Új hozzászólás Aktív témák

  • Kiskokó

    veterán

    válasz newmoonlight #182233 üzenetére

    Helló

    Igen pontosan arra gondoltam, amit írtál. Ez a fel-le váltási hezitálás amikor épp csak hajszálon nyomom a gázpedált. Aztán végül beteszi egy kis rántással.
    Olyan kicsit mint amikor sportban van a váltó és érezhetően (szándékosan) erőteljesen, teszi be fokozatba. Ahogy írod te is. Ebben az a legrosszabb, hogy ha nem reagálok azonnal hogy kicsit rányomok a gázra vagy épp elengedem, hanem ugyanúgy tartom neki határon akkor viszont kajak elkezd rángatni.

    Gondoltam, hogy ez "normális" csak azért na.
    Az én szerelőmet ajánlom, nem tudom privátban beszéltünk e már róla.

    A chip-el meg úgy vagyok, hogy ha csak szoftveresen kell hozzányúlni akkor miért is ne ?
    De mivel annyi az erő tényleg felesleges, csak ha már van rá lehetőség akkor csak megtudjak már picit fingatni egy Teslát ;]
    haha
    De amúgy nem hiszem hogy megcsináltatom.
    Az hogy te 2 hónap alatt megszoktad/meguntad az más téma azért. Én inkább úgy mondanám, hogy egyenesben talán megvan szokva :D de azért ...
    Hiába Quattro itt azért már kanyarban egy nagy gáznál villog minden :D
    Ki se mertem még próbálni kikapcsolt elektronikával.
    Vizes úton egyszer az A6ot is megforgattam :DDD azóta kicsit óvatosabb vagyok haha

    Ez a szoftver visszabutítás nem tudom megoldható e.
    Viszont jó hogy mondod, pont most akartam utána nézni mi ez a váltó pontosan és mennyit bír. De akkor 700nm-es Köszi :)

    [ Szerkesztve ]

    | Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

Új hozzászólás Aktív témák