Új hozzászólás Aktív témák

  • DJ. Ru$y

    félisten

    Sziasztok!

    Rejtélyes hibával küzdök. Egy Audi A4 B7 1.8T BFB motorkódú autóról lenne szó.

    Legelőször egyik reggel jött elő a probléma, indítózok, teker, semmi. Hibakód kiolvasás:
    "10 hibakódot talált:
    17633 - Befecskendezõszelep 1.henger P1225 - 002 - testzárlat -N30- - idõszakos
    17635 - Befecskendezõszelep 3.henger P1227 - 002 - testzárlat -N32- - idõszakos
    17636 - Befecskendezõszelep 4.henger P1228 - 002 - testzárlat -N33- - idõszakos
    17634 - Befecskendezõszelep 2.henger P1226 - 002 - testzárlat -N31- - idõszakos
    17833 - Tankszellõztetõ szelep -N80- testzárlat P1425 - 002 - - idõszakos
    17525 - B1.-szonda 2: fûtõáramkör P1117 - 002 - testzárlat - idõszakos
    17843 - Szekundér levegõrendszer szivattyú relé -J299- testzárlat P1435 - 002 - - idõszakos
    17829 - Szekundér levegõrendszer-szelep -N112- testzárlat P1421 - 002 - - idõszakos 17697 - Turbófeltöltõ nyomásszabályozó szelep -N249- testzárlat P1289 - 002 - - idõszakos
    17522 - B1.: szonda 2 P1114 - 002 - belsõ ellenállás túl nagy - idõszakos"

    Elmentem dolgozni hazaértem, minden probléma és hozzányúlás nélkül beindult (nem töröltem a hibakódokat sem, hogy a szerelőm is ki tudja olvasni).

    Telt az idő nem jött elő újra, a szerelőm sem tudott okosat mondani, én addigra kitúrtam, hogy ezek elvileg mind-mind a benzinszivattyú relén keresztül kapna áramot.
    Aztán 1-2x tankolás után is produkálta, de egy kis megmozgatás után (letoltuk a kútfejről), megint beindult, minden behatás nélkül. Tegnap jönnék haza a melóból (egész nap a napon állt, nem tudom van-e köze hozzá), megint ezt csinálta.
    Ma volt időm szétszedni a kormány alatti részt, hogy meg tudjam nézni a relét és kipróbálni mi a helyzet, ha lehúzom. Szóval burkolat le, hibakódot kitörölve, relé ki és jöttek is a hibakódok:
    "11 hibakódot talált:
    17633 - Befecskendezõszelep 1.henger P1225 - 002 - testzárlat -N30-
    17635 - Befecskendezõszelep 3.henger P1227 - 002 - testzárlat -N32-
    17636 - Befecskendezõszelep 4.henger P1228 - 002 - testzárlat -N33-
    17634 - Befecskendezõszelep 2.henger P1226 - 002 - testzárlat -N31-
    17833 - Tankszellõztetõ szelep -N80- testzárlat P1425 - 002 -
    17525 - B1.-szonda 2: fûtõáramkör P1117 - 002 - testzárlat
    17843 - Szekundér levegõrendszer szivattyú relé -J299- testzárlat P1435 - 002 -
    17829 - Szekundér levegõrendszer-szelep -N112- testzárlat P1421 - 002 -
    17697 - Turbófeltöltõ nyomásszabályozó szelep -N249- testzárlat P1289 - 002 -
    17949 - Üzemanyagszivattyú relé -J17- szakadás P1541 - 004 -
    17522 - B1.: szonda 2 P1114 - 002 - belsõ ellenállás túl nagy"

    Szóval azon kívül, hogy bejött mellé az "üzemanyagszivattyú relé szakás" pontosan ugyanazok a hibák jöttek elő.

    Akinek van hasonló tapasztalata, esetleg tudna okosat mondani, vajon érdemes lenne kicserélni a relét és megoldódik a probléma, vagy tovább kellene menni és a benzinpumpa környékén körülnézni? Utóbbira kezdek gyanakodni, mivel ugye a pumpával egybe építve van a szintjelző is, ha jól tudom, és ez lehet az oka a tankolás utáni problémáknak?!

    Köszönöm, ha tudtok bármi okosat mondani. (Tudom nem lehet távgyógyitani és nem is ezt várom, de hátha valaki látott már hasonlót.) :R

    [ Szerkesztve ]

    Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

Új hozzászólás Aktív témák