- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- Linux - haladóknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #5329 üzenetére
ez olyan 300-430lóig skálázodik, mondjuk így képről nem lehet megmondani hogy platnis(hengerfej meg blokk közé egy vast lemezt tesznek dupka tömítéssel, ezzel oldják meg a kompresszió csökkentést, tehát marad benne a gyári szívó dugó), másik megoldás meg a dugók cseréje turbosra azok már 400<
amúgy meg ha az ember csak a turbot látja(sajnos időm nem volt a turbo mellé rakni egy cigis dobozt, am egy cigis doboz pont bele fér a kipuff leömlő oldalába hogy úgy még is lehessen érezni, hogy mekkora)
amúgy az S2-es audi befecskendezőkkel meg egy jól megírt elektronikával 380-410 paci közt lehet e vége és olyan 500nm
szóval egész jól fog haladni
jah konkrétan a turbo 3bar tőltő nyomássát tud hosszútávon előállítani(szóval a motor akkor 4 bar-al lenne megtöltve...)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest