Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz Mágus2 #162182 üzenetére

    A csillagos márka égisze alatt van a cégnek 2 sprinterje, az egyik elkezdett kopogósan, rázósan járni, majd 3 nap állás után 3 hengerrel és égtelen savanyú füsttel indult, szóltam a szervízbe, hogy baj van, injektoros a szekér, erre a főnökömet felhívták és kiosztották, hogy én ne mondjam már meg, hogy mi a baja, ezt majd ők eldöntik! Bevittük a verdát, gépre rakták, elégtelen üzemanyag nyomás, meg még pár hiba, kitörölték és probléma megoldva. Hazafelé jövet 10 km múlva már nem bírt a verda 80al menni, de akkor is majd széthullott, vissza a szakszervízbe. Ott 2 nap múlva megállapították, hogy a 4-es injektor cserés, kicserélték, próbakör, vissza a műhely és kidobta nekik a gép, hogy a 2-es injektor is cserés......Időközben a dpf is eltömődött az elégtelen injektoroktól, így az is cserés lett....
    Kedvencem lett ez a szervíz, meg az is, hogy igazam lett! :C
    Amúgy a munkaerő hiány is erre a szakszervízre is rányomja a bélyeget, arra alkalmatlan embereket ültetnek munkafelvevőnek, a garanciális ügyintézést is úgy kezelik, mintha lopná az ember az alkatrészeket, holott ők vállalták a szarjukra a garit.... valamint a hibakód törlés nekik már megoldás és mehet az autó tovább! Hát mercit sem veszek.....

Új hozzászólás Aktív témák