- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- DIGI internet
- Linux kezdőknek
- Router gondok
- Max
- Milyen program, ami...?
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr.Zoo
senior tag
-
Ck.
addikt
válasz ßrainiac #90612 üzenetére
Nem akarok belevau, de az mar picit a ló túloldala, ha azért BKV-zol es veszel el a saját idődbol es költol inkább buszjegyre, csak hogy az autód ne fusson hidegen.
Az auto van érted es nem fordítva, ezt ne felejtsd. Arra való, h bármikor bármilyen helyzetbe elvigyen A-bol B-be. Különben lehetne makett is.
Más dolog a lelkiismeretes karbantartás es megint más a mazochizmus, az auto bugyolalasa a saját mindennapunk megkönnyítése helyet.[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz ßrainiac #94402 üzenetére
több oka is lehet, pl mindig kihozná belőled az állatot, költségesebb járni vele (bár két autót fenntartani csak emiatt, szóval kiszámolós), esetleg kényelmesebb, bár ez megint kivitel/tuning dolga.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz ßrainiac #94402 üzenetére
Azért, mert elég sok helyzetet biztonságosabban meg tudsz oldani egy erősebb kocsival.
Pl, pesten heti szinte 2-3 alkalommal akarnak megölni. Ha gyárilag erősebb a kocsi, akkor ahhoz legtöbb esetben nagyobb fék is jár. Aki ad is erre, az nem 13 éves téli műanyag gumival közlekedik, hanem mininum egy jó nyárival. Kíváncsi lennék mennyi a fékút nekem, és mennyi egy széria ibizának...
2: Futómű szintén hasonló történet.
3: Egy előzés töredék időt vesz igénybe, mint egy olyan kocsival, amin 3-at vissza kell kapcsolni a manőver előtt.
4: Veszélyhelyzetből sem mind1 milyen dinamikával tudsz kiugrani.
Így hirtelen ennyi.
tomcsi23: hosszabb dundi esetén sztem kevés. Motor élettartamnak is jobb talán
Illetve ha csigusz csere lesz, akkor meg kell, nincs mese.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #94402 üzenetére
Mert van olyan teljesitmeny szint ahol mar 2x meggondolod h egy egyszeru forgalmi szituacibon le(mered)padlozd a kocsit.
Nyilvan most nema cdipes gti-drol beszelek az pont kellemes lehrt most jo programmal, ill esp es tarsai nelkul egy kicsit mas hogy kell gondolkodni."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #94410 üzenetére
Pedig kene lenni valaminek elv....
Ahh psdlozni azt max 4.-be
De nyilvan en se a harom hengeresre gondolok... Viszont az 1,4tsi ilyen golf meretu kocsiba nem lenne rosszmha nem lennenek szarok legalabbis a lancosak.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-v-
addikt
válasz ßrainiac #94402 üzenetére
allandoan tolnad neki akaratlanul is
Na jó viccet félretéve, 1.2-es 3 hengeres erőgéppel 2 emberrel elindulok fél gázzal (!) a pirostól ... ennél szarabb dinamikát már nem tudok elképzelni/leírni, és mégis mindenki lemarad, belenézek a tükörbe és sehol senki 100 méterekre ... na akkor amikor ezek előtted vannak Felengedem az st-ben a kuplungot másodikban és nekimegyek ... és az is csak egy szutykadék 2 lityós szívó, ami nem nagyon tud menni, de régen sok bárhova ahol az átlag tötymörgik is felütik a fejüket. A 2 literes dízel oktáviában meg egyenesen agyfaszt kapok. Nem kell nekem ilyen erős autó mert negyed gázt se tudsz nyomni, semmit se tudsz nyomni .. a féket páros lábbal max. De biztos én közlekedek rossz helyeken ..
Meg tegyük hozzá én ilyen haladós emberke vagyok, nem vezetés közben hanem mindig.. csináljuk, haladjunk stb. Elég nehezen viselem a megalszik a tej a szájában embereket ha valamit csinálni kell
(#94406) FoBCRaistlin:
Egy előzés töredék időt vesz igénybe, mint egy olyan kocsival, amin 3-at vissza kell kapcsolni a manőver előtt.Most ezt nem komolyan írod ugye? Tart is körülbelül 4 tized másodpercig egy visszaváltás ... és nem előzés közben csinálod, hanem előtte Amúgy meg sose volt még gondom előzésnél, az 1.4-es 1.6-os vasakkal is el lehet lenni, visszanyomod kettőt aztán leforgatod a harmadikat, ha jól meglátod a lukat kényelmesen lehet azzal is előzni. Ahol meg nem, ott valószínűleg akkor nem is érdemes előzgetni mert akkora a forgalom vagy annyi embert kéne megelőzni De ott meg az st-vel se szoktam mert minek, úgyse lehet haladni.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz ßrainiac #94420 üzenetére
Ez városban kb igaz is. Kint országúton azért más a szitu, és teljesen helyzetfüggő. Én 4.-ben 80-nál hiába kezdem el nyomni, nincs sok dinamika, simán visszatolom 3-ba, hogy meginduljon, amikor kevesebb a hely. Ha meg van 1km előttem, kimegyek akár 5.-ben is.
Most ha lenne dízel 500+ Nm-em, akkor valószínűleg nem kellene a 3 ilyen esetekben sem, sőt 4 sem.
Szerintem ilyen 1,5 tonna körüli tömeghez a 170-180Le az ami már szinte mindenhova elegendő (turbos benzin). E fölött már leginkább csak az élvezeti faktor magasabb, ami persze fontos, de az már nem a "csak jussunk el A-ból B-be szitu".
Ettől függetlenül a jelenlegi ultimate álmom egy RS6, csak hogy legyen tartalék is
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ford topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Konteó topic
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest