-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Nem3sys #61997 üzenetére
Ezeket mind láttam, de nem nagy szám kijavítani, a beltere ép.
HA a motor nincs szétszakadva érdemes vele foglalkozni.
Ennek ellenére nem ezt az egyet fogom megnézni.
Ez még mint írtam csak nézelődés, hogy az igényeknek mennyire felel meg.
Ettől még az is lehet, hogy tök más típus tök más fajta kocsi lesz.
CSak felkerült a listára.Az észrevételeket köszi, több szem többet lát, de ezeket én is láttam.
Renault power
-
MPowerPH
félisten
válasz Nem3sys #62760 üzenetére
Az mar nem az o dolga lenne. Ha belemennenk, akkor ugy lenne megbeszelve, hogy a forgalomba helyezes az elado dolga, ocsi csak kifizetne.
Motor miatt nem aggodok... Sogorom 6 evig Vento-t nyuzott, ugyan ezzel a motorral. Alkatresz van hozza dogivel, neki az uj motor 45k volt bele. Szerelo a szakmaja, ismeri is, maganak csinalta, szoval ez a resze nem problema, segitene neki, ha szukseg lenne ra.Don't Tread On Me
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Nem3sys #62847 üzenetére
Fix gázállásnál, és nem mindig.
Először csak 1-2-esben, most már egyre inkább. Ha kipadlózom akkor nincs ilyen, akkor megy mint a veszett.
Ezt a fedél témát már mondta valaki nekem. Azt hiszem pont az előző tulaj... körítette másképp.
Drága mulatság eme szerkezet?
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Nem3sys #64557 üzenetére
Na ennek utána nézek, érdekel.
Amúgy olyan gépet tuti nem akarok majd.Shkiz0: Vajon ki volt az az ismerős? Lehet én is ismerem
Seat Ibiza 116 PD motorral (hivatalosan belepapírozva) GT20-al, F-es elemekkel 197 ló és füstmentes... ismerős konfig... mintha ültem volna benne párszor[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz Nem3sys #65253 üzenetére
Mennyi legyen egy normális olaj, 3e/5 liter gondolom az is már szűrőkkel együtt.
Vegyél motul 300V-t (2 lityós).Degec: amikor beállították, nem néztek rá a szilentekre? Bár, ennyi idő, meg km alatt már kap rendesen a magyar utakon.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
válasz Nem3sys #65253 üzenetére
Ezt itt vettem helyben, vidéken. A legolcsóbb helyen amit találtam a neten 9200ft ez az olaj. A Castrol Edge meg 9000ft, és ez utóbbiról vagy inkább a castrol márkáról lehet ám negatív kritikát hallani.
Amúgy te mennyiért veszel és milyen olajat?
Balupapa: Mesélj mi történt?
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
rob210
nagyúr
válasz Nem3sys #65335 üzenetére
Már bocs de nem ismersz nem láttad hogy lett megcsinálva.
Kókányolni nem szoktam, amit ki kell cserélni azt kicserélem, ezt most kicsit kikérem magamnak.Bitpork, ha ennyire szar a helyzet az bizony zsebbe nyúlós lesz, sajnos a tiedbe már nem olcsó a lámpa
Renault power
-
TaaT
veterán
válasz Nem3sys #65330 üzenetére
SHELL HELIX HX7 (semi synthetic 10w-40, VW 505.00) 4L / ~6000ft
Mobil 1 ESP Formula (fully synthetic 5w-30, VW 507.00) 4L / ~9000ft
A 2 olaj nem egy ligában játszik
Vagyis a HX7 tökéletes lenne a családi melós dízel kettesgolfba, bitmalac 3.0 TDI allroad-jába viszont már nem lehetne büntetlenül beleönteni.
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz Nem3sys #65345 üzenetére
Nem tudtam mire vélni ezt a 2 kommentet. [link] [link] Gondoltam meg kérdezem te mit tankolsz hogy ennyire sokallod, aztán kiderült hogy te félszintetikust használsz, ami persze olcsóbb, de kevesebbet is tud.
Szóval ár-érték arányban nem biztos hogy rosszabb a Mobil1 olaj.
Give them hell Ukraine!
-
varsam
őstag
válasz Nem3sys #65652 üzenetére
Jaa értem Ebben egyet értünk, meg már mások is mondták, de így is nagyon ráz az autó, fos utak + 225/45/17-es gumi páros miatt. Pénteken úgy alakult, hogy az 51-esen kellett mennem, hát volt olyan szakasz ahol 50-60-nal volt muszáj mennem szlalomozva, borzasztó...
Viszont Mecseknádasdtól felfele a Mecseken felújították az útburkolatot, szép új sima, na ott nem volt gond a kanyarsebességgel, meg sem nyikkantak a gumik, tetszett. Már csak valami ülés kellene, ami megtart
Mindamellett tetszenek az allroad-ok is(#65656) Balupapa
Majd képet amint felkerül[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Nem3sys #66961 üzenetére
Nem kis penz van a turbo szervizben. De technika is volt/van ott.
De milyen penz van az autoszervizben...tobbe kerult a turbo le-, felrakas, mint a turbo javitasa. Igaz benne volt az osszes szuro es az olaj csereje is.Elhoztam a gepet. Eg es fold. Most tudom, erzem, hogy eddig kehes volt a turbo. Fenyevekkel jobb a gyorsulas. Ujra olyan, mint regen. Mar el is felejtettem, hogy miert szerettem meg.
Holnap elvisz egy karikara, hogy ismet osszehaverkodjunk .Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W