- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Linux kezdőknek
- Proxmox VE
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- VoIP telefonálás
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- DIGI kábel TV
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
perge666
veterán
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #40503 üzenetére
Biztos sok kerdesem lesz meg. Egyelore azt nem sikerul eldontenem, hogy melyik iranyba induljak.
1: Maradjon meg full full fapadnak, es mint egy cultauto kapjon egy BBS RM-et meg egy jokora ultetest
2: Vagy nagy lokharitot, celkeresztes lampat, jelnelkuli racsot, meg szepen fel extrazni. Ehhez kapcsolodo kerdesek:
-Az osztott oldalablakos ajtot at lehet alakittani egybe ablakosra? Ajtokarpit tudom hogy mas, vagy komplett ajtot kell cserelni?
-Mennyire lehetetlen feladat az enyembe berakni olyan muszerfalat ahol van kozep box, meg kozepen legbefuvo, es a kormanyoszlopon van az ellankadas jelzo kapcsolo? Ugy tudom mas a bizti tabla meg minden.
-Hatso dontheto ablak is passzol?
-Elektromos tetoablak volt G2-be? Nagy macera? Es donheto? Mert az enyemet csak elhuzni lehet donteni nem.Sorry a sok kerdesert, csak igy melo kozben eszembejutottak : ) Ha barmelyikre is valaszt kapok azt nagyon megkoszonom.
Bitpork: Meselj mert nem vagyok kepben.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
válasz Szplöttyy #40505 üzenetére
Mit kell erről mesélni? Winkler egy hozzá nem értő, de magamutogató ember, és amikor VR kolléga felhívta a figyelmét a tévedésére (gondolom a golfokkal töltött tizen-huszon és ebben a segítségére volt) akkor meg egy totalcaros megnyilvánulásában konkrétan azt találta mondani, hogy VR egy "díszlécnáci" (vagy díszléchuszár).
Gyk Winkler bemutatkozott emberileg, úgy mint szakmailag.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #40505 üzenetére
azt hogy a face liftes vagy a fecelift elötti dizájn tetszik azt neked kell eldönteni, búcsús irányba eggyikkel se mennék el
RM-et nem vennék me tömeg felni sokak szerint álltalába azok mondják akiknek nincs és nem is volt, leszámítva magamat...
-flex, co jó mindenre :-D
ajtót kell cserélni, kárpitból meg egy picit vágni kell de nem látszik.-műszerpárnát magát nem kell cserélned, mögötte van egy levegő terelő az kell, két középső rostély.
bekell csavarozni alulra a közép boxot kb annyi. egész kábelezést cserélni kell-dönthető ablak gyanánt szerintem a happich-re gondolsz?! [link] [link]
erre azt tudom mondani hogy a remény hal megy utoljára, most asszem van egy garni eladó, de valószínű 2x annyi mint a kocsid volt :-)-egyik se volt gyárilag, nekem volt/van bukó nyíló tetőablakom, de kiszedtem, (annyira szoros volt hogy a villany motor nem tudta elhúzni ) most sima G2 tolo van, ha nem lennék lusta akkor belenne már kábelezve, meg csináltam volna hozzá burkolatot...
felextrázás... 1,3-at nem extráznék fel, mert ha meg szereted a G2-est akkor az lesz a vége mikor minden benne van, hogy gyenge a moci, hivatalos motorcsere 1,3-ról 1,8-ra drága...
Bitpork: addig nem szeretnék meghalni amég személyesen díszléc troll ként nem tudok bemutatkozni...
vicc az egész story-ba hogy aki a cabrios cikkre írt (nem beszéltünk össze), haver srác, és a Kartali G2 amiről a cikk készült (aminek a tényleges kocsihoz kb semmi köze nincs...) elég jó haver srác szintén, amit meg bemutattak cabrio egy tákolt "fos"."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Kedves Mágus kolléga!
ha ott felétek esetleg hallasz egy sérült 3,6-os Superb-ről gondolj rám!
Lengyel (ha jól látom) Testvéreink meg csesszék meg!"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hát szerintem amit bukok kanyarba azt egyenesbe hozni tudom azzal a 300lojjal :-)
meg sallangok nélkül kb +100kg lenne elől, ami persze nézőpont kérdése hogy sok vagy kevésTomcsi: 2,8-ból csak a 24V VR6, sima VR6 már kicsit sablonos lenne itthon
viszont a 24V hanem találnék ki hülyeségeket (Usa G60 lámpa...) akár elérhető lenne, jah megeladogatnám az a 8-9 digit km órám ami itt porosodik..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
-
VR6-Fan
veterán
700e :-)
meg a csigának csövezésnek, stb azért akad súllya úgy szintén.
nem lesz ilyen hangja, azért csak valami otthon reszelt szar.
ami kilátás az az hogy 500-600-be elöttem letesznek egy fullos G4 V6-ot, ott a hajtás láncot olyan 300-350 ért ellehet pattintani, meg a beltér fékek, stb stb... kb ingyé lenne a motor meg a sallangjai.ha meg a csigás út olyan 400-600 közt elém került egy 6k2-es ibiza AYP motorral, 4 bölcső csavar ki, bölcsőstül az egész koceráj leereszt, golf alá betol, tán még az ABS/ESP-t is átraknám (mark20 igen jó kis cucc), olyan 100-200 körül kész lenne a golf, idővel rá lehet kukázni egy BAM-os (225) swap-ot, AYP-nek 1mm-vel vastagabb pl a dugó csapszege, meg ilyesmi, kicsit nyugatabbra nagyon sok gép van ami stock motor bélel 300le felett jár, BAM-os cuccok nagy maf-al olyan 280-300le-at bírnak (27-80 igen tartósan).
20VT írkálásra van háttér tapasztalat itthol, gyári motvezt rommá tudják írni nem ugrik kapásból még ha okoskodsz is 250k a motor irányításra...a dolognak két szépség hibája van, hogy nincs most kb "feles" 500e a zsebembe, ill ha benne is lenne elgondolkodnák hogy csumára szedném a golfot, amit kell lakatolás, meg egy tiszteséges teli fény, illetve a belteret is befejezni... de majd ha oda jutok akkor ráérek filozni.
viszont azon nagyon gondolkodok hogy eladom az elektromos pillangó ablakokat meg az a majdnem 1 tucat g2 digit km órát, abból már tudnék egy rendes golfot építeni vagy venni valami rendes autót, vagy venni valami mászkálósat, mert öszintén szólva azért már fáj mentálisan is meg fizikálisan is mászkálni a golffal jó párszor, meg belefáradtam abba hogy mindig van mint csinálni rajta, vagy kitalálok valamit.
december azt mondtam hogy idén már semmi újítás, most kitaláltam egy kis fűszert a hátsó lámpákra, egy kis ülés fűtés meg tempomat (bár 2éve nem pályáztam szerintem...).
van olyan gondolat hogy csumára szét bontom, veszek egy ibiza cupra R-t kap 4 koni-t a gyári rugókhoz, kis motor okosítás, meg tán egy recaro-t mert a gyári ülésekből kiesek, haverom így tett nem bánta meg...
(2l 16V jetta 174le/210nm swappal, kb ugyan az a futomű mint ami nekem, egy valag extra stb stb...)
u.i.: KW-t azért nem hajítottam nagyon messzire még, mert mindig meg mosolyogtat ahogy körforgalmakba, meg kanyarokba (nem is kell racsingolni) lemaradnak a 612x lengőkaros, adaptív futóműves csodák :-)
Mágus:gondolom csak a motor ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #40518 üzenetére
Ebben a szép országban(hogy a rák... ) a motor azt jelenti, hogy leveszik a váltót, és ami a motoron van az a tiéd, plussz ha valaki garival adja akkor minden jár hozzá(vezérlő, légtömegmérő...), amitől a motor üzemel a benzintankon kívül.
Érdemes lenne egy angol autóban gondolkodni. Abban minden megvan az üzemanyag szivattyútól az utolsó csavarig, a karosszériát meg eladod.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #40519 üzenetére
2-3k euro-t nem áldozok egy motorra, akkor inkább 500-ból hozok haza egy komplett kocsit, svájcból, angoloktól stb...
csak most a beugró tökét előkéne rántani, amit tisztes egyetemista ként elég nehéz ugye...
hál isten AC-kkal nem kell genyáznom, 4baron olyan 120l/h-t tudott valamikor
de ha kevés lenne az ac akkor g3 tank fel, walbro inline race, vagy esetleg Dodival cimborálni és tuti lenne valami megoldás.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Ma rászántam magam, hogy egyszer lemossam az autót (hajléktalanok köpete*, madárürülék, és miegymás borította már, amit most már nem vitt le az eső, ami pár napja nincs már).
Nemrég ellopták a magasnyomású mosónkat (ezért se ugráltam eddig, hogy néha gyorsan leveressem a nagyja port), így simán ívóvízvezetékből csapattam, kicsit keféztem autósamponos vízzel**, aztán megint bő slagos öblítéssel zártam.
És amiért ez érdekes: A végére egy masszív víztócsa állt a pedálok alatt.
Reggelre a ködlámpában állt víz (már kifolyt), most meg ez...?Mióta megvan, már sokat gurult és még többet parkolt szabad ég alatt esőben, és eddig soha nem tapasztaltam ilyesmit, hogy bárhová bejutna a víz, ahová nem kéne neki. Most pedig egymás után két helyre, amiből mindkettő problémás...?
Látszott, hogy a kormány alatt folyt be a víz az utastérbe. De jobban már nem néztem meg, mert közben lement a nap. Kiszívattam vizes porszívóval és remélem nem lesz holnap pocsolya szaga.
* Régebben (az amúgy drágább) Mazda terepjáróban ülve sohasem köptek még rám, az A4-ben már kétszer is (egy napon belül ugyanott, oda és vissza, de másik csöves).
Vagy az Audi van a listájukon, vagy a terepjárósoktól félnek, hogy az kiszáll és agyonveri csőkulccsal? Passz, de ma raktam vissza a meghegesztett kesztyűtartót, amibe most berakok egy csőkulcsot.** Na, ilyet se csinálok többet. Egy szemmel nem lett jobb a nanokerámiás izémizé és kefés mosástól a vízlepergetése, mint ha csak magas nyomású tiszta vizet kapott volna. Simán látszik, hogy hol kapott már az üveg ablakmosó folyadékot és hol csak ilyen sampont.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
VR6-Fan
veterán
stabil 300le-s szett-re mondjál nekem egy árat
sokkal 300le felett nincs nagyon adagolós tdi tudtommal itthol, viszont közel 500le-s 20VT asszem van
viszont én a hondásokhoz képest még mindig jó árba vagyok +%-ot tekintve meg egész jól állok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #40510 üzenetére
Koszonom a kimerito valaszt! Egyelore meg fogalmam sincs mit akarok, egy biztos, hogy egy regi elfeledett vagy/alom teljesult mikor lett egy 3ajtos tolotetos golfom. Igaz akkoriban mindenaron 1.6GTD-t akartam, de halistennek nem jott ossze, most meg mar nem is kene dizel(ez igy nem igaz de a jelengi helyzetben nem kene) inkabb nagybenzines ha akarom hogy menjen. Biztos, hogy kezdeni akarok valamit. Az a baj, hogy mind a ket ut nagyon tetszik, nagyon bejonnek a teljesen fapados, alapkivitelu autok ultetve(csak nekem mania a toloteto) meg bejon az a gyari radio ami kazettat se tud, stb. CS-n "overmaxi" neven van fent piros mk1, etalon ilyen teren, bar eloben meg nem lattam. Csak azert aggalyos, hogy a mindennapokban(ugyanis nekem elso szamu auto a golf, de eleg kompromisszum kesz vagyok : ) mennyire hasznalhato egy koppig betekert golf. Nem is attol felek h leer, hanem attol hogy ha barmi okbol kifolyolag sietnem kell, akkorsem tudok. Viszont abban valoban igazad lenne, hogyha megepitenem nagylokharitosra, meg minden, akkor keves lenne mar az 1.3, de csak a lelkemnek, hiszen nem nyomni akarom neki. Csak nem olyan veszes atpapirozni 1.8ra nem? Vegulis tipusazonos motor, jobb az euro besorolasa is, max kell hatra egy tarcsafekes hid, h megnyugodjanak, vagy nagyon rosszul latom?
Smoke & Torque
-
8th
addikt
válasz VR6-Fan #40524 üzenetére
Almát körtéhez? Nameg utcára minek 300+ ló főleg fwd-vel? 220-230ló még úgy ahogy használható felette már kapirgál össze vissza torsen ellenére is. Az meg 1.8T-ből könnyen és relatív olcsón kijön és akkor 2500tól szépen elindul nem kell szétforgatni mint egy szívómotort.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #40525 üzenetére
Roland piroskája?!
az is egy érdekes story, már vissza van alakítva full gyárira.azt neked kell eldönteni hogy mennyire akarod lerakni, én is még 3-4cm-t biztos lejebb raknám valahogy, de már így is koptató problémás kiállni a műhelyből...
nem azért lenne kevés az egyhárom mert nagy lökösös :-)
g2 alapvetően két útat járhatsz be külső dizányba (legalább is az én felfogásomba :-)
egyik a 89 utáni nagy lökösös dizájn:másik a 87 (89..) elötti kis lökösös dizájn:
ezt neked kell tudni hogy melyik hogy szimpi, persze lehet keverni a kettőt, lehet variálni az ajtókkal rácsokkal díszlécekkel, feliratokkal, meg még csilliárd aprósággal, de alapvetően ez a két út van ill egy 3. boiler....
1,8 8v-re digifantot érdemes venni halandó embernek GTI ként, mert jól fogyaszt (kb pont ugyan úgy vagy jobban eszik mint az 1,3-as), viszont 2-2,5-nél nyugottan elváltogathatsz, 3 fölé pösten se nagyon kell forgatni, főleg hogy alsó ill középső tartományba fickos az a motor, de ha kell azért halad, pont 2x annyi le mint a mostanid, illetve futóműbe villanyba nagyon sok olyan dolog benne van gyárilag ami neked nincs.
1.3->1,8 már regadó köteles átalakítási engedély, komplett ü.a. rendszer bla bla bla, szerintem nem éri meg.
de cs-n van egy srác Casper85, 88' 16V look-ja van, amugy 1,3, elég fel van fullozva a kocsija de ő is erősen töri a fejét hogy eladja tán vagy motort cserél...
8th:csak szurkálodás volt
no igen ez tetszik nekem is hogy alul már tologat, viszont jól megválasztott csigával és jó programmal fent is elég fasza, pl ibizába van össze hasonlítási alapom a sima cupra meg a cupra r közt vas teljesen ugyan az program más, ég is föld a két kocsi... :-)
viszont azért ha nem hondába /japánba/ gondolkodik az ember, nem olyan rossz az ha forgatni kell azt a szívó motort :-)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #40528 üzenetére
Hogyhogy vissza lett alakitva? : O
Hat en is ez a ket vonal kozott nem tudok donteni, annyi kulonbseggel, hogy nekem ha igy hagyom eleg az 1.3 mert igy retro meg mert igy nagyon leraknam. Viszont ha fl utanira epitenem, az nem retro az mar sportosabb vaganyabb kinezet, oda tan kene ero is. Csak egy ilyen onlydropped auto meg nem biztos hogy celszeru valasztas a mindennapokra, mert meg szakaszos ablaktrolom sincs, vagy megy vagy nem : ) Bar az meg nem is gond, csak furcsa volt elsore. Valoszinuleg az lesz, hogy a motort futomuvet rendberakom, azt a keves kis rozsdat eltuntetem, es marad igy ahogy van. Aztan ahogy gyulik a penz majd kitalalom mit akarok.
Smoke & Torque
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #40529 üzenetére
az neki csak ega mellek vagany tok veletlen jutott hozza, o a masodik gazdaja, szervizkonyves, talan mar van benne 80e km.....
biztitabla, fogsz latni egy sima athidalast, az ki helyere egy 19 v 99-es rele, elv vola, de ha kar fizikalisan nem tudja akkor azt is kell, lefele is mozdul a kar v csak felfele ketto?
Szerintem manapsag, mar nagy lokos g2 is retro...
Sportossag meb relativ legbeomlos szakallal szerintem sokkal agresszivabb elorol es kis lokossel sokkal jobb hatulrol, bar en valamennyire csalok az usa lokosokkel, ha talalsz meg hatulrol kep a kocsimrol a neten nezd meg...Papa wagen dizajnra meg ajanlom megadja z. Epp aktualis ketteset, valahol valami oim-es videoba benne is volt
itt:http://vimeo.com/59297571[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #40530 üzenetére
Alapvetoen a kar sem tudja, de annyira nem erzem hianyat, viszont ugyis kell javitanom mert ott all meg ahol lekapcsolom. Es tul magasrol indul a balos a legalso pozicioba is tul magasan van, ha lejebb rakom akkor meg nem torolvegig. A jobbos tokeletes. Na majd ha nem melozok megnezem a videot, meg CSn asszem fentvagy ha jol tevedek, ott van kep a hatuljarol is.
Smoke & Torque
-
8th
addikt
válasz VR6-Fan #40528 üzenetére
Egy dolgot biztosan tudok, nekem soha nem kéne újra szívómotor, még ha az egy sokliteres benzin V8 akkor sem. Nem az én világom.
"ha nem hondába /japánba/ gondolkodik az ember, nem olyan rossz az ha forgatni kell azt a szívó motort"
Na erről egyik klubtag jut az eszembe. Képes volt az Audijának a seggére kirakni egy ilyen matricát: "Köszönöm istenem, hogy nem Hondásnak teremtettél." Ezt meglátva persze a legtöbb Hondás vérszemet kap de hát esélyük nincs. A sor5 turbó nem hazudik.
-
tomej
aktív tag
Üdv. 6 éves Octavia II -m van. Most ebben a nagy esőzésben vettem észre, hogy beázik a csomagtartó. Tapasztalt valaki hasonlót?
Előre is kösz!
Üdv. -
Mágus2
Közösségépítő
-
Kiskokó
veterán
Nejjjeee
Nekem az Audi jó sajáttal kipróbáltam... hahah XD| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Dunakeszin voltunk házat nézni asszonykámmal, visszafelé belefutottunk ebbe.
Régi Skoda, choppolt tetővel és hátul audi 4.2 kompresszorral. mondanom sem kell, hogy a motornak esélye sem volt.
nyilván próbáltunk utánuk menni a Tourannal, hogy valami életképes videót csináljak, de inkább kevesebb mint több sikerrel.
Akartok videót? -
AndrewTdi
addikt
Asszonykám kamerázott a telefonommal, de sajnos máshova fókuszált.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Külpolitika
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fallout 4
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- BestBuy topik
- További aktív témák...