Új hozzászólás Aktív témák

  • Lacess

    tag

    Sziasztok!

    Úgy döntöttem kap még egy esélyt az öreglány, azaz marad még egy ideig. Ismét nagyszerviz jön vezérléscserével meg minden löttyel ahogy kell.

    Mágus főleg tőled kérdeznék a személyes tapasztalat miatt!
    Ugye még korábban (is) beszéltük hogy illene kicserélni a hidrotőkéket, főleg ilyen futás mellet (~225k km). Nagy eséllyel még a gyáriak vannak benne. Nem sok ilyen műveletet láttam még élőben (semennyit), de gondolom úgy néz ki a dolog hogy szelepfedél le- vezérműtengely ki- hidrotőkék ki, majd vissza az egész. (nyugodtan javíts ki ha tévedek!)
    A hidrotőkéken kívül van még valami amit cserélni kell? Szimmering vagy akármi.
    A szelepfedélnél "valódi" tömítés van vagy valami pasztával van körbenyomva? (annál az áruháznál ahonnan az alkatrészeet szoktam beszerezni nem is találtam szelepfedél-tömítést...)
    Kellene ekkor motorolajat is cserélni? (a dolog valamikor tavaszra van időzítve de még addigra sem lenne szükséges az olajcsere a beletett km-ek alapján)
    Esetleg bármi fontos amit érdemes betartani ezen vezérlés+hidrotőke csere kapcsán?

    A tőkékből INA-t gondoltam bele, vezérlésből szintén INA + HEPU vízpumpa. Esetleg komplett SKF vezérlésszett, mert az ahhoz tartozó vízpumpa is fémlapátos valamint ez árban is lényegesen kedvezőbb és (tudomásom szerint) minőségi cucc. Bár az ár sokadlagos szempont, ha megéri az árát a drágább akkor az megy.

    Ha már kiment volna a fejből akkor egy Bora Variant 1,9 TDI ASV-ről van szó.

    :R

    Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

Új hozzászólás Aktív témák