Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    Mágus !!

    Jelentkezem.
    Folytószelep, plusz szívófedél takarítva.
    A szívósort nem vettük le nem volt kormos vészesen, a csappantyúk is jó állapotúnak tűnnek.

    EGR-t nem szedtük le. arra még lehet ráférne egy takarítás de azt mondta a csávó irassam ki de annyira nem akarom.

    Légtömegmérőt kicseréltük próbára, rossza az enyém, bár az ő használtja se volt az igazi. de még az enyém 1100 volt illetve magas fordulaton már csökkent 800-900, az övé végig tudta az 1200őt a végén is csak 1100ra esett vissza.

    Illetve töltőnyomásból kikalkuláltuk, hogy valószinűleg a turbó geometriája odavan, 2-3 másodperces késéssel reagál, illetve a mért érték sok esetben nagyobb 100-200-al mint az előírt.

    Légtömegmérőt néztem neten online katalógusba. hozza ugyan azt a kódot K- és N végződéssel is... nekem K-s van a kocsiba. de N-eset tudok jó áron. szerinted jó lehet az enyémbe ?
    Bármi tipp, ötlet, tanács? :)KÖSZI

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

Új hozzászólás Aktív témák