Új hozzászólás Aktív témák

  • zsigus

    őstag

    válasz rudi #14 üzenetére

    Igen, pénzük az van dögivel...

    Csak egy kérdésem lenne: te vennél egy telefongyártótól autót?

    Azt értem, hogy az Apple-nél a minőség/megbízhatóság rendben van (úgy ahogy, lásd rosszul fogod), de itt egy szoftveresen és hardveresen is 10x bonyolultabb dologról van szó, amin a te és családod/barátaid élete múlhat (lásd GM botrány), a tapasztalat pedig nem mellettük szól.

    Biztos lenne vásárlójuk, e felől nincs kétségem, de én (és szerintem sokan mások) nem hiszem, hogy őket választanám.

    (ne vedd támadásnak, nem annak szántam).

    #39 GeryFlash:

    Nyilván rendellenes a +400kg, de azért valamennyire működhet a dolog egy hibridben.

    A benzin/dieselmotoroknak városban (sok megállás, indulás) a leggyengébb a hatásfoka, egyenletes haladásnál viszonylag jó. Az elektromos motornak pedig hosszú távon nehéz biztosítani a kraftot, tehát összeillenek.

    Tisztán elektromos autónál pedig ha kikerül a benzin/dieselmotor bőven spórolnak annyi súlyt, hogy ne okozzon gondot a 400 kg. Ráadásul az autó súlypontja is javul, padlóba épített akkuk esetén.

    Nyilván kezdetleges a jelenlegi technológia, de valakinek meg kell fizetnie az árát most is, nem csak 30-40 év múlva, amikor már talán fúziós reaktorok is lesznek, és valóban zöld energia fogja hajtani az autókat.

    (nem olvastam végig minden hsz.-t, sry ha már volt).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák