- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Google Drive
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Windows 11
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Apple Mac OS X
- Mesterséges intelligencia topik
- Gmail
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ESP
senior tag
Fikázás fikázás hátán.
Sose értettem miért jó ez ?De szerintem még egy párszor írd le hogy ilyen meg olyan fos szar
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
cellpeti
veterán
üdv
nézelődtem
2005ös A6 V6 2.5TDI kombi igen tetszik, meg úgy bejövős. Milyen gondjai szoktak lenni, mit lehet róla tudni. Kaja ügyileg hogy áll?
De még az Allroad is bejövős!
[ Szerkesztve ]
Tigris, tigris, csóvafény...
-
VR6-Fan
veterán
válasz latyak17 #35452 üzenetére
RS shopba mióta forgalmazzák pl 65-67-re van akciózva
gondolom ők se használtak még mást?
100 körül már lehet kapni élhető gewindét pl...(sima supersport, vagy a black line +100 euro ért), életartalmra az se a legjobb 4-5 év után kell szimeringezni, de a bele mérföldekkel jobb pl.
ESP: esetleg valami probléma van?
ha valamire azt írom hogy egy két forintot nem érő szar akkor abban lehet van valami...
mindenkinek meg van a heppje nekem az hogy a kínai fos futóműveket fikázzam, nem tetszik nem kell olvasni.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Még keveseb mint 800k! Kikérem magamnak
cellpeti: a passatom városban elsőkerékkel olyan 10-11 liter. Az allroadom meg 4 kerekesen olyan 12-14 liter ha csak a tisztán városi fogyasztást nézem. Nekem elég sok a rövid (1-4km) út, ami automatával és hidegen megnyomja a fogyasztást. Ezzel én is szemeztem. A végén megvettem egy olcsóbbat, aminek a hibáit nagyjából tudtam és megcsináltattam-tatom.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ESP
senior tag
válasz cellpeti #35457 üzenetére
Inkább 10 és felette. Rövid távokon hideg motorral ez még fokozódhat. Ugyebár nem 2perc alatt melegszik be mint egy stift
Pesti csúcsban klímával araszolva az 1.9pd-s A4 is bekéri a 8-8,5-t szomszédnak.
Ha városi ótó kell akkor nézegess 1.4PD polo-t inkább az 5 alatt eljár.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
VR6-Fan
veterán
írd le nyugottan meghallgatom.
cellpeti: ami van eladó 04-es a4 avantunk 7-8l bp-n kézi váltóval (nem éjszaka, zöld hullámon).
06-os a4 avant multitroniccal 1l-vel kér többet bp-n sokat araszolgatva 1,5-el.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Gabesz11
tag
válasz cellpeti #35453 üzenetére
Mielőtt a superb-t megvettem én is nézegettem A6 2.5öt és nagyon gyorsan lebeszéltek róla. Ami nagyon kölcséges benne az az adagoló és a 4db vezérműtengely. Egyik se olcsó az tutti. Szerintem van itt aki többet tud róla mondani. Én maradtam az 1.9 PDTDI-nél.Előtte is 1.9 dieselem volt de nem német konszern,de ez nagyon jóóó. Én szeretem
-
ESP
senior tag
válasz cellpeti #35464 üzenetére
www.mobile.de aminek a magyar változata www.mobile24.hu
(#35465) Gabesz11
Adagoló közel fél misi ha jól informálódtam.[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Peter789
senior tag
válasz bitpork #35458 üzenetére
az allroad nem kapta meg a ráncfelvarrt hűtőmaszkot? guglizok, de csupa csupa ilyen 2002 előtti maszkok jönnek csak, egyetlen allroad-nak hirdetett, de erősen gyanús ezüst példányt leszámítva
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Gabesz11
tag
Esetleg tudtok egy jó és megbizható helyet ahol tudok venni turbot.
Peter789:
Ha jóé tudom neked is superb-d van. Neked mennyit kajál városban? Persze ha pd[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
sandy utáni autó árak..
itt tuti lesz ezekből.. -
Peter789
senior tag
válasz Gabesz11 #35472 üzenetére
az enyém 1.8T gázosítva... sajnos most drága honatyáink rendesen odavágtak neki a jövedéki adóval és lesz még 1 hasonló emelés, úgyhogy összevetve minden jövőbeni költséget, éppen készülök lecserélni. eddig az árak ingadozásától függően olcsóbban, illetve max ugyanannyiért eljártam vele mintha egy 1.9PD lett volna, plussz rendes autó hangja volt nem teherató kerregés, de most úgytűnik vége a jóvilágnak. de ha csere, akkor már a kombi felé kacsintgatok, valszeg valami 2003-4-es A4 avant 1.9PD lesz a befutó és ha lehetséges akkor multitronic...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
természetesen normálisan beállítva ugyanúgy harap, csak többet kér belőle mint benzinből. a tank utolsó harmadában lehet picit megérezni a különbséget amikor már nincsen akkora gáznyomás, akkor egy intenzívebb gyorsítás közben már idővel fogy a kraft vagy vissza is ugrik benzinre magától
(#35479) Gabesz11
no igen... ezért nézném én az A6 avant-okat is ugyanezzel az 1.9PD-vel - az a +100 kiló már nem akkora fogyasztásnövelő tényező - de ilyenekből még annyit se hirdetnek mint A4-ből... a 2.5 kizárva, nem növelni szeretném a fogyasztást hanem csökkenteni
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
cellpeti
veterán
pedig Audi igen bejön nekem. A4 kombi is jó lenne, vagy SuperB kombi is bejön, de az Octavia kombi is, vagy Passat kombi
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Peter789
senior tag
válasz cellpeti #35484 üzenetére
bár bejönni bejön mind a passat 2005-ig, valamint a 2008-tól lévő octavia, tulképp egy A3-al is simán meg tudnék barátkozni a singleframe előtti korból (bár ott a helykínálat tényleg szerényebb), de amióta megtapasztaltam hogy milyen finom dolog is a multitronic, azóta a dízel dízelségét is simán meg tudnám bocsájtani, annyira jól idomul a kettő egymáshoz. ilyen viszont csak a hosszmotoros audikban van, sajnos semmi másba nem rakták bele. így marad az A4, esetleg A6...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz cellpeti #35488 üzenetére
az audi a kiemelt prémiummárka, általában ott több az extra, picit jobb a zajcsillapítás (vastagabb üvegek, jobb lemezcsillapítás), van aki azt mondja hogy a motorvezérlő programok is jobbak de erre azért nem vennék mérget, stb. a skoda és vw egy kategória szerintem minden szempontból, csak a vw-nek több jutott a presztizsből
viszont a passat vs octavia kérdés már például kacifántosabb. bár külső méretben hasonlóak, de mégis elég mások. 2005-ig a passat az A4/A6/superb-el közös hosszmotoros platformra készült. rettentő masszív kasztni - toronymerevítést csak dísznek raknak bele a boyracerek, faxa soklengőkaros futómű ( amíg nem hullik szét ), tisztességes helykínálat, stb stb. ezzel szemben az octavia a golftól örökölte a keresztmotoros alapokat, ami az első generációnál elég nyiknyekk lett, a kombik pl hajlamosak voltak olyan szintű csavarodásra, hogy akár a szélvédő is elpattanhatott egy padkáról leállós zökkenéstől és a belső helykínálat is elég gyászos. a második generációra már sokat javítottak ezeken, illetve a kisebb kasztniknak nem nagyon volt előtte se stabilitási gondja. a 2006-ban bejövő passat már szintén keresztmotoros, de nem tartom valószínűnek hogy bármi köze lenne mind az alváznak, mind a futóművének a golfhoz - erről is tud talán majd valaki írni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
JHONNY 79
aktív tag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #35493 üzenetére
Hagyd...nem tudja mi a nyomaték...
-
Peter789
senior tag
nyomaték? jah, az a jó kis szűk tartomány ahol van... no pont ezért tetszik a multitronic, az remekül lefedi azt amivel lehet gazdálkodni. ha egyszer felépült a töltőnyomás akkor soha többé turbólyuk, folyamatosan az optimális fordulaton tartja a motort a gázpedál állásának megfelelően
de továbbra is fenntartom, az AUTÓNAK nincsen dízelhangja, az csak egy kényszermegoldás... volt hogy kérdezte ismerős hogy ok ok az autógáz, de nem égő egy ilyen autóval odaállni a kúthoz? annál biztosan nem égőbb, mint amikor dízel kerregés jön egy elegáns autóból... hamar igazat adott eddig mindenki
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
ESP
senior tag
válasz Peter789 #35496 üzenetére
Biztosan azért van dízel TT mert ciki a dízelhang...
Nekem cinkesebb lenne ha a nagy bálna autómba gázt tankolnék
Kérdezz csak meg egy TDi tulajt mettől meddig van pówer a verdába, ~1500-4000/4500ig. Majdnem a teljes fordulatszám tartományban.
Dízel kerregés... Szerintem te a zetor korszakban maradtál.
Hallgass meg egy mai akárcsak V6 3.0 dízelt. Csodás hangja van.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Spórolós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- BestBuy ruhás topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Politika
- Macska topik
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Autóhifi
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen