-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #50104 üzenetére
Támogatom . Én a legelső acc.-omat sajnálom de azt nagyon. De mivel a köcsög freemail-en nem lehet egy egyszer már regisztrált e-mail címet újra aktiválni (ugyanis meggondolatlanul töröltem anno) emiatt nem tudom bizonyítani, hogy hozzám tartozik. Pedig accounthoz tartozó e-mail cím + jelszó a mai napig megvan a fejemben. Hosszasan leveleztem a freemail illetékes elvtársával hátha lehet tenni valamit az ügy érdekében de végig az az érzésem volt, hogy egy dilettáns idiótával beszélek aki fel sem fogja mi a problémám. Az adatok az üzenetek a log-ok stb... mind a mai napig ott vannak a szerverükön (ők mondták), tehát elméletileg néhány gombnyomás lenne és visszakaphatnám de nem adják a kötsögök. Pedig itt már rábólintottak a dologra csak ugye azokkal kéne végre zöld ágra vergődni valahogy. De nem adom fel. Vagy lefizetem vagy megverem az illetőt.
Sonky-t moderátornak? ajjaj...
[ Szerkesztve ]
-
pomk
őstag
El vittem a kis VW Polo ' 97-es 1.4 benzines kocsimat autó szerelőhöz, mert úgy hörgött a kipufogóm, mint a disznó, aki tüdőre slukkolta a még testmeleg vérét. Jeleztem neki, hogy mintha a szilenteket is repedtnek látnám. Olajcsere, légszűrő csere, és egyéb apróságok. A vége 85.000 lett.
Amiket cserélni kellett: Motorolaj, szűrő. Légszűrő. Féktárcsa, fékbetétek. Szilentek. "Talpasok" (ezekből még a gyári volt benne). Középső és hátsó kipufogó dob. Munkadíj.
A számokat meg nézve teljesen korrekt volt az összeg. A munkadíj 12.000 volt, de állítólag nagyon sok munkája volt vele. 1 hétig nyaralni voltunk, addig nála volt az autó. Hogy mennyit dolgozott vele, nem tudom, de azért arányaiban nézve, nem gondolnám soknak.
Kifizettem, elváltunk, mindenki boldog.
Erre pár nap múlva hallok egy zörgő, kopogó hangot a bal első keréktől, elöl középről. A hang nem a futóműből jön, mert igaz, hogy ált. döccenéseknél jön elő, de nem minden döccenésnél és nem minden esetben. Van amikor hallani, van amikor nem. És amikor egymás után van több kisebb döccenő, akkor a hang erősödik. Mintha hullám mozgást végezne, és egyre erősödne. Ebből gondoltam, hogy lehet, hogy valami burkolat nem lett megfelelően vissza rakva, vagy hasonló. Vissza mentem szerelőhöz. Mentünk egy kört, persze alig lehetett hallani...:S Levettük kereket, meg ráztunk, mozgattunk mindent. Minden rendben. Minden csavar meghúzva, nem lóg semmi. Fel raktuk bakra, egyesben szép lassan kiengedtem a kuplungot. Gyenge ropogó hangot hallottunk. Ebből a szerelő arra gondolt, hogy féltengely, vagy váltó. Remélem előbbi. Vettem egy bontott féltengelyt. Ha nem az, a bontóban vissza veszik. Valahogy az az érzésem továbbra is, hogy ez a hang nem a féltengelyből jön. De akkor mi az a ropogás amikor kiengedem a kuplungot?! Lehet, hogy a féltengelyt is cserélni kell?! Szerintetek mitől lehet?
Na és ha ez kész, akkor fog jönni a karosszériás munka. Az is még min. 50.000. Szóval így 1-1,5 hónap alatt ráköltök az autóra ~150.000 Ft-ot. Miközben a piaci értéke 400-450-500. :/ -
-
pomk
őstag
válasz Mágus2 #50113 üzenetére
A "kitekerve ropog"-ot úgy érteed, hogy felbakolva, kormány kitekerve, kuplung felengedésnél?
A szerelőm is a féltengelyt és a belső csuklót mondta. De inkább komplett féltengelyt cserélünk(ha azt kell..). Egyenesen haladva, hintázással erősödik a hang.
Ill. még annyi, hogy csak akkor hallom, amikor lassan megyek. 1., 2. fokozat. Ez mondjuk lehet attól is, hogy nagyobb sebességnél már a szélzaj miatt nem hallani, de attól is, hogy ott már megszűnik. Ezt nehéz kideríteni így. -
Mágus2
Közösségépítő
A külső csukló teljesen kitekert kormánnyal szokott kattogó, ropogó hangot adni, nem felbakolva, hanem terhelt kerekekkel, Ha felbakolod akkor nehéz bármit is nézni a belső csulkókon, mert ilyenkor felül a tengely a csukló szélére, ezért szokták a belső csuklókat aknából mozgatni, lyenkor nem feszülnek.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sirandrish #50117 üzenetére
A legfontosabb lenne ellenőrizni az ü.a pumpát, ill. kiolvasni a hibatárolót, hátha van valami infó, miért nem indul. Lehet ez valami jeladó is, pl. motorfordulat jel nélkül nem fecskendez be semmit, akkor sem, ha a pumpa működik.
-
pomk
őstag
válasz Mágus2 #50116 üzenetére
Akkor ezek szerint nem valószínű, hogy nem féltengely lesz. Egyenes keréknél, lassú sebességnél hallani, ha hintázik, erősödik a hang. Nekem továbbra is olyan, mintha egy burkolat csapódna valamihez.
Hogy tudnám kizárni autószerelő nélkül azokat, amik lehetnek? Külső, belső csukló, féltengely, bakok, stb.? Otthon le tudom ezeket tesztelni, vagy akna, emelő, stb. kell hozzá? -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Sirandrish #50120 üzenetére
A pumpa ellenőrzésébe ne menjünk bele megint, ott a doc, amint küldtem, nézz utána. Hibakódot vag-com segítségével lehet olvasni, keress valakit a közeledben, akinek van ilyen motyó és tud is vele bánni.
-
Mágus2
Közösségépítő
Meg kell mozgatni a féltengelyeket a váltón lévő csukló mellett megfogva a tengelyt(minden irányba). Amotort is meg lehet mozgatni előre, hátra, ellenőrizni a bakokat, nincs-e vlaamelyik szétmenve. Ellenőrizni a kipufogót, kilazulhatott az összetétnél(a katalizátor takaró eleme is mozoghat). Valami olyan alkatrészt keress ami elmozdul, ha változik az autó hasmagassága(motor, váltó , léltengelyek, futómű, kupufogó). mozgatni kell mindent, keresni. Előbb-utóbb meg lesz.
Alá lehet feküdni, de kényelmesebb, efektívebb aknáról vizsgálni.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Van pár érdekesség.
Azóta újra villogott párszor az ESP lámpa, de még mindig nincs új hibakód.
Viszont megvan a kopogás oka: ki van kopva az egyik gömbcsukló gumibélés.
A kettőnek lehet köze egymáshoz?Másik, hogy 13k-ból az utolsó 2k kilométer alatt elrepült némi olaj. Néha ránéztem, és 10k környékén még bőven a cikkezett részben állt (ide volt időzítve az olajcsere, csak a szerelő szabadságon volt, nekem meg épp sokat kellett szaladozni), most leesett a nívólap síktörési pontja (tehát bőven a skála) alá.
Viszont nyoma sincs olajcseppeknek a betonon, ahol itthon állt az autó, vagy épp a jármű alján, hogy cseppekben folyt volna el. De akkor hová lett ennyi olaj ilyen gyorsan?És egy kérdés:
Kaptam az előző tulajtól 4 lemezfelnit, kettő felhúzott 0 perces téligumikkal.
Próbáltam még két ugyan ilyet keresni mellé, de nem igazán találtam:
Aurora 195/65R15 91H M+F ZOVAC 2000Zavarhatná az amúgy is rosszalkodó ESP-t, ha nem egyforma abroncsok lennének elől és hátul?
Illetve ahogy nézem, ez eléggé budget kategóriás gumi (meg talán nem is téli, hanem 4 évszakos?). Lehet, hogy akkor többet érne, ha ezt eladnám és vennék 4 egyformát kicsit magasabb minőségkategóriából? (Ez esetben ajánlhatnátok is valami jó ár/érték arányú és abszolút értelemben is jó téligumit.)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
freaghill
őstag
Na srácok. Itt van arról a cuccról egy pár kép, hogy mégis mi az ami szerintem 'cicereg'.
Mikor leállítom akkor is szokott pár mp-ig még ciceregni az a biszb@sz.Illetve itt egy videó. Nem igazán lehet hallani a cicergést, de annál inkább a nyikorgást. Ez mi lehet?
Egyik görgő szokott ugrálni, most valamiért nem csinálta, arról próbáltam kicsit jobban rámenni, de nem igazán akarta most csinálni. -
Sirandrish
legenda
Nah fejlemény!
Ha az immoval próbálkozunk, nem kapcsol be a szivattyú..
Ha az aksitól elvezetjük az áramot a szivattyúhoz akkor működik, de nem szív fel benzint, csak levegőt fúj amit elől lehet is hallani a motorházban hogy valami sziszeg..de benzin nem jön..Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
petyametyo
aktív tag
Szia Mágus2 !
Meg lett a log a fórumtárs aki csinálta elküldi Neked , köszönöm,várom a véleményed
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
aphra2
aktív tag
Mágus mester, ha van időd és kedved , megnéznéd , hogy nálatok mennyibe kerülne egy golf VI első fényszóró index izzó? mert ithon olyan árat mondtak rá amit el sem hinnétek , szóval csak kiváncsi lennék
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #50142 üzenetére
No, megnéztem a logot.
Több probléma is látszik.
1. Vagy a légtömegmérő kuka, vagy valahol a légtömegmérő mögött lyuk van a csövön a turbó előtt.
2. az adagolóban valami megmakkant. Lehet maga a fedele szomorodott meg, de mielőtt szétszednéd, nézd meg a csatlakozóját(az indítómotor fölött van odafogatva a csatlakozó). Kábelszakadást, oxidációt keress.Ha ott minden OK, akkor az elektromos fedelét az adagolónak cseréld ki. Használtan 100 euró az egész adagoló.
Bubik vannak az átlátszó csőben?
-
aphra2
aktív tag
válasz Mágus2 #50143 üzenetére
Köszi , akkor itthon valamit nagyon elnéztek , vagy oltári nagy lehúzás , mert az importőr 10k-t mondott rá , ez ilyen kivülről vagy belülről mintha crómozva volna, olyan a felület, és egy egyedi foglalatban van , képet nem is találtam róla, és azt mondják , hogy nincs is utángyártója , csak a gyári
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős