Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz dabadab #30 üzenetére

    "Engem az érdekelne, hogy az hogyan működik felétek,... és minden egyes sofőrhibás balesetnél frissítik az összes autóvezető tudását": parancsolj:
    - egyik megoldás a kresz tábla. ha úgy látják, hogy bizonyos fajta baleset gyakoribbá válik, kiraknak kresz táblákat, pl. sebességkorlátozás.
    - fekvőrendőr. ha túl sokan száguldoznak a lakótelepen, kiraknak fekvőrendőröket, és pár kocsi tetőre tétele után csökken a száguldozás.
    - emelt szintű rendőri ellenőrzés
    - kresz módosítás, pl. most már tilos az iskolai buszokat bizonyos esetekben nem csak megelőzni, de kikerülni is.

    azt sugallta a hozzászólásod, hogy azért jobb a gépi pilóta, mert az emberek mindig elkövetik ugyanazokat a hibákat -> nem fejlődnek vagy változnak. ez nem igaz, így nincs ilyen előnye az autopilotnak, ami erőltetné az elterjedését.

    azt, hogy a friss jogsis sofőrnek mennyi tapasztalata legyen, szintén lehet szabályozni. előírják, hogy hány óra után engedhető vizsgára és ott minek kell megfelelni.

    "Ez egy olyan megközelítést, amit az elmúlt száz évben mindig sikeresen alkalmaztak.": de, alkalmaztak és sikeres is. az elmúlt 100 évben egyre komolyabb feltételeknek kellett megfelelni ahhoz, hogy jogsit kaphass. és:

    szerintem elfogadhatjuk az állítást, hogy Magyarországon nincs olyan sok tesla vagy más önvezető jármű, ami érdemben módosítana a statisztikán.

    a magyar baleseti statisztika javuló tendenciát mutat.

    a két állítás következménye cáfolja azt a hiedelmedet, hogy az emberi sofőrök nem javulnak.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák