Új hozzászólás Aktív témák

  • vlevi

    nagyúr

    válasz #70869248 #815 üzenetére

    "Nem tudom ki mondja hogy nem jók az áttételek, de nehezen hiszem hogy miért ne korrektet állítanának"
    Hát, például, hogy használd azt az autót.
    Egy példa, a Race07-ben a WTCC autók. Van 5 sebességes H váltós BMW, van 6-gangos, aztán ott a Honda Accord, Alfa 156, Seat benzines, dízel, Daweoo Lacetti, Chevy Cruze, Volvo, és végül a Lada. Meg még rengetegféle reinkarnációja ezeknek az STCC kiegészítőkben. A játékban valahogy mindegyik nagyjából egálra jön ki (a vezetésük természetesen eltérő). Szerinted játszana valaki egyáltalán a Ladával, ha olyan lenne, mint a valóságban (4-5 másodpercre lemaradva az elejétől)? Vagy, ne akarna kivétel nélkül mindenki csak a Cruze-al menni, mert másik autóval 0 esélye a nyerésre? Hát, nem. Ezért csalni kell, hogy nagyjából egálban legyenek az autók.

    Azt egyébként én is észrevettem, hogy az AC-ben a BMW Z4-el lazán 4.-ben fordultam spa-ban sok kanyarban, ellenben pCarsban azon gondolkodtam, hogy nem túl alacsony-e a fordulat hármasban, ne tegyem-e le kettőbe? Pedig a végsebesség és a kanyarsebességek, a köridők hellyelközel egyformákat tudtam kihozni mindkettőből.

    De ne menjünk bele ebbe a témába, mert zsákutca. A két játékot összehasonlítani ugyan lehet, de értelmetlen. Más felfogásban készült a kettő. A Kunos előző játéka a netkar pro volt, arra hasonlít valamennyire (legalábbis nekem) az AC. Ezzel szemben a pCars-t fejlesztő Slightly Mad Studios csapat neve egy másik, híres autósjáték felől közelít a szimulátorokhoz. Ez a játék pedig az NFS Shift2. Nos, ha így nézzük, akkor az egyik balról, a másik jobbról próbálja megközelíteni az ideálisnak megálmodott autós szimulátor játékot.

Új hozzászólás Aktív témák