-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
20 alatt simán visszaküldöm 1-be ha sokan ülünk az autóban, vagy meg van rakva. Van itt 1-2 vasúti átjáró, ami annyira szét van verve, hogy csak lépésben szabad átmenni rajta, ott kötelező az 1-es. Nincs vele probléma, ez egy teljesen szinkronizált váltó.
[ Szerkesztve ]
-
bence007
tag
Sziasztok!
Audi a3 Alh városban bekapja a 6,5-7 litert!Orszagúti fogyasztásom jó, kerek 5 liter!
Nekem tűnik soknak vagy rendjén van a dolog?
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #58251 üzenetére
20 alatt nekem még fáj, ha be kell tolnom 1-be. Érzem a karon, hogy annyira nem tetszik neki. A régi váltóba még feszült is a kar. Ha előre látom, hogy egyben biztosabb lenne, akkor visszalassítom szinte állóra. Útkereszteződésnél pedig inkább megállok és finoman tudok egyet tenni.
Ezt a hatos váltót azért "szidják" szinte mindenhol, mert nem valami baráti az 1. fokozata. Tempós gyorsításra nem jó az áttételezése. Pörög a motor és nincs erő. Ha hirtelen kigyorsítás kell induláskor, akkor inkább lökök egy kövér gázt, és már húzom is a kettő és adok inni a lovaknak.
(#58252) TaaT - lépésben haladásnál és is betolom, ott nincs gond. Bp-n az Adrássy-n a délutai dugóban fel-le-fel váltogatás megy. De ott olyankor tényleg lépésben haladás van.
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #58254 üzenetére
Ha "letapad" a GEO, akkor megnőhet a fogyasztás? 6-os átlagból 6,4 lett. Zavar na! Igaz voltak hidegek és a sarki boltba elugrások. Ha elhal/megdöglik a GEO, akkor jelzi a hibát?
Az elmúlt 1-2 napban hideg motornál 1500-as fordulattól gyorsítva olyan turbó hangom volt, mint korábban 2500 körül.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #58257 üzenetére
A szervizkor átnézték. Nincs látható széthullás, szakadás. A főnökkel beszéltem (neki van ugyanilyen gépe, csak három évvel fiatalabb + új hengerfej + motorgenerál + új turbó van már rajt - megjárta a PD-vel ), a vészmód szerinte GEO hiba lesz. Sok a levegőt ad a motornak, azért tilt. Sajnos ehhez ők sem szeretnek nyúlni, max. külső szervizbe tovább viszik (turbós és elektromos dolgokra van külső partnerük).
Egyébként nem volt hangos. Nem úgy mint amikor ledobta a csövet.
Szerintem a legtisztább az lesz, ha bejelentem egy átvizsgálásra, tisztításra. Veszíteni valóm nincs (remélem).[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem tudom mit csináltok vele, hogy letapad. Én néznék egy logot, de ugye azt nem tud feltölteni senki.
Ha kipucolják attól elvileg nem lesz baja, ha hozzáértő kezek csinálják. Kérdés, hogy megoldja-e a gondot. A vákuum rendszerben először átnézném a csöveket és cserélném mindegyiket, aminek repedezett a vége. Legfontosabb csöved az N75 szelep és a turbó vákuum membránja között van. Ezzel kezdeném. Ha ez megvan és marad a hiba, kell egy log és meg lehet nézni, hogy hol van a hiba. Lehet N75 szelep, vákuum probléma, maga a turbón lévő membrán is lehet hibás.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha a fent említetteket kizárták, akkor szedetném szét a turbót kipucoltatni., bár van egy fajta amit nem is lehet kipucolni. A Geo nem lecsavarozható, ha jól tudom a 2.0tdi ilyen. Majd megnézem pontosan milyen turbo van rajta.
Az egyszerű dolgoktól kell a nehezebbek felé haladni, nem az az első lépés, hogy levesszük a turbót.
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz tomcsi23 #58262 üzenetére
Ok, megfelelő fordulatnál vissza lehet és igazán nem is árt neki.
Én arra mondtam, hogy nem lehet, amikor fizikailag nem engedi berakni 1. fokozatba. Nagyobb sebességnél nekem meg kell erőszakolnom a váltókart, hogy bevegye az 1-et (20km/h felett).(#58263) Dr.Zoo - valami rémlik, visszakeresek. Nem állok neki alkatrészeket cserélgetni. Ha nem találok semmi egyéb "hibát", akkor megy szakemberhez. Majd ő megkeresi.
Read only...
-
-
Mi vanmán mögint, tifusz?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
net84
őstag
válasz tomcsi23 #58267 üzenetére
Te!
Most volt karacsony, husvet meg odebb van, nincs most keret uj valtora. Draga volt ez is. A probat kihagynam. Jo ez igy is nekem. 30-nal meg boven jo a kettes, gyorsitashoz nem kell visszabb valtani...lassitashoz meg talatam egy pedalt a gaz es a kuplung kozott.Dr.Zoo - a bolcs szoljon beloled...remenykedek en is, hogy nem kell semmi nagyot es dragat cserelni.
bitpork - tifusz? Az nincs... Hofit hallgatok.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #58190 üzenetére
Igy mar más a leányzó fekvése, jo gazdi mellett nincs mitől félni.
Rajtam kívül vmelyik 2,5 TDI tulaj eteti-e premium dízellel a V6-ot, vagy csak placebo?
En mar elég régóta azzal nyomatom amikor csak van ra lehetőségem, ugy érzem szebben, kultúraltabban jár, jobban megy, tán kevesebbet is eszik, tán igaz se volt. Nem tudom. Leginkabb azért adom neki, mert megérdemli, és lehet nem véletlen van több évnyi hiba mentes múltunk. En legalábbis ugy érzem, jót tesz neki.
Jöhet az örökös kérdés, placebo vagy nem? Na és mi a helyzet az áruházláncok olcsó diszkontkutjaival?[ Szerkesztve ]
-
-
baluka26
veterán
Anyagáron olyan 300k lenne (100%-os ár) a hétvégi szervíznek.
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
baluka26
veterán
Valaki tud esetleg eladó CD-s rádiót B5 Passatomban? Bontott is érdekelne!
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
cafat
tag
Sziasztok! Egy gyors segítségre lenne szükségem!
A fűtőmotor csatlakozója hogy jön ki a burkolatából?
Itt van róla egy kép: csati
Köszi a segítséget! -
freaghill
őstag
Ha már tempomat.. Mindegy, hogy benzines vagy dízeles kocsiból veszem-e?
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
-
Piwi
addikt
okostelefonnal rendelkezőknek ajánlatos felrakni ezt az ingyenes magyar alkalmazást: Traffi Hunter
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Piwi
addikt
-
-
-