Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Amit érdemes tudni a Raspberry Pi-kről:
A legelső változat 2012-ben jelent meg. Pici, olcsó és nagyon alacsony fogyasztású, hobby-célú kártyagép. Felépítése ARM alapú, nem PC-architektúra, hanem kb. egy régi mobilhoz hasonló. Nagyon sok mindenre használható! A Linux-nak és a magas eladási mennyiségnek köszönhetően jelentős fejlesztőtáborral rendelkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
albinolynx
őstag
válasz Sándor -P20- #25201 üzenetére
Én abszolút kezdő vagyok, ennek tükrében olvasd.
OMV-t néztem egy darabig, de örülök, hogy nem foglalkoztam vele. Sima raspbian-t futtatok. Rpi3, 2.5A-es táppal. Lite-hoz úgy olvastam, hogy a 2GB kártya megfelel. (A gui-t talán egyszer használtam, csak lusta vagyok váltani egyelőre lite-ra.)
Torrentezés erről megy (transmission). Ezzel kapcsolatban van egy apró bug.
Adattárolóként egy maxtor m3 portable 1TB hdd van rákötve. Aktív használatban van, nem tapasztalok problémát.
Hálózati másolás érezhető, de ettől eltekintve kiszolgál mindent (CAD munka, filmezés, torrent megy egyszerre általában gond nélkül). Most szeretném majd rákötni az usb nyomtatót is.Ingyen sajt nincsen, csak az egérfogóban.
-
félisten
válasz Sándor -P20- #25201 üzenetére
Az OMV azért nem lesz valami fickós a PI-n, de menni fog.
Külső HDD-hez meg külső táp / aktív HUB szükséges.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- PlayStation 5
- Steam topic