Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    No! Megvolt a "nagy szerviz" a Toledo 2.0 PD TDI-n.
    Br. 150.742.- Ft-ból megállt (vezérműszíj garnitúra, vízpumpa, hosszbordás szíj, szíjfeszítő, üzemanyag-, levegő-, olaj-, pollenszűrő, olaj, fagyálló)
    Utóbbit azért is, mivel AS szabvány szerint lett újratöltve a rendszer a hűtőcsere (megvétel előtt cserélté) után.
    Turbó kitisztítva, összerakva. Szerencsére csak a cső volt leesve a motorról. Kókányolás szerencsére nem volt a motortérben. Jah! és a jobb hátsó helyzetjező világít, nem világít probléma is megoldva (izzócsere mert már végleg nem világított :DDD).
    A melegen hosszabb önindítózás még megvan. Hamarosan kapok egy kontaktot (a helyi szaki nem vállalta, nem dízeles, ő irányított hozzá). A szomszédban van egy szerelő, aki dízel motorokra specializálódott, minden HW/SW :) rendelkezésre áll a diagnosztikához és a javításhoz.
    Tegnap este és ma is sikerült letesztelnem. Így (turbóval - no meg kimosva a koszból) mindjárt más a tempó :)) csak úgy repeszt.

    narancsnn - nekem ilyen üléseim vannak (a hátsók viszont nem ilyenek, nekem hátul is "kagyló" van), igaz ebben
    Ahogyan TaaT is írta, a felfogatás lesz a kérdés. a sín távolságát és annak rögzítését kell megnézni. Ha ezek a méretek stimmelnek, akkor belemehet (elvileg). Ha nem ugyanazok a méretek, akkor pedig egy karosszéria lakatos vagy egy hozzáértő szerelő átalakítja, amit kell és amit egyszerűbb.

    [ Szerkesztve ]

    Read only...

Új hozzászólás Aktív témák