Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz tomcsi23 #5329 üzenetére

    ez olyan 300-430lóig skálázodik, mondjuk így képről nem lehet megmondani hogy platnis(hengerfej meg blokk közé egy vast lemezt tesznek dupka tömítéssel, ezzel oldják meg a kompresszió csökkentést, tehát marad benne a gyári szívó dugó), másik megoldás meg a dugók cseréje turbosra azok már 400<

    amúgy meg ha az ember csak a turbot látja(sajnos időm nem volt a turbo mellé rakni egy cigis dobozt, am egy cigis doboz pont bele fér a kipuff leömlő oldalába hogy úgy még is lehessen érezni, hogy mekkora)

    amúgy az S2-es audi befecskendezőkkel meg egy jól megírt elektronikával 380-410 paci közt lehet e vége és olyan 500nm

    szóval egész jól fog haladni :)

    jah konkrétan a turbo 3bar tőltő nyomássát tud hosszútávon előállítani(szóval a motor akkor 4 bar-al lenne megtöltve...)

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák