Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GeryFlash

    veterán

    válasz Penge_4 #8 üzenetére

    :DDD

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • GeryFlash

    veterán

    válasz rudi #14 üzenetére

    Feltéve hogy Amerikába éri meg neki gyártani. Nem vagyok ebben olyan biztos. Mint ahogy abban se, hogy lesz az egészből bármi, én arra tippelnék hogy valami bérgyártóval megegyezik, de hogy felhúzzon egy gyártósort meg mindent az nem vallna Cookra, aki lehet 14 legsikeresebb embere de azért alapvetően Jobs hagyatékából él, és semmi merészet nem mer meghúzni (ja de, iwatch, 1-2 év késéssel).
    De hátha rám cáfol Cook, mert én csak örülnék neki ha végre kirohadnának a benzines-dízeles autók, és az Apple képes lenne a lobby ellenére trendet csinálni ebből. Árazása persze biztos meredek lesz, de lesznek olcsóbb megoldások is, a lényeg hogy behozza a trendet.

    [ Szerkesztve ]

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • GeryFlash

    veterán

    válasz #92253184 #28 üzenetére

    ,,Egy jelenlegi méretű és kapacitásu akumlátor bőségesen elég az autóba"
    ,,Legyen töredéke az előállítás költsége és környezet barát a technológia"

    Aha, 400 kiló akksit összedobni hogyan lesz költséghatékonyabb? Rohadtul nem jó ez a lítium alapú akku, kell valami áttörés, mert az rohadtul nem megy hogy akksi elromlásnál dobod is el az autót mert olyan drága a cseréje. Addig amíg nem lesz áttörés akkumulátor téren addig még halott ötlet, de rengeteg fejlesztés megy, pár év múlva egyik fejlesztési irány csak kiforrja magát.

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • GeryFlash

    veterán

    válasz emvy #32 üzenetére

    Egyszerűbb, de drága, nem lehet megspórolni az akksi forradalmat.

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • GeryFlash

    veterán

    válasz emvy #35 üzenetére

    Nem csak az árral van baj, egyszerűen rendellenes hogy 400 kilót kell magaddal vinni, olvasd el a 37-es kommentet, szépen össze van szedve az aggályok. Az hogy csinálnak egy nagyon nagy gyárat attól még nem lehet megúszni az akku fejlesztést, ez ebben a formában nem jó. Gondolkoznak zselés akksin meg mindenen, abba kell belefecölni sok sok pénzt, az hogy a mostani lítium akksikat 20%kal olcsóbban adják sz*rnak egy pofon. Legalább kétszer ekkora akku kapacitás kell, mert az a 300km-s táv tényleg lecsavarva igaz csak, az ember szeretné jól érezni is magát a kocsijában. Arról nem beszélve, hogy ha nem is rohamosan de évről évre csökken a teljesítménye. Kell egy 150-200 kilós a mostaninál két-háromszor erősebb akku. És lesz is remélhetőleg.

    Porthoszx: +111111

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • GeryFlash

    veterán

    válasz Ruuwa #40 üzenetére

    Jó az túlzás volt, de akkor sem használhatók ezek a megoldások. 400 kiló többlet 300-350 km hatótáv kevés, mindezt kényelmetlenül (klíma stb nélkül). 35000 ezer dollár már emberi összeg, de ennek is jelentős hányadát a 400 kiló akksi teszi ki, vagyis ez nem nagyon faragható lefelé, már pedig kelleni fog. Arról nem beszélve, hogy nem csak az 1 tonnás autókat kéne fdorradalmasjtani, hanem a buszokat, kamionokat is stb. ezért mondom, meg kell várni (vagyis kifejleszteni) az új akkumulátor típust. Nem csak ide kell ez, hanem a telefonokba, okosórákba stb. Szép lesz majd, amikor az ARM alapú ultrabookok 2-szer nagyobb akksivial 1 hétig töltés nélkül fognak menni, nem lehetetlen.

    [ Szerkesztve ]

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • GeryFlash

    veterán

    válasz Stanlee #29 üzenetére

    ,,Ja, és az áram sem annyival olcsóbb, hogy a kis hatótávolságért megérje beáldozni a dieselt az akkus elektromos autóért."
    Nem csak az olcsóság számít, hanem a végleges erőforrásból. Maradjon meg az a kevés kőolaj a repülőknek szerintem. :B

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • GeryFlash

    veterán

    válasz #82729984 #57 üzenetére

    Továbbra is +1

    Amúgy nem értem ezt a két tábort. Mindenki várja az elektromos autókat, csupán azon megy a vita, hogy sokak szerint jó ahogy most van, és vagyunk mi, akik szerint ennek még fejlődnie kell, ehhez kell még pár év és nem kéne addig erőltetni. Kicsit Petőfi XIX. századi költők c. verse ugrik be, ahol a hamis próféták azt mondják... ;]

    Amúgy tényleg minden évben jön valami ötlet, ez tűnik most a legéletképesebbnek, aztán meglátjuk mi lesz belőle. De hogy a mostani technológiával leváltani a dízelekt-hibrideket nem éri meg. Akksi fejlesztésbe kell pénzt ölni, a fogyasztás-optimalizáláson szerintem már nem sokat lehet faragni (telefon-tablet fronton sem)

    emvy: ,,A sok tevedesed kozul az egyik az, hogy azt allitod, hogy attol, hogy egy technologia nem tud 100%-ban levaltani minden meglevo hasonlo technologiat, eletkeptelen"

    Nem tisztem mások helyett szólni, de hol írta ezt? Nem tartja (tartjuk) életképtelennek, szimplán várni kéne még pár évet a tömeges gyártással amíg nem lesz jobb akkumulátor.

    [ Szerkesztve ]

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • GeryFlash

    veterán

    válasz emvy #62 üzenetére

    Könyörög ikes ige...
    Nekem mindegy, vágjanak bele meg kockáztassanak, én csak azt mondom hogy ezt 3-4 évcsöndes fejlesztéssel is meg lehetne oldani, anélkül hogy addig gyenge ár/értékű termékeket dobnának piacra. De igaz, nem kell megvenni, nekem mindegy, csak ne állítsuk már azt, hogy ezek jó autók.

    Szerk: tévedtem a 61-es kommentemben, van kameraman is, aki szerint a benzin a jó, mert az a férfias és az kell a b!tcheseknek. ;]

    [ Szerkesztve ]

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

  • GeryFlash

    veterán

    válasz #40553216 #71 üzenetére

    Persze, sikerült failelnem a javításomat (szerk idő meg lejárt), szerencsére senkinek nem tűnt fel a a #65ös komment után ;]

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

Új hozzászólás Aktív témák