent, ami egyáltalán nem igaz az autóiparra.
szerk: és nem hybrid, hanem hibrid. van rá rendes magyar szó.
a poszthoz: nem baj, ha az apple beszáll az autóiparba, minden cégre ráfér néha egy kiadós pofáraesés.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
és akkor következik azon konvenciók felsorolása, amin elon musk átlépett:
kb. egy elemű lista. vagy inkább nulla."Hazaviszi az offshore pénzét, letesz belőle egy autógyárat a sivatagban": abba tönkremegy. mármint a hazavitelbe. ráadásul amcsiban hova is tenne le autógyárat a sivatagba? sehova. ha sivatagba akar autógyárat letenni, ami önmagában is nettó hülyeség, akkor meg nem viszi haza a pénzt, mert külföldön jobb sivatagok vannak. A sivataggal az a probléma, hogy mindent szállítani kell oda, vizet, villanyt, embert, alapanyagot, rögtön az elején vasutat, utat.
Az erős branddel meg az a helyzet, hogy az autógyártás sokkal szabályozottabb és felügyeltebb iparág, mint a mobiltelefon. ha autóval olyan módon próbálna boldogulni, mint a mobillal, szétkapják, mint foxi a lábtörlőt.
ráadásul pont amerikában pont az autó az, ahol nem érdekli a vevők zömét a dizájn. az eredeti echte amerikai autó ócska, mint az atom, mégis veszik. csak minimális érdeklődés van a rendes autó iránt, de aki ilyet akar, az német autót vesz amerikában is.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
kezét csókolom kisasszony
(#22) MageRG: nem tudok mondani olyan autógyárat, amelyik ne szervezte volna ki a gyártás jelentős részét.
(#23) rudi: "De pl. ott a Gordon Murray féle apró izé, amit teljesen másképp gyártanak, és állítólag már a 10 000 dolláros áron is szépet szakítanak." vs. "Confirmed for 2016 Launch"
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
hogy mi nincs? priusban nincs bolygóműves váltó a két motor között? nincs benne benzinmotor? nincs hűtés a benzinmotornak? nincs extra hűtés az akkupakknak?
és igen, az akksik elromlanak. vagy az akkupakkok. pl. rozsdál a közöttük levő drót. és ha tisztán elektromos autóról beszélsz, ott nincs hűtés a benzinmotornak, cserébe nincs fűtés se az utastérben.
(#45) emvy: miért nem az i8-cal hasonlítod össze a teslát, ha már a bmw márka a kérdés?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
miután te kb. leplázacicáztad az autósokat, lássuk csak, mivel közlekedsz!
az m5 kategóriával meg az a gond, hogy ha tényleg úgy közlekedsz akár az m5-tel, akár a teslával, amire az m5-öt szánták, akkor:
- 40-50 kilométeren legyalulod a gumikat
- a teslában 30 kilométer után cserés lesz a ceruzaelem
- az összes utasod elhányja magát.
- a teljes rendőrség a nyomodban lesz, de nem fogják látni a rendszámodat a füsttől.
- a jogsid még azelőtt ugrik, hogy lemerülne az akksi (ETA: 32 másodperc)a tecsős videók szerint ha olyan autóval mérik össze a teslát, amivel összemérhető, akkor általában a tesla indul jobban, de viszonylag hamar leveri a dugattyús benzines.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
bambano
titán
válasz #82729984 #92 üzenetére
"szerintem mindenki egyetért abban hogy a jövő az elektromos autóé": szerintem meg nem. a kémiai üzemanyag energiasűrűsége lényegesen nagyobb, mint az akksié, és ez jó eséllyel meg is marad.
a jövő szerintem a hagyományos motorokban van, olyan üzemanyaggal, ami nem elraktározott széndioxidot tol vissza a légkörbe.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
az alma ezt sem tudja tisztességesen intézni...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz #82729984 #96 üzenetére
szerintem ez a kitiltják a városokból túlzó általánosítás, többek között azért, mert egy kalap alá veszi Budapestet a vidéki városokkal
Pesten sem tudják kitiltani az autókat a városból, mert agyhalott módon pest központú sugaras országútszerkezetet fejlesztettek az elmúlt 60-70 évben, gyakorlatilag alig van alternatív útvonal az ország két fele között.
Másrészt pesten sem az egész városból tiltanak autókat, hanem belvárosból, történelmi városmagból, stb. Elismerem, van az országban vagy 5-6 város, ahol ez egyrészt indokolt lehet, másrészt tudsz helyette tömegközlekedést kínálni. De az ország másik sokszáz kis, vidéki városában erre nincs lehetőség.
harmadrészt meg egy rendesebb autóból ma már tisztább levegő jön ki, mint amit beszív, pl. ha sikerül neki találni egy olyan pesti buszt, ami még nem égett le alvázig, akkor annak a kipufogógázán sokat tisztít egy mögötte haladó rendesebb autó.
nem hiszek ezekben a modern városépítési szemléletekben. be fognak azok dőlni idővel.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"Az a helyzet, az akkutechnológia fejlődik(kb 5-10% évente) és fog is fejlődni, de a benzintechnológia már rég nem, persze ez részben a szigorodó előírások miatt is van.": ekkora marhaságot csak azok mondanak, akik komoly energiát fektetnek abba, hogy semmit ne tudjanak az autóiparról.
lehet, hogy egy benzinesben több a mozgó alkatrész, de kevesebb a teljesítményelektronika. meg egy benzinest legalább triviális leállítani/kikapcsolni. hogy biztosítod pl. a tűzoltók munkáját egy 83kwh-s akkupakkos teslánál?
úgyhogy az állításod egyik fele, miszerint vannak a benzinessel olyan problémák, amik a villanyosban nincsenek, igaz. de ezeket már megoldották. a másik, amit sugalmazol, hogy helyette nincs más villanyspecifikus probléma, az nem igaz, mert van bőven.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
én nem állítottam, hogy a fejlődés jele a kisebb fogyasztás. viszont aki mellett csak úgy elrohant a benzines motorok turbósodása (hogy csak a legnyilvánvalóbb példát hozzam), annak tényleg nem kellene ilyen témákban nyilatkoznia, mert jól láthatóan tájékozatlan.
"Nem kell felvágni a pakkot a tűzoltóknak, ugyanúgy ahogy a benzintankot sem.": ahhoz, hogy agyonvágjon a 200-300 voltos akkupakk, nem kell felbontani. azért van drót a villanyautóban.
"Szép nagy szorzó van a benzines autók kigyulladása és az elektromosoké között, előfordulás/összes darabszámra levetítve.": ja, elektromos autó szaladgál pár darab, belsőégésűből meg milliószám adnak el. és benzinesekből is a szupersportkocsik szoktak csak gyulladni, a többi elég ritka.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
jaja, az autópiaci válság annyira nem rengette meg a nagyokat, hogy a gm konkrétan csődbe ment, és más néven alakították újra. a krájzlerájt meg felvásárolta a fiat. a gm egy nyüves rugóba is beleszakadhat mostanság...
A 2008-as válság gyakorlatilag a fordot nem rengette meg egyedül, mert a válság kitörése előtt a ford kvázi csődbe ment, és pont a válságra tették rendbe a céget, így rajtuk kisebbet csattant.
"csak a Pontiac, a Plymouth, az Oldsmobile, a Daewoo Motors és a SAAB jut az eszembe": kavinton sokat segíthet...
továbbra is állítom: az apple akkor is jobb befektetés, ha nem tudnak mit kezdeni a kevés termékes palettával. továbbra is úgy gondolom, hogy nagy barmok lennének az almánál, ha gm részvényeket vennének.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen