-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
-
VR6-Fan
veterán
lap top/EE PC ki honnan stb?
egy asus eepc 1008P-be kéne, pontos tipust nem is találtam, legjobb lenne valami után vétes megoldás, de ha dél buda környékén van akkor beszaladok érte, ha valaki tud valamiben segíteni dobjon már egy privit!
Köszi srácok!
Nyílván új kell és legalább fél év garis"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Ck.
addikt
Képet azért rakjak fel a belém durranásról?
Nem nagyon hozott lázba senkit. -
VR6-Fan
veterán
válasz Nem3sys #74049 üzenetére
4 nap ?
2,5 óra alatt kivettem egyedül a saját motorom és még az nap vissza csavaroztam a másikat
vagy fel is fúrták a blokkot, meg gyűrűzted csapágyaztad fel újítottad a HF-et mert akkor grat az tényleg szép teljesítmény!
bitpork:vcds meg etka/etos.
FET-MEN:persze csak is új, csak pontos tipust nem találtam mert két fajta akksit hoz rá a net
jah pontosan 1008P KR edition[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
Bling95
őstag
Na meghaltak a hutoventillatoraim is. Az egyik megakadt es akkora tularomat csinalt hogy amikor a szerelo biztositekot akart cserelni leolvadt a biztositek vege.
A nagyot kicsereltek, de az akksin levo biztositek tablan patkolni kellett alkatresz hianyaban szoval reggel markaszervizben kezdem
-
Bling95
őstag
Dupla
[ Szerkesztve ]
-
pepe9898
csendes tag
Sziasztok! Van egy problémám amit nem tudok megoldani.
Mégpedig: Golf 3 1.9 TDI (110LE AFN) az autó és a turbóm túltölt meg van chipelve 1.3 nyomás van beállítva. A jelenség hidegen tökéletes azaz felugrik padlógáznál 1.5-re a nyomsá azonnal visszaesik 1.3-ra (csak ugye hidegen nem igazán nyomja a gázt nagyon az ember) amint kezd bemelegedni pl víz 80 fok azt csinálja hoigy az óra leakad 2.0 bar-ra és ott van kb 3-4 másodpercig és csak utána áll vissza 1.3-ra. Dobon felfelé ha fél gázzal megyek akkor 1 bar a nyomás eltelik 3-4 másodperc szintén aztán visszaesik 0.5-re na ha ilyenkor nyomok padlót akkor kapásból jó! Tehát nem arra tippelek hogy a GEO ragadna (mivel pucolva is volt)! Mert akkor ugye bizonyos nyomást elérve kéne beragadnia. De ez ha bemelegszik akkor ha picit megyek vele egyik fokozatban fél gázon 3-4 másodpercet akkor utána padlógázra jó a nyomás és ha elváltom és újra padlót nyomot akkor már nem megy fel 2.0 bar-ra. És ugyan ez a jelenség ha azonnal lepadlózom a nyomás 2 baron van 3-4 másodpercig visszaáll 1.3-ra és ha olyankor elváltam és kapásból padlót nyomok akkor jó ha viszont padló közbe (1.3 normális nyomsról) felengedem és újra padlót nyomok akkor megint 2 bar. Mi lehet a hiba oka? Az EGR n=% szelepjét kicseréltem a turbó labdájára menőjével. A GEO-t kipucoltam semmi változás. Egy másik nyomásszabályzóval is pont ugyan ez amit ugyan erre a chipre írt AFN motorkódú 3-asbol szedtem ki. Átengedhet a szabályzó vagy a map szenzorom rossz értéket mérhet nem azt amit a valós és azért szabályozza úgy a vákumszelepet hogy zárja a geot mert nem érzékeli hogy nagy a nyomás? Aki tud segíteni kérem ne tartsa magában! Illetve hogy tudom ellenőrizni ezeket hogy működnek-e esetleg hibakeresés menete? Azt tudom hogy az ECU a map szenzorból mért érték alapján PWM jellel vezérli az elektromos szelepet és ennek függvényében nyitja.
Előre is köszönöm! -
-
VR6-Fan
veterán
válasz pepe9898 #74077 üzenetére
szerintem ez is inkább a légtömegmérőre mint a MAP szenzorra támaszkodik elsődleges minta vételező ként.
és az N75-ös szelep kitöltési tényezőse szerintem már mint az EGR vezérlőé.
amugy vissza kéne írni gyárira első körbe meg nézni úgy is csinálja e.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FET-MEN
veterán
19.-én valaki Écs Rábaring?
Iphone 7
-
-
-
Nem3sys
tag
válasz pepe9898 #74077 üzenetére
Nem olvastam végig.
Lépések:
Ecu és a szívócsonk közötti csövecskét kicserélni, azon kapja a map szenzor az infót hogy mekkora nyomás van a szívócsonkban, ezáltal szabályozza a geót.Második lépés N75 csere. Ide az egr szelepet is berakhatod ugyan az.
Harmadik lépés felgyújtani a kocsit.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
VR6-Fan
veterán
válasz Nem3sys #74088 üzenetére
szimmeringet is cseréltél meg vezetőt ?
gondolom csak tömítést meg átdobtad a jobb fejet a másik aljára.
hüm ha kint a motor ezeknek a vezérlését kb 30-40perc össze szórni
váltót meg kuplungot is cserélni kb 1 óra nyugiba.szerintem az első mozzanatok egyike hogy lebontod az elejét, és kihúzod a motor váltót, ez kb 2 óra egyedül, na jó legyen 2,5 mér békával tényleg szar rutinozni!
de nem tudom nekem bontható elejű kocsihoz se akna se csápos nem szokott kelleni, max egy zsíráf vagy valami amivel meg tudom kötni a motort, ha kint az eleje féltengelyek 12 csavarja off, meg a maradék 2 bakcsavar és lehet kihúzni a motort/letolni a bodét.nem tudom milyen sorrendbe dolgoztál, de ha nem így csináltad szopattad magad rendesen
IC csövezés meg a berohadt csavarok miatt meg együtt érzek az szopás.
cikkszamra u.a. az EGR szelepe meg az N75?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
degec
senior tag
srácok !
Létezik olyan PD TDI nél, hogy RAIL nyomás? énszerintem nem, mivel pd...jól tudom?
-
vendingo
veterán
Kész az autóm :-)
Gyújtótrafó volt a hibás, ezt a márkaszervizben 40 perc alatt kiderítették és meg is csinálták. A másik szerviz ahol korábban voltam 1 nap alatt nem bírta kideríteni.
Mondjuk meg is fizettem az árát, 23 ezer lett volna a javítás, de csak 20 volt nálam, de ezt is megoldották :-)Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
degec
senior tag
válasz vendingo #74091 üzenetére
csak a puffinlekváros márkaszervíz!!! végre !
Én is csak oda hordom van ismerős, egy kis jatt és csodákra képesek ott gyári teKnológiával műszerekkel érdekes módon, (jatt nélkül ritkán van jó napjuk) sose nyomtak át sose bénáztak na örülök hogy rajtam kívül más is jól jár, egy drága utáljuk lehuzós büdös ortodox márkaszervízbe! nem úgy mint a helyi hüJe csoda bosch szervíz és miegymás kókler és társai kismagyar kft..ollé oléoléololééé
-
rob210
nagyúr
válasz vendingo #74091 üzenetére
Na akkor használd egészséggel!
Mondjuk én abból indultam ki, hogy ilyen pitiáner hibát kiszűrtek az előző helyen is, meg abból, hogy a csoda VW technika egy gyújtótrafó hibát kijelez.
Mert ezt már az én szarom is kiírja gépre téve, hogy ha szar az egyik trafó.De persze ez egy használhatatlan fos szétbontásra ítélt hulladék francia Ami nekem tökéletes
Renault power
-
vendingo
veterán
válasz FET-MEN #74096 üzenetére
Walterba vittem.
Korábban egy "xy nagy múltú" szervizbe vittem, de ott 1 nap alatt nem jöttek rá, hogy mi a hiba.
Nem tudták kiolvasni az agyát, a hiba nem jött elő náluk a teszt úton se. Nekem egyből elő jött, ahogy kijártam a műhelyből. Benzinre is gyanakodtam, mert hiba jelentkezése előtt pont tankoltam, aztán ajánlottak üzemanyag-tisztító adalékot és utamra engedtek.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000