- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- TP-LINK routerek
- Kriptovaluták és az adózás
- Google Chrome
- Bittorrent topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
király
Én szeretném 'szívatni' a szimeseket,..de nem a féktávon.
Számítógépes (konzolos) vezetésnél nagyon sok olyan dolog nem jön át ami a valóságban meghatározó, olyan terhelésváltásokat lehet bevállalni ami a valóságban már (persze millás technikához nem volt szerencsém), kegyetlen felnyomja az adrenalint, mert érzed ahogy eltehetetlenül az autó. Szimekben meg semmi.
Nincs meg az a para amikor úgy döntesz hogy keményen ráteszed a rázóra.
A Chevy-nél ezt csak óvatosan lehet, mert az az autó a valós mozgását nézve egy kegyetlen stabil technika, míg a tavalyi Lada-nál el lehetett volna adni egy parásabb vezetést, a Chevy-nél kb. ennyi fért bele nekem, nem lett volna hihető ha olyanra csinálom hogy parásabb legyen vezetni.
Féktávon stabil sima aszfalton, egyfelől mert dolgozik benne az EDL motorfék alatt, meg dobálósabb féktávon is megálljon, és persze csatázható kell legyen, azaz ne túrja le a mezőnyt egy rajt utáni merész féktáv.
Köszi egyébként! Minden, de minden visszajelzés fontos.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen