Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter789

    senior tag

    válasz DigitXT #1550 üzenetére

    nem részletezted nagyon túl... egy 1.6 75 lovas fapados verzió tényleg csak ~1.5M körül érhet, de egy 1.8T full extrásért a 2.5M is reális...

    a törésnél meg kérdés hogy kinek adod el... ha kereskedőnek az valszeg jól körbejárja rétegvastagság mérővel, és megállapítja hogy hol volt törve. ha magánembernek, és már nem az első tulaj vagy, akkor nem kell nagyon reklámozni, ha úgysem lehet észrevenni. ''nálad nem volt törve, és nem látszik rajta semmi hogy előbbre lett volna...'' de ha látszik azért néhány illesztésen akkor lehet jobb nem elhalgatni...

    a kereskedők elég hajlamosak rá, hogy körbejárják a kocsit, meghalgatják, teszik a megjegyzéseket mindenre, és jól lehúzzák az árat - hátha a szerencsétlen eladó elbizonytalanodik és odaadja jóval áron alul. szóval érdemes több helyen is érdeklődni - a márkakereskedéseket pedig jó nagy ívben elkerülni, mert a weltauto rendszere a létező legröhejesebb... nemtom ki az a bolond, aki egy ~2M értékű autót odad nekik ~3-400e-el ár alatt, és ki az a bolond aki utána megveszi tőlük 2.4M körül - de ezt csinálják... :F

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

Új hozzászólás Aktív témák