Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz Dot #117741 üzenetére

    az ilyen, új korától csattog, ha nem csattog az baj! :D

    febit... lánc feszítőd VVT-s vagy sima?
    esetleg allin érdemes nézni kiköszörült cikkszámos gyárinak árultat, engem még nem dobáltak meg vele :))
    feszítő tömítés alap hogy csere, szelepfedél is, hivatalosan olaj+szűrő, szerintem te a két vezérmű tengely szimmeringet láttad, ha könnyezik érdemes, ha nem volt cserélve akkor vezérlés mivel papíron azt is bontani kéne, amugy ha valaki szeret szopni és ügyes ki lehet cserélni a kipu tengely kivétele nélkül is a láncot meg a feszítőt.

    olajpumpából is gyári/febi/swag/esetleg meyle vagy ha jót akarsz akkor KS (kolbenschmidth), amivel eddig dolgoztam, még mennek az autók, nyílván itt egy karter tömítés is cserés ha a tied még nem pasztás gyárilag.

    hát kurva szopás helyen van az olaj gombát és meleg motornál pl nem turkálnék arra :)
    meg pénteken én kb 6-tól érek rá, vagy 9:30 elött reggel hogy ráfüleljek.

    hajtókar csapágy, én amugy RS2-jét szoktam, 1,6-os kettes góftól az RS2-ig ugyan az a HK csapágy, max annyi különbség van hogy van e rifle drill vagy nincs.

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák