-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
Az imént jöttem vissza a kocsitól, az intercooleremről csöpög valami folyadék, ha jár a motor. Nem olaj. Mi lehet és miből? Hűtővizem nem fogyott, mi lehet az? Nem tudtam rendesen alánézni, elég sötét volt már. Majd holnap. Ezen a képen, az ic jobb alsó sarkáról csöpög, de elég rendesen. Ha reggelig fogy belőle víz akkor ott keresgélek, amúgy mi lehet?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
molnarpeter
nagyúr
G4 Variant 2003 1.9 SDI AQM, váltókód DUS.
Szervófolyadék csere ezek alapján mehet? Váltóolajból melyiket ajánljátok, érintheti a szegecselnyíródás problémája? A váltókar bovdenes vagy rudazatos, van-e mód a szerkezet kenésére? A hátsó ablaktörlő motor beállása ellen hova kell utólagos tömítés?Előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
F.B.I.
veterán
Végre megtaláltalak titeket!
Ide is sírnék egy pár sort és kérdeznék: adott Passat '98, 1.9, 90LE AHU, ami átlépte a 300K km-t (szerintem inkább 500K-t) és egy kicsit elfáradt. Nézte sok híres mester (de mindenki inkább csak hülyének szerette volna nézni a fejemet), akik mivel látták, hogy nem tudnak kivenni több százezer forintot a zsebemből, inkább gyenge szövegekkel fárasztottak..."vége, adok érte 400-at"..."egy másik srácnak 160K-t mondtam de szerintem a tiéd több lesz de inkább ad el".
Az egyik agyhalottól még a kulcsot is ellopták az udvarról a kocsimból (még szerencse, hogy a pót távirányítót meg tudtam csináltatni).
Most hoztam el az utolsó szerelőtől a kocsit (aki szintén csak mellébeszélt, nem tudott árat mondani a munkadíjra, mert fájt neki, hogy olcsóbban szerzem az alkatrészt, mint ő), ami a háztól 500 méterre kuplung hibával megadta magát (nem emel ki).Döntöttem: megmentem!
A kompresszió 19, 18, 18, 15 hidegen, melegen felmegy 22-re, kicsit gyenge. A motorcserével bibi van, mert 70K a fűzött motor és 70K-ért teszik át, ezért felújítást tervezek (mivel a motoron kívül, minden fel van már újítva).Kérdés: Miskolc környékén tud valaki értelmes felújítós emberkét, aki nem 100-200K munkadíjjal dobálódzik (alkatrészt én viszem)?
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
rob210
nagyúr
válasz F.B.I. #92910 üzenetére
Egy motorfelújjítás nem nagyon van meg olcsóbban.
Hiába viszed az alkatrészt ahhoz gépműhely is kell.
Van olyan alkatrész ami fődarab és azt vinni nem tudod, azt fel kell köszörülni síkolni túlméretesre esztergálni köszörülni.
De majd nálam hozzáértőbbek elmesélik pontosan, mert a dieselnek nem vagyok szakértője.Utoljára egy 2.0 literes szívó benzin felújításánál segédkeztem, ahol mindent mi szereltünk, de a gépmunkát és az alkatrészeket leszámítva nem volt más költség, az 83.000.- be állt meg. Plusz olaj hűtőfolyadék és már is megvan a 100.000.- sajnos ez ennyibe kerül.
Nem hiszem, hogy a diesel olcsóbb lenne.
Renault power
-
tibee77
őstag
Szevasztok.
Nagyjäbol egy eve örlödök azon, hogy milyen kocsit kene venni ha meglesz rä a penzem es most eljött az idö, hogy vegre megvegyem a kiszemeltet.Elsö auto leven paräzok, hogy melle fogok nyulni igy amennyit csak lehet meg szeretnek tudni rola mielött megveszem.Audi A3-at neztem ki, mert baromarira tetszik az ahogy kinez.Konkretan ezt a kettöt neztem most: 1 2 A kerdesem az, hogy mire kellene odafigyelnem a väsärläskor.Räkerestem a topikban az "audi a3" szavakra es tul sok infot nem talältam.Egyedül talän annyit, hogy ugye tdi eseten lutri, hogy eppen milyen ällapotban van a turbo de ez a 2 benzines.Tudtok segiteni?Elöre is megköszönnem.poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
VR6-Fan
veterán
-
nagyúr
Milyen jelei vannak, ha nem vagy nem normál teljesítményen tölt a turbó? Mármint azon kívül, hogy elviszik megmérni. Haver B6-os 1.9-es PDTDI-je, 77kW, BKC. Tényleg nem nagyon megy, de hát csak 105 ló. Nincs összehasonlítási alapja, hogy milyen, amikor tölt, mert most vette.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #92917 üzenetére
Nekem már van jól bejáratott gépműhelyem csak ő ugye Miskolci, vagy környéki, ahol nem tudom mit hogy lehet.
Egy ilyen motyó futározása meg megint csak nem kifizetődő.
De amíg nincs megbízható szerelő addig úgy sincs miről beszélni.
Ebben azt hiszem egyetértünkRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz F.B.I. #92920 üzenetére
Hengerfej adagolóval ez oké és mi lesz a blokk aljával?
A dugattyúkat és hengereket ki fogja fel honolni?
Remélem azt nem gondolod, hogy egy hengerfejcsere megoldja a problémádat, mert akkor nem jó úton jársz.
A kompresszió a hengerfal és dugatyúk kopása miatt változott meg.
Magyarán nem elég a hengerfejjel foglalkozni.Sőt megkockáztatom a hengerfejjel lehet nem is kell foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz F.B.I. #92910 üzenetére
Üdv itt. Sajnos a motorgenerál drága dolog,és utána sem lesz valami fickós ezzel a motorral. Dobálózik mindenki az árakkal,de amíg nincs szétbontva,addig nehéz megmondani mennyibe lesz.
Jorus:az eleve nem gyorsvonat. Olyan az gyárilag is,mintha lusta lenne,mikor megindulna,már leforgott a fokozat. Haladásra jó,de ne várjon tőle semmi extrát.
[ Szerkesztve ]
-
F.B.I.
veterán
Akkor egyszerűbb egyből egy megbízható bontott motorral foglalkozni?
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
Brumi˘
addikt
'02 Passat TDI AVF esetén a hűtőn lévő nagy ventilátornak forognia kell -1°C-ba inditás után 5mp-cel?
-
F.B.I.
veterán
Ha már itt tartunk - és úgy döntök tényleg megtartom, mert megszerettük - egy DELL D620 vagy D630 lapos jó lenne hiba kiolvasáshoz? Milyen kábelt kellene hozzá venni, esetleg program hozzá, leírással....vagy túl sokat akarok?
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
tresh
addikt
válasz F.B.I. #92941 üzenetére
Szerintem első körben a blokk legyen rendbe rakva aztán a többi De mielőtt még megtartanád stb stb döntés lenne tényleg valami hozzáértő szedje már szét a blokkot hogy mi a helyzet, hátha megmenthető olcsón és akkor nincs találgatás+ felesleges pénz kidobás.
[ Szerkesztve ]
-
F.B.I.
veterán
Itt az a baj a hozzáértőkkel, hogy ők mindenképpen meg akarják menteni de amikor látják, hogy te nem a 2-300K-t zsebből kifizet kategóriába tartozol, akkor csak "szerintem add el, nem érdemes vele vesződni" hasba szúrós dumával találnak meg. Vicc ez a Borsod! Aki korrekt és nem húz le, az meg nem ér rá veled foglalkozni, mert túl nagy a baráti köre "majd hívj fel 2 hét múlva...aha, talán majd 3 hét múlva"...na ezért nincs 2 hónapja autónk.
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
tresh
addikt
válasz F.B.I. #92943 üzenetére
Nézd ha napi használati eszköz akkor két opció van vw adok veszekbe beíród milyen blokkot keresel és megveszed valami kinti elbontott autóból (lutri vagy nem ez a legolcsóbb) , vagy bejegyzed egy hozzáértőhöz nem borsodba és megvárod még megcsinálja. Mindenhogy költséges lesz a kérdés megéri az autó ezt a mutatványt.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
F.B.I.
veterán
Az FB adok-veszekbe nem tudok, reggelni, mert nem rendes névvel vagyok fent és nem is tudok nevet változtatni még jó pár napig. Majd szétnézek. Meg kell tartanunk, szinte minden fel van már rajta újítva a motoron kívül.
Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!
-
Mágus2
Közösségépítő
Találkozó dátumok:
Május 9.
Május 16.
Május 30.
Júnuus 6.
Június 13.Helyszínek:
Dr.Zoo Telke a Velencei-tó mellett
Bitportk nyaralója a balaton mellett.Kéretik privátban jelezni mikor és hol lenne jó. Köszi.
Néhányan privátban is megkapták. de spam-nek nézi a rendszer, szóval ma már nem küldhetek több ilyet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W