Új hozzászólás Aktív témák
-
zsigus
őstag
Igen, pénzük az van dögivel...
Csak egy kérdésem lenne: te vennél egy telefongyártótól autót?
Azt értem, hogy az Apple-nél a minőség/megbízhatóság rendben van (úgy ahogy, lásd rosszul fogod), de itt egy szoftveresen és hardveresen is 10x bonyolultabb dologról van szó, amin a te és családod/barátaid élete múlhat (lásd GM botrány), a tapasztalat pedig nem mellettük szól.
Biztos lenne vásárlójuk, e felől nincs kétségem, de én (és szerintem sokan mások) nem hiszem, hogy őket választanám.
(ne vedd támadásnak, nem annak szántam).
#39 GeryFlash:
Nyilván rendellenes a +400kg, de azért valamennyire működhet a dolog egy hibridben.
A benzin/dieselmotoroknak városban (sok megállás, indulás) a leggyengébb a hatásfoka, egyenletes haladásnál viszonylag jó. Az elektromos motornak pedig hosszú távon nehéz biztosítani a kraftot, tehát összeillenek.
Tisztán elektromos autónál pedig ha kikerül a benzin/dieselmotor bőven spórolnak annyi súlyt, hogy ne okozzon gondot a 400 kg. Ráadásul az autó súlypontja is javul, padlóba épített akkuk esetén.
Nyilván kezdetleges a jelenlegi technológia, de valakinek meg kell fizetnie az árát most is, nem csak 30-40 év múlva, amikor már talán fúziós reaktorok is lesznek, és valóban zöld energia fogja hajtani az autókat.
(nem olvastam végig minden hsz.-t, sry ha már volt).
[ Szerkesztve ]
-
zsigus
őstag
válasz Depression #55 üzenetére
Elsősorban arra értettem ezt a párhuzamot amit alatta le is írtam: szórakoztató szegmens -> járműgyártás.
Visszafelé még talán (Porsche mobil, bár ennek sem volt sok köze az autógyárhoz)...
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia