- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
#10726912
törölt tag
válasz VR6-Fan #73756 üzenetére
Ez most egy kissé kínai nekem...mire gondolsz, írnál kissé bővebben róla? Link, kép, bármi jöhet...elnézést a lámaságért!
(esetleg a motorosan vezérelt alulmotorizált moto(R) GP-t nélkülöző motrotos benzingőzevő gőztelen dugattyúhajtású blokkmotorra gondolsz??? csak mert azt nézegettem, de elég ritka mostanság )[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #10726912 #73750 üzenetére
Hello, Nem dugult el valahol valami kartergázcső? Ha minden tiszta, akkor gyűrű törés, hengerfej repedés, szelepszár szimering, vagy kilyukadt a hidrotőke.
Ha csattognak a tőkék, ezzel kezdeném, hátha meg lesz a hiba oka, ha ott ne jársz sikerrel, kompresszió mérés újból, attól okosabbak lehetünk. Szvsz bontott motor, a motorgenerál ára már meghaladná az autó értékét.
biportk cool a verda.
MunezXBK
[ Szerkesztve ]
-
#10726912
törölt tag
válasz Mágus2 #73758 üzenetére
Jön a kartergáz, elvileg nincs dugulás. Megpróbálom majd kideríteni, hogy mi az oka. Hétfőn telefonálok egy hirdetés miatt. Árat nem írtak. Egyébként a hidrotőke lyukadás valószínű (nem is tudtam, hogy lehet ilyen), ha gyűrű törés lenne, akkor a kék füst is megjelent volna elvileg....a hengerfej repedést ne is emlegesd (akkor a hűtővízzel is kéne keverednie az olajnak, nem? vagy létezhet olyan, mikor is csak megnöveli a kartergázt s tulajdonképp benzingőz vagy föst jön a kivezető csövön?, szelepszár...ahhoz meg a kompresszió mérést kell megejteni.
Köszönöm, beindítottad az agyalást Ha szabad kérnem, leírnád részletesebben, hogy mi-mivel deríthető ki, illetve mit okoz milyen jelenségnek kéne utalnia a hibára? íbontás nélküli agyalásra gondolok, hátha jelentősebben meg tudom állapítani a károsodás mértékét. Ha pl hidrotőke kopás az ok, az húsz ezer anyagáron számolva, plusz munka díj, ennyiért inkább megcsináltatom,int vegyek eg kétes állapotű bontott motort....
Üdv, s még egyszer köszönöm!
VR6-Fan: Értem. Milyen motorkóddal adták ki ezt a típust, tudsz benne sehíteeni? ha motor csere lesz, akkor ez is szóba kerülhet...[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Nem tudom ezzel a galériával találkoztál-e, de pár kép itt is van. Én amúgy egyelőre felemás véleménnyel vagyok róla: oldalról tetszik, bár a törésvonal kicsit BMW-sebb lett a kelleténél; hátulról szintén, de a kilátszó dupla kipufogócső gagyi hatást kelt; előről pedig az összhatás nemgyerebe.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #10726912 #73760 üzenetére
Csak maga a lyukas tőke nem okoz ilyet, csak felerősíti a tünetet, aminek az okozója a kiverődött szelepszár perselyek illetve kopott szimeringek. Ha találsz roncsolt tőkét, és meg akarod csináltatni, akkor a szimeringeket is cseréltesd a szelepeken, Ez megoldja a problémát néhány évre.
LE kell venni a szelepfedelet és belenézni.
Ha mégsem ez, akkor marad a gyűrűtörés, amit kompresszióméréssel lehet igazolni.
Mérés után kis mennyiségű olajat spriccelnek az égéstérbe és megmérik még egyszer, ha nagyobb lesz a nyomás olajjal, akkor a gyűrűnél szökik a nyomás, ha azonos marad, akkor a szelepek nem tömítenek rendesen.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Jaj gyerekek remek storym van.
Pár hete jöttem ugyan így dolgozni, mint ma, akkor is kifogtam egy sárga diszkrét tuningos seat leont, mint ma.
A múltkor csúnyán felhergelt, mert index nélkül megelőzött, de úgy, hogy satuznom, kellett különben nem fért volna be.
Arcomra mosoly csillant amikor megláttam.
Elővettem a (renaultos fórumtárs) giigz féle verseny lábamat, itt mondom 0-100as gyorsulás lesz.
Szépen lépegettem mögötte 3 lámpáig.
Aztán elkezdtem tolni neki, (ezt értsétek úgy, hogy 3000alatt nem volt a gép) hogy mit lép rá.
Ideges lett emberünk, mert 80 ig nem tudott meglépni, aztán persze elkezdett fütyűni a turbó én meg leléptem a gázról a fékre és 40, mert a sarkon tudtam, hogy mérnek.
Emberünk, kb. 140körül járhatott a 40es táblánál, kiváncsi vagyok jövő hét végén is lesz-e pénze vadulni
Minden esetre megnyugtató érzés volt, hogy törlesztettem a múltkori közúti veszélyeztetésért.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
viperabácsi
addikt
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
MunezXBK
nagyúr
válasz viperabácsi #73769 üzenetére
Belsejéről nix kép....titkol valamit?
-
TaaT
veterán
válasz viperabácsi #73769 üzenetére
Már az 1.4-nél elbukik a dolog, nem is kell tovább olvasni.
Give them hell Ukraine!
-
Morris
veterán
válasz viperabácsi #73775 üzenetére
Ha egyedül vagy, vagy esetleg van párod, akkor tökéletes az 1.4 is. Igazi városi kisautó. Arra hogy elvigyen A-ból B-be, jó alternatíva. Sokat nem kell várni tőle. Nyugodt, papás közlekedést kell eszközölni vele.
De ha családi autó lenne, vagy hosszabb távra terveznél vele, akkor el kell felejteni.Mennyid kavics lenne a VAS-ra? És mi lenne a felhasználás alapvető jellege?
[ Szerkesztve ]
-
sullerj
tag
Sziasztok ! VW Polo / 1.4 75 Comfortline / 2003 -
Csak most ismerkedem az autóval, pironkodom a kérdésért is, de amikor kinyitom a vezető oldali ajtót, az autó alól (?) egy motor(?) felzúgását hallom (nem minden esetben, főleg, ha többször is kinyitom egymás után, nincs minden alkalommal). Létezik, hogy ilyenkor a benzinszivattyú (vagy más) már arra készül, hogy uccu neki, indulni fogok ? Mi lehet még ? Ez "normális" ? :-)
[ Szerkesztve ]
-
sullerj
tag
Köszönöm srácok, hasonlóra tippeltem, egy régi swiftet váltott a gép, van mivel ismerkedni, de szeretjük nagyon :-)
-
Morris
veterán
válasz viperabácsi #73777 üzenetére
Dízel?
-
válasz kiki22 #73767 üzenetére
Mind a kettonek van Achilles sarka. Mindketto - hangsulyosan - megfelelo karbantartassal felmillio v tobb kmt megtesz. A ket motor teljesen mas kategoria. Az 1.8 olcobban karban tarthato csereben annyit fogyaszt mint a 2,5 tdi.
Mindenki szidni fogja a 2,5 tdi-t . Meg akkor is ha csak esmeros esmerosenek a kilenced unokatesojanak az amerikai nagybatyja tulajdonolta. Munez es en vagyunk voltunk tulajok 2,5 teruleten.
A forum guruja Magus2.Konkretabban kerdezz mert ez olyan volt mint a boltban az asszony: tetszik a ruha?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Morris
veterán
válasz viperabácsi #73784 üzenetére
Nekem sem volt még dízel autóm, de egyszer el kell kezdeni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kiki22 #73767 üzenetére
Ha rendesen karban van tartva, akkor bármeddig elmennek, de mindenkinek mást jelent a rendes karbantartás. Valakinek a rendszeres olajcsere ki is meríti ezt a kategóriát...
Aki cserél mindent, amit illik, időben, attól érdemes autót venni akármennyi kilométerrel. Van egy 24 éves favoritom is 400 000 kilométerrel, de ha beülsz, és mész vele egy kört úgy, hogy letakarom az értékcsökkentő számsort, azt fogod hinni, hogy max 60 000-et futott.
Meg kell nézni az autót, a gazdáját és eldönteni, hogy érdemes-e megvenni. Km-állás nem mérvadó. a 2.5 sem olyan rossz, mint a híre, ha megkap időben mindent, átlag feletti megbízhatósággal hálálja meg.
[ Szerkesztve ]
-
viperabácsi
addikt
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
TaaT
veterán
válasz viperabácsi #73787 üzenetére
Havernak volt ilyen, a 110lovashoz képest jól húz.
És látod, 150e ft különbség és már multikormányos 1.9PD is van a piacon. Az 1.4-es erősen felejtős minden szempontból...
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #73787 üzenetére
Gondolom behozott autó. Nem néz ki lelakottnak, persze a futásteljesítményt nem venném készpénznek, de ha nincs széthajtva 248 000km-vel is jó vétel ennyiért.
Ha húz rendesen és nem lefetyel benne a lendkerék, akkor jó vétel lehet.
Taat Én nem tudok kiigazodni ezeken a rendszámokon, nekem nem mond semmit az a 3 betű. Nálunk más rendszer van.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz viperabácsi #73787 üzenetére
Jónak tűnik!
-
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #73792 üzenetére
A durva az hogy utánaszámolva valószínűleg tényleg behozott autó mert a 2001-es autóm HTG-s rendszámmal (idehaza ABC sorrendben adják a rendszámot nagy általánosságban) került első forgalomba, tehát ezt 11évvel ezelőtt hozhatták be az országba.
Egy szó mint száz szerintem is bizalomgerjesztő első blikkre a hirdetés.
bitpork: Javítottam.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
-
viperabácsi
addikt
Azt a 148000 -et én sem hittem , főleg , hogy dízel
Ennek kettős tömegű a lendkereke?Mit kell hallani ha haldoklik?
Engem a 6-os váltó fogott meg.[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.