- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- ASUS routerek
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
E.Kaufmann
addikt
Nem a KRESZ-re kellene elsősorban felkészíteni az autót, hanem baleset elkerülésre. Majd a KRESZ csak azután, ahogy az oktató is mondja, hogy a balesetet el kell kerülni mindenképpen, aztán a KRESZ, csak azért mert nem hajthatsz át záróvonalon, ne üsd el az anyókát.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
#56573440
törölt tag
Jellemzően ugye ezek az eszközök pont ugyanúgy kell lássanak este, mint nappal. Viszont ha ember vezet nappal, tuti hogy a csajt nem csapja el, mert meg tudja ítélni a sebességét, a haladás irányát, és hogy merre néz, ha nincs szemkontaktus, nem látszik, hogy bármilyen szinten észleli/felfogja mi történik körülötte, akkor meg tudsz állni, és okos enged alapon megoldod a dolgot. Na az ilyeneket nehéz lekódolni...
Az hogy kinek mikor milyen állapotában van milyen rövidzárlata, és csinál milyen hülyeséget, az egy dolog. Attól még nem biztos hogy meg kell haljon. És ha igen hol húzod meg a határt? A nagymama még megpróbálhat átsprintelni 10 méter / óra sebességgel a zebrától 40 méterre, de a kerékpáros már inkább haljon meg ha nem száll le?
Én továbbra is tartom, hogy a képlet nagyon nagyon egyszerűsödne, ha zárt pályán mehetnének, de az sok esetben valljuk be megvalósíthatatlan.
-
félisten
-
Cathfaern
nagyúr
"Ha így vizsgáljuk az esetet és a vészfék működött, akkor az autó szerintem nem hibázott."
Pont ez a gond, sofőrt mutató kép alapján nem történt vészfékezés.pilóta: akkor sincs mentség arra, hogy nem vészfékezett mikor már egyértelműen előtte volt az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Kernel
nagyúr
Itt nem az a lényeg, hogy lehet vagy nem lehet. Tudomásom szerint a hátulról ütközés automatikusan a hátsó vezető hibája, bármi okból is álltak meg előtte.
Vagy akkor vegyük ki ebből a körből a szándékos provokációt, most nem ez a lényeg, nem kellene terelni. Pláne, amikor még bizonyítani sem lehet.
...és igen, azt aláírom, hogy sötétben autózva, egy úton fekvő ember észlelése felveti a vezető reakcióképességének korlátait, de logikusan nem is haladhatna gyorsabban, mint amit képes belátni, illetve befékezni.
Hasonló a köd is, amikor sorra csattannak össze az autók, de ez van, amikor vakon vezet valaki.
(#429) hobizoli
Szemétkedést most fejezd be...
[ Szerkesztve ]
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.