-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
Fiat 500-ról van valakinek tapasztalata?
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
-
Typhoon47
őstag
válasz bitpork #78431 üzenetére
Itt nem a lánc ára sajnos a probléma (100k +/- ráköltés 200.k km-nél nem vészes), hanem a meló vele. Ha nekem most szét szakadna neajdisten holnap a lánc, fogalmam sincs hova vinném, ahol tudom, hogy megvan a megfelelő szakértelem, technika a gyári minőségű cseréhez.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Sziasztok!
Megbízható VW márkaszervizt tud valaki esetleg Pesten?
köszi!
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Ugyan.. kérlek, az első 100ft-ot sem éri el a fix ktg.-ek aránya. Nincs mit ezen szépíteni, trend követő az ár, de nem eléggé. Persze én is csak a havi 300 literes fogyasztásom miatt írom, a defláció sokkal komolyabb probléma, de ezekben az ínséges időkben muszáj egy kicsit önzőnek lenni
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz zsolt19900 #87572 üzenetére
Nah de azért, annyit adj meg igaznak, hogy kellett az 1000eFt-os ár. És lám egyből lett is korrekt autó.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz Mágus2 #87641 üzenetére
Megértem és tisztelem a racionalizmusodat. Magam is hasonlóképp vettem Phaetont és nem A8-at (vagy Q7-et). Csak én sokat ülök superbekben és meg kell hogy mondjam tetszenek, kényelmesek, nagyok (még 190+al is) és nem látom azokat a konstrukciós gyengeségeket amiket Te.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Valakinek 1.2 CR (75le) Tdi-ről van tapasztalata? Megbízható, elég teljesítménnyel rendelkező motorok ezek egy Polo-ba?
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Typhoon47
őstag
Abszolút egyetértek. Az A6 legnagyobb előnye szerintem a 3.0tdi, minden körülmények közötti nyomatékhegy érintésre. Ha ettől eltekintünk akkor nem sok marad a javára, leszámítva a beltér "szépségét" ill. a jobb szigetelést (bár LnK sem rossz egyáltalán).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
Nagyon is. Nekem is azt mondták 1.8 TDCi-re, hogy 200e-t bír a szíj, sőt autodata is ennyit ír, csak mikor felhívtam a cromax-ot ezügyben közölték, hogy rohadtul nem megy el 200-at egyik sem és 150k-nál csere, ők tudják mert kb. a szétszakadt motorokból élnek (ford) : - )
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz Lacess #100776 üzenetére
Én nagyon hasonló sztorit zongoráztam végig csak a kovácsalkatrésszel és nem lehet belőle jól kijönni, a gyártón nem tudsz fogást találni, igazságügyi szakértők bevonásával sem, mert simán lenyilatkozzák, hogy hibás volt a beszerelés. Talán ha egy márkaszervizen belül történik mindez, akkor esélyesebb, de így..
Egyébként nekem is fura a kettőstömegűm, 150k-nál cseréltem és most 220k-nál már jól hallhatóan hangosodik... (Sachs komplett)"Education is important but big biceps are importanter"
-
Typhoon47
őstag
válasz Firestormhun #108073 üzenetére
highline felszereltséggel jól néz ki
mint minden vw
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
Typhoon47
őstag
válasz Kiskokó #121703 üzenetére
Az hogy az SC5 kopik nem feltétlen igaz. Eleve különbséget kell tenni Német és Román gyártás közt. Hogy melyik a minőségibb azt gondolom mindenki sejti. Én a mondeomra a 2. garnitúrát koptattam el, 40-50e km-t tettem bele mindkettőbe csak nyári használattal és bőven nem volt még rossz állapotban. A titok persze annyi, hogy nem közlekedem gyorsan (szinte soha), pályán is csak maximum 145-150km/h, mert felette persze úgy kopik mint a radír. A lényeg annyi, hogy elképesztően minőségi gumi és ha nem gyötröd, meghálálja.
"Education is important but big biceps are importanter"