Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Deller2010
tag
válasz #06658560 #147 üzenetére
Akadályozni, zavarni nem lehet, hiszen a Tesla egyenesen haladt az autópályán, 65 MP/H korlátozás mellett, a kamionnak pedig ott volt a "macisajt"... Akkor kezdhetett volna a balra fordulásba, ha nem jön szemből senki, illetve ha mégis, az még bőven féktávon kívül van.
A kérdésekre meglesz a válasz, ha a hatóságok lezárták a vizsgálatot és publikálják a baleseti jegyzőkonyvet, vagyis annak a lényegi részeit.
| regular IT guy |
-
arnyekxxx
veterán
Mondjuk mi kreszoktatáson úgy tanultuk, hogy akkor van elsőbbségem, ha megadják. Nem mutat túl jól a fejfán a "De neki volt elsőbbsége" felirat.
-
#06658560
törölt tag
válasz Deller2010 #156 üzenetére
Nem ismerem az amerikai KRESZ-t, de az európaiakban a macisajt a zavarást engedi. Valamint pont e miatt is, nem tudjuk, ha fékezett volna a Tesla, akkor mi történik, illetve normál vagy vészfékezés kellett volna?
-
Deller2010
tag
válasz #06658560 #161 üzenetére
Na, akkor mar sokadjara:
Nem azt mondjuk, hogy a kamionos tuti, szabalytalan volt, de:
- sokkal nagyobb az esely arra, hogy O volt szabalytalan, mintsem a Tesla AutoPilot vetett volna egy orbitalis, soha az eletben jova nem teheto hibat;
- illetve reszben felelos lehet a balesetert: nem korultekintoen, az esobbseg adast elmulasztva kezdte meg a balra fordulast),
- es az is lehet, hogy a Tesla a megengedettnel gyorsabban hajtott.[ Szerkesztve ]
| regular IT guy |
-
#06658560
törölt tag
válasz Deller2010 #165 üzenetére
Igen, láttam ezt a képet korábban is.
Viszont teljesen ignoráltad azt a kommentemet, amely szerint ez sebesség-és távolságadatok nélkül semmit nem bizonyít. Csak a pályákat.
Ami biztos-az Autopilot nem fékezett idöben- hisz képes állóra fékezni vészhelyzet esetén. Van róla videó. Annak oka egyik magyarázatban a nem reklámtáblára tervezték magyarázat Musktól. Ami vagy igaz, vagy nem. Szintén tőle származik az esetleges a nap miatt nem érzékelte sem az Autopilot, sem az ember a kamiont magyarázat is.
Viszont a kamiont egyértelmű felelősnek megtenni látatlanba igen nagy dilettantizmus.#166 nuke7: Ezt a magabiztosságot mire alapozod? A másik komment mellé is téve.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
Nem tudhatod (ahogy felettem is irjak) es eleg meresz kijelentes volt hogy hat ha nyilvan a kamion volt a hibas.
Amig nem hozzak nyilvanossagra az adatokat addig a kamionos nem hibas. Ha fektavon belul (magyarul ha a Tesla fizikailag kepes lett volna megallni) pl csak allt az uton akkor a magyar Kresz szerint nem hibas mert zavarni lehet csak veszfekezesre nem kenyszeritheted a masikat. Az itelet nyilvan majd az usa kresz alapjan szuletik meg kivancsian varom mi tortent.Eddig annyit tudunk, hogy az autopilot nem vett eszre egy husz tonnas targyat (ami meg valoszinuleg mozgott is de egyelore tekintsunk el ettol) ami keresztben volt az uton. Mindentol fuggetlenul ez semmikeppen nem valik a Tesla elonyere mert megkerdojelezi a rendszer hatekonysagat.
Azzal egyetertek hogy emberunk egy Darwin dijas peldany volt de mivel USA-ban ez eleg jellemzo en nem engednem hogy mukodjon az autopilot amennyiben nem fogjak a kormanyt.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need