- ASUS routerek
- Milyen routert?
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
misimagaki
aktív tag
Marsu!
Elfelejtettem írni, hogy megoldódott a levegőszűrős probléma. Meghallgattuk másnap világosban - minek kellett hallgatáshoz világos, azt ne kérdezd - és azt állapítottuk meg, hogy a megfelelő helyen szív, de valamiért sivítóssan. Még bele kukkantok a szívónyílásba, hogy nincs-e benne valami.
Többieknek. Levegőszűröt cseréltem, és valamiért utána elkezdtem túráztatni a motort. A közelben álló feleségem sívító szívászajt hallott - ezt nem ő mondta így . Én is hallottam, de én nem tulajdonítottam neki jelentőséget, mert szerintem oké volt minden. De nem hagyott békén, hogy ilyet még nem hallott, meg stb. Mondtam neki, hogy túráztatni sem túráztattuk a motort, de nem erisztett. Aztán beletette a fülembe a bolhát, és hívtam marsut.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
Octi
aktív tag
válasz Gebriel #4352 üzenetére
Mi is majdnem lemaradtunk a szállásról. Már csak protekcióval sikerült bevackolnunk magunkat.
Arra az egy hétre, már újévkor alig lehet szállást szerezni.Esetleg próbálkozzatok itt: Dorfhotel
Egy barátom szerint, náluk a múlt héten még volt hely
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Declare
őstag
HI!
Lenne néhány kérdésem
2006 os vw polo hoz hátsó lökhárítót a vw service t kikerülve lehet e szerezni?
Fényezés, cukor fehér színűre a gyári kód alapján kikevert festékkel mennyire lesz olyan mint az eredeti? Szal van rá esély hogy a kód alapján maszek úton kikeverve nem lesz hajszálra olyan mint a gyári?
Nekem a vw sek ~40k t mondtak a hátsó "nyers" lökhárítóra, kb ugyanennyit a fényezsére és 10-10 ezeres órabért a fényezőnek illetve a szerelőnek. Szal az "örüljünk ha 100 ból kijön" a történet.
Erre kiskapu ? Valami olcsóbb út ? Persze nem olyan áron, hogy a 100 helyett mondjuk 60-70 de meglátszik a különbség.
-
DeadMeat
veterán
válasz Declare #4354 üzenetére
Az,hogy szakszervizben csinaltatod sokszor nem garancia a minosegre.Inkabb a magas ar.Nyugodtan keress fel egy maszek festot,a szervizkonyvben van a szinkod,te is megtudod rendelni,meg a gyari festeket is.Nem olcso,de legalabb 98% hogy azonos a szin.Amugy nagyobb festekboltokba computeres keverogep keveri szinkod alapjan...
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
marsu
addikt
-
vicces
addikt
válasz DeadMeat #4356 üzenetére
én inkább ugy tapasztaltam, hogy a szakszerviz garancia a kókler munkára és az ezzel párosuló magas árra
festéket bármilyen árnyalatot tudnak keverni, sőt az se okoz gondot, ha esetleg a nap már megszivta az autó szinét, tudnak olyan fakó szint is keverni az autóhoz, hogy lehessen látni a külömbséget.:)
-
Declare
őstag
válasz DeadMeat #4356 üzenetére
Rendben köszi a válaszokat, akkor majd utánnaszámolok hogy jönne ki egy ilyen nyers lökő meg kikevert szín vs. gyári festék. Csak egy olyan parám volt, hogy az előző polonkat használtan vettük és olyan 7 éves korában amikor eladtuk a hátsó lökhárítón annak is valszeg volt valami hasonló festéses dolog, mert amikor a szalonban festékvastagságmérővel megmérték, vastagabb volt mint lenni kellett volna meg meg is volt repedezve. Azért gondoltam hogy vw service talán profibb, de akkor lehet az csak valami kókler munka volt és valami jó fényező még akár jobb is mint service . Valakinek jó fényező ismerőse ?
-
vicces
addikt
válasz DeadMeat #4359 üzenetére
vácon nálam kettőből 2 márka + a céges autók szervize is kontárok gyűlekezete. az egy japán márka..
nekem feláll a szőr a hátamon a márkaszerviztől.
ha eljön a kötelező szerviz ideje, biztos, hogy ott fogok állni az autóm mellett . és nem fogok ezért "esztergomba" menni
az én autóm, az én pénzemért, az én biztonságom.:)
-
Szemi82
tag
Üdv mindenkinem.
Nem rég óta van egy 1.4-es 2002-es Skoda Fabiam.
Minden rendben van az autóval de egy dolog nem nagyon tetszik.
Menet közben semmi gond de ha egy lámpánál alapjáraton kellenne pötyögnie néha elkezd aprókat remegni a motor, ilyenkor a ford. mérő is kilng egy picit.
Szervízben azt mondták minden rendben vele és ez az 1.4-es fábiáknál így van.
Én ezt nem nagyon tudom elhinni.
Ezért szeretnék hozzáértő emberektől tanácsot kapni.
Az autóban 55-ezer km-van.A válaszokat előre is köszönöm.
-
DeadMeat
veterán
válasz Gebriel #4364 üzenetére
khm.Mind mpi csak van ami 8 az ujabbak pedig 16 szelepesek.Bocs hogy bele vau-vau
De hogy a kollega problemajahoz is hozzaszoljak,nekem is elofordul neha,foleg akkor ha elotte kitaposom a lelkit is.(najo kicsit ritkabban valtok mint szoktam,szoval nem 2500-nal )
Na a lenyeg,hogy "elejti" ilyenkor a fordulatot,majd "felemeli" egy pillanatra,aztan visszaall 800-ra.
Kb ennyi.Szerelom azt mondta neki is csinalja a seatja,meg mas is emlitette mar.Ugyhogy amig nem allandosul a dolog nem aggodom.[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
-
rob210
nagyúr
válasz Szemi82 #4362 üzenetére
Ugyan nekem rohadtul a régi technika dolgozik a gépjárművemben, de nekem is ezt csinálta.
Pirosnál remegett a motorháztető meg a fordulatszámmérő össze vissza mocorgott.
Elvittem kisautót skoda doktorhoz és ő közölte gyújtás állítás után, hogy eheh ez vezérműlánc csere.
Meg is ejtettük azóta nem csinálja.
A baj az volt, hogy ahogy a lánc megnyúlt 10-15° ot is elment a gyújtás./újra hangsúlyozom nekem egy régi favoritom van, de hát ha egy jó kiindulási pontot tudok adni./
Renault power
-
Szemi82
tag
Köszönöm a tanácsokat.
Utánna nézek a dolognak.
Egyébként vezérmű láncot mennyi kilóméterenként szoktak cserélni a Fabiakon?
A szíjra valami 60 ezerre emlékszem de a láncot nem tudom. -
DeadMeat
veterán
Van kulonbseg persze,de a nevuk mpi.Multi point injection.Tobbpontu befecskendezes.A 68 lovas 1,4-es meg a 120-as skodritol orokolte a blokkot,aszoval favorit,feliciae is ugyanez,ha jol emlekszem.A 16 szelepeseknek a blokk is ujabb,mar sajat vw gyartmany,ha jol vagyok ertesulve.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
rob210
nagyúr
válasz DeadMeat #4373 üzenetére
Jól vagy én is csodálkoztam rajta ezerrel amikor megláttam egy fabia motorját.
Tök ugyan az mint az én favorit motorom.
De csak a motor azon kívül minden más rajta.
Vezérlés levegő rendszer stb. stb.
Az enyém 60lovas ez meg 68.
De még a fékmunkahenger is ugyan az ha jól láttam a képeken.
ennyire csodálkoztam el
Renault power
-
Octi
aktív tag
-
atashark
újonc
Sziasztok! Octavia rs hátsó lengés csillapító tuti áron Please help! Köszi
-
szállitó
senior tag
Üdv
Bocs a zavarásért, ma néztünk egy skodrit (1994 favorit) nagyon jó ment de egyes-kettesben az autó rezonált és a 3. elején is rezonált remegett az auto mi lehet a baja?
ha tudtok válaszoljatok köszi. zsolti
-
True
aktív tag
Üdv. Most hogy idetaláltam lenne egy kérdésem...
1.4 SEAT Ibiza, 1996-os évjárat, és olyan dolgot produkál, gyorsításnál, mintha remegne a lábam a gázpedálon, és úgyan gyorsít szépen, de érezni hogy "mintha 1-1 szikra kimaradna" úgy kissé rángatva gyorsít...
Minden henger megy viszont , alapjáraton, és fordulaton is...
Inkább úgy jellemezném mintha 3 hengeren tuti lenne a gyujtás, az 1-iken meg kissé útógyujtás lenne... Ez mitől lehet szerintetek..? Thx.Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
marsu
addikt
válasz szállitó #4378 üzenetére
Szia szállító!
" A rezonancia fizikai jelenség, mely gerjesztett rezgéseknél lép fel olyankor, ha a gerjesztés frekvenciája és a lengőrendszer szabadlengéseinek frekvenciája közel van egymáshoz. Ilyen esetben a gerjesztés által a rendszerbe egy-egy kitérés alatt bevitt kis energiaadagok fokozatosan összegeződnek és nagy rezgésamplitudót okoznak. Csillapítás nélküli (idealizált) rendszerek esetén a rezgésamplitudó rezonanciában végtelen nagy is lehet.
Csillapított lengőrendszer harmonikus gerjesztett rezgéseit egyszabadságfokú rendszeren célszerű egyszerűség kedvéért vizsgálni. A gerjesztett lengések frekvenciája megegyezik a gerjesztőhatás frekvenciájával, és ha a gerjesztőhatás amplitudója állandó, a kezdeti zavarások lecsengése után a rezgések amplitudója is állandó marad. "
Szóval, ahogy I_Am is mondja, a motorfelfüggesztő bak-tól a váltón keresztül a motorig bármi lehet. Célszerű lenne egy műhelyben megnézetni ...
[ Szerkesztve ]
Press any key to continue ...
-
szállitó
senior tag
Kedves Marsu és I_Am és forditva köszönöm
Az ember (eladó) elég szomoru volt úgyhogy nem terheltük azzal hogy elvinnénk szervizbe megnézetni....
A motortartó bak szar volt a miénken is amit egy fél éve vettünk (csak porrátörték a héten)
de az nem rezonált semmit igy arra nem gondoltam.
a motor nagyon fincsi volt igy marad a futómü és a váltó...... -
True
aktív tag
Köszönöm, szervíz elött a gyertyacserét megpróbálom, hisz ki tudja mióta fút a vasban... Én még nem cseréltem a nálam lévő 3 év alatt... Thx.
Ha ez sem segít, még mindig ott a szerviz...Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
szállitó
senior tag
mennyi lehet egy 1994/3 as favorit totálkár értéke ???(185000km) Kb???
eurotax ot probáltam de csak 1996 ig vannak autok. a teljes programhoz meg nincs hozzáférésem. -
rob210
nagyúr
Ha valaki tud Pest környékén egy bazi olcsó fényezőt az dobjon már egy privit.
Köszi előre is.Egy 18 éves favoritot kéne lemázolni
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hu de kihalt a topik.
Renault power
-
szállitó
senior tag
bazi ocso ha te csinálod 15böl megvan gitt és vászon a pecsábol, olcso festék valamelyik szikeverdéböl pár tekercs szig szalag meg ujságpapir ha nincs kölcsön kompresszor és pisztoly sem nagy gáz ha nem telibe kell fújni (mi szépen átjavitgattuk vizsgára 1doboz spay vel 3 elemet 5 foltot kb a felület 25% át)
-
rob210
nagyúr
válasz szállitó #4395 üzenetére
Nekem sajnos telibe kell fújni és ami nagy gond nincs garázs.
Mert kompresszor van igaz 2 baros de jó a motor rajta.
Viszont ami gond felcsiszolom kimaszkolom lefújom és jönnek a bogarak meg por falevél kitudja még mi.
Szóval garázshiány miatt én szeretném valakivel megcsináltatni.
De horror árakat mondtak ráRenault power
-
nimi76
újonc
Hi mindenkinek!
Múlt héten vettem egy OII.-t. Nagyon tetszik az autó csak pár dolog zavar.
Pl.:
a műszerfal pattogása, nyekkenése stb.. egyenetlen úton.Volt valakinek hasonló problémája? Mit lehet ezzel csinálni? Az autó 2005-ös már nem garis.
Köszi a segítséget
Üdv
Új hozzászólás Aktív témák
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND
- Sonoff Snzb-03P Zigbee mozgásérzékelő