- Aliexpress tapasztalatok
- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Adobe Lightroom topic
- Linux kezdőknek
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Már nem az Apple a kínai mobilpiac kedvence
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #92550 üzenetére
Az a baj fingom sincs hol megy az Összes ilyen cső amit meg kéne néznem. Este meg szerintem akkor megint kimegyek próbakörre megpróbálok minden adatot megtalálni és élőbe kiolvasni.
Terhelés nélkül vagy inkább terhelésen nézzem a padlógázt?
Nem igazán szeretem álltában padlózni sőt...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92551 üzenetére
Terhelésen, természetesen, terhelés nélkül nem tölt semmit a turbó. Hiába forgatod. És nem elég a majdnem padló. Parketta és tartod, minél magasabb sebességben van, annál jobb és pontosabb az adat.
Pedig néha meg kell hajtani, különben megszorul a turbó reguláció, és 10 mp lesz a 0-100 vagy 11. Ott már a HTP fabia is a nyakadon van.
[ Szerkesztve ]
-
arc.arc
újonc
Sziasztok.
Nem tudom ,hogy jó helyre írok VCDS el kapcsolatban lenne egy két kérdésem.
Az lenne a kérdésem ,hogy látom hirdetnek magyar és kinti oldalakon Pl:VCDS 12.12 nekem 8.5 magyar van csak nincs hozzá olvasó fejem és szeretnék venni ,de csak újabb verzióval hirdetnek fejeket.
Meg veszek egy újabb programot fejjel pl: 12.12vel az ahhoz kapott fej menni fog régebbi verzióval adót esetbe a 8.5 el?
Köszönöm szépen a válaszokat. -
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #92552 üzenetére
A légtömegmérő értékeinél gondoltam,hogy terhelés nélkül, a turbót természetes hogy terhelésen.
Amúgy mágus amikor a Motor nyomatékát néztem élő adatban az normális hogy Álló autónál alapjáraton mindegy hogy D vagy P fokozatban de alapból is ír 65nm nyomatékot a motorra. ez normális ?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #92560 üzenetére
Én is így gondoltam, terehelésen. Haverom mondta hogy az ő idióta szerelője az álló helybe szétcipőzte a 2.5 V6 TDI -t mikor nézi a légtömegmérő adatait... az a motor nekik 2 évente megeszik 1-et
Tudom hogy a nyomaték nem ide tartozik most, csak fura hogy alapjáraton is ad le nyomatékot. de végül is miért ne adna..
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tresh
addikt
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #92563 üzenetére
Na mágus mester
Megnézegettem a motorteret és basszus a turbóra menő cső töve tiszta olaj... ami a tüzfal felé csatlakozik rá cső az is olajas illetve ez alatta csatlakozás alatt is tiszta olaj minden még egy csatlakozó is.
Na most ez mitől lehetséges ??
De amúgy a képen látható borgwarner állító motor lett cserélve most ugye.. azt jó hogy a szerelő meg se mukkan hogy tiszta olaj ott minden...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
K Norbi
addikt
Mágus2 nagy a baj! hát már nem bírom! ma is leállt a motor! tegnap is csinálta! Kedden is! mostanában nagyon rájött! tisztán hallottam a relé kattanását. Hazajöttem felpattintottam a motorháztetőt, járó motornál minden vezetéket jól megcibáltam! aztán a lábam felett leszedtem a burkolatot és minden relét kocogtattam! ütögettem! és a 100 as relé elég meleg volt! a 409 es is! ezeknek valamennyire melegnek kell lennie?? Aztán mondom hátha melegedésnek köze van hozzá hajszárítóval forróra melegítettem őket! de semmi a motor járt szépen.. nem állt le
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92565 üzenetére
Attól hogy folyik valahol. Meg kell keresni, hogy honnan szivárog. A kartergáz elvezető csőből szokott jönni az olaj, amit megeszik a motor, de az belül lenne a csövön, szóval valahol ereszt a légtömegmérő és a turbó között. Szóval ez is lehet az oka annak, hogy kevesebbet mér. írtam ezt a lehetőséget, hogy ha nem lyukas a cső. Ezek szerint valahol tömítetlenség van. Meg kell pucolni az egészet féktosztítóval és figyelni, hogy honnan ereszt, bár lehet hogy látszik is, képről nem látom, tükör kellene és rendes led lámpa.
K Norbi Vegyél egy 409-es relét, az felel az üzemanyag szivattyú áramellátásáért. Ez kattan nemsokkal azután, hogy ráadod a gyujtást. Tedd rá a kezed, add rá a gyujtást, és várj picit. Elvileg kattani fog, amint felynomta a pumpa a nyomást.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Köszi! na majd megírom hátha.. Szerintetek ér valamit ez az alkalmazás?
Egy alkalmazás traffipax ellen - Traffi Hunter
A lézer- és radarblokkoló használata tilos, detektort használhatsz, de az sem olcsó vagy nem megbízható.
Alig két és fél megabájt, regisztrálnod sem kell, pillanatok alatt felröppen egy páréves Samsung Galaxy S2 okostelefonra.Az Androidra, iOS-re és Windows mobil operációs rendszerre is megírt Traffi Hunter pofonegyszerű. Akár egy kézzel is könnyen kezelhető és alig van rajta félreérthető elem. Vezetés közben nem kell túl sokat nyomogatni. Amikor elindítjuk, a GPS segítségével meghatározza pillanatnyi helyzetünket és térképen mutatja, hogy a közelben hol leselkednek a rendőrök, hol ellenőriz a közlekedési hatóság, hol vannak a telepített sebességmérők és persze hogy hol, illetve mennyivel haladunk.
Aki letöltötte és elindította a Traffi Huntert, perceken belül bejelölheti a térképen, ha rendőrautót lát az út mellett, elvileg tehát százszázalékos lefedettséget kapunk. Vagyis bárhol járunk, a program városban minimum ötszáz méteren, legfeljebb három kilométeren belül szirénázik, ha ideje lassítani.
Városon kívül öttől húsz kilométerig állítható az előjelzés távolsága, de én jó szívvel ajánlom, hogy mindkét esetben maradjanak három kilométeres érzékenység felett, mert akkor lesz biztosan idejük lassítani, mielőtt befogja önöket a hatósági optika. [link][ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #92567 üzenetére
Na majd ránézünk akkor, felhivtam most az Audi mester szerelőmet
Azt mondta az összes 3.0 TDIn folyik ott kicsit az olaj mert a gyári cső csatlakozás meglazul a nagy hőtől.
Azt mondta kezdésként Húzzak rá a csavarra a bilincsen aztán ha van lehetőség légtömegmérőt kipróbálni cserébe.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
K Norbi
addikt
(#92573) rob210 (#92575) Morris köszönöm! fel is tettem.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Szerintetek ezt bele rakhatom a vasba?
[link] -
rob210
nagyúr
válasz Morris #92579 üzenetére
Nekem GE 90%+ os van meg vagyok vele elégedve de már többször is leírtam.
Az előzőbe is az volt az h4es volt ez h7es.
Mind a kettőben érezhető volt a javulás, csak ehhez az kell, hogy a lámpa is be legyen állítva rendesen.
Hiába veszel bármilyenizzót, ha szar a foncsor, vagy az égbe lövi a csóvát és E.T.-nek telefonálsz vele haza.
Sajnos ezer egy ilyen van az utakon és csodálkozik, hogy nem lát, cserébe mi se akiket elvakít.Renault power
-
Morris
veterán
-
Cheesy
őstag
Félelmetes. Soha nem voltam rallyőrült, most se, de ez a hang... és végig, minden snittben felfele áll az autó orra, annyira tolja. Mi lehetett ezekben a szörnyekben?
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Ace owner
addikt
Haverral kimegyünk ma Arénába valószínű. Ha talál GPS-t a retek telefonom persze.. Múltkor valaki említette hogy kinéz. Úgyhogy ezt csak így itt hagyom.
Galaxy Fold 4
-
Cheesy
őstag
válasz kk831228 #92588 üzenetére
04:30-nál elég izgalmas a pedálkezelése Bal láb fék, két lábbal fék, jobb láb fék
Azt mondják ez számított a rally hőskorának. Bár állítólag a kezelhetetlenül erős autók miatt elég korán haltak a pilóták. Olyan erők hatnak fékezéskor, hogy a pilóta melletti plexiablak előre-hátra csúszkál.Itt éppen szét van kapva egy quattro, szépen bemutatják. Meglepő, hogy milyen kis fékek vannak rajta. Tetszik a hátsó szárnyba integrált olajhűtő. De gondolom külön komoly keringtetőszivattyú kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
K Norbi
addikt
Ezt letudná nekem valaki fordítani? [link] fordítók nem az igaziak!
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz K Norbi #92591 üzenetére
Faszikám szerelője kicserélte az üzemanyagpumpa reléjét egy 409-es számúra, de nem törölte a hibákat, mert valamilyen gyári visszahívás miatt amúgyis el kellett vinni az autót márkaszervizben és ott majd kitörlik. A kocsi tetű lassú volt a márkaszervizhez vezető úton, ott megcsinálták a visszahívásos javítást, kiolvasták a hibákat (ugyanazok mint a régiek, amiket nem törölt a szaki), azt mondták, hogy nem jó a 409-es relé, hanem 372-es kell bele. Kicserélték, törölték a hibákat, megy faszául a kocsi. Visszamegy a szakihoz, hogy nem oké a 409-es amit eredetileg beletett, a szaki meg állítja, hogy ha törölték volna a hibákat, akkor is megoldódott volna a hiba, nem kellett volna bele 372-es.
Patthelyzet, arra kíváncsi, hogy melyik baszta át, és hogy a 372-es ugyanúgy jó-e mint a 409-es, mert kinézetre nem egyformák.
-
K Norbi
addikt
-
Kiskokó
veterán
Helló,
nyomattam hazafelé egy videót de a gép nem volt nálam meg egyedül voltam.Remélem megtudjátok nézni , Facebook de lerontja a minőséget aztaaaa!
Nemjó a link, felteszem youtubra.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Na felért Youtubra, mint látjátok most is kb 8 sec
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #92268 üzenetére
Határozottsággal kiszabadult a fedél, de simán el lehet hajlítani közben az izzó érintkezőit. Osram Ultra Life bent - kíváncsi leszek, meddig bírják.
Új hozzászólás Aktív témák
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- SSD kibeszélő
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Spórolós topik
- Politika
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...