-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
Ilyesmi tanksapka tartó gumiszalagot tud valaki jóárasítva?
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #117139 üzenetére
Nekem személy szerint ez az első automata váltós autóm. Amit tudtam utána olvastam, kipróbáltam hidegen, melegen, elvittem Skoda szervizbe. Semmi jele nem volt annak, hogy rossz. Sajnos olajat nem tudtam nézni benne, mivel a szervíz nem vállalta a megbontást. Kb. 3x kértem meg őket, elhajtottak. Ennél többet egy "mezei" ember mit tud tenni? Nem mindenki autószerelő, nincs otthon csápos, hogy felemelem és mindent átnézek. Én azt szoktam mondani, hogy ha egy autó a piacra kerül, annak oka van. Jó autót nem adnak el (vagy nagyon ritkán). Sajnos ebbe itt most belefutottam, de megpróbálok pozitívan kiszállni belőle. Mikor Superb-t kerestem 1.9 AVF motorkóddal, nem csillió km-el akkor hidd el nem dobott a HAHU 100 félét. Vállaltam a rizikót, most beszoptam. Ez ilyen sajnos.
(#117148) Mágus2
Addig amíg a r@hadék gyártó azt írja bele a könyvébe, hogy nem kell olajat cserélni benne, nem akkor sem, addig nem is fog javulni a jó/rossz váltó arány. Én ott üdvözölném annak a kedves kollégának az anyukáját aki ezeke jóváhagyják. Jó tudom ... autót már nem 20 évre gyártanak. De ez nettó átb@szás.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #117155 üzenetére
kollégának az anyukáját aki ezeke jóváhagyják -> kollégáknak az anyukáját akik ezeket jóváhagyják
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
i-sti
senior tag
En is szivesen kiprobalnek egy automata valtos autot.
Kezi valtot is meglehet olni par jol iranyzot kapcsolassal.
Az automata pedig ugy mond vigyazna a motorra es a tobbi alkatreszre.
Varosban en szivesebben hasznalnenk egy automata valtot mint a mostani kezit. Finomabban valtana, hirtelen gyorsitasoknal sokkal gyorsabban adna a kovetkezot mint ha en kellene valtsak stb stb.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz -secret- #117160 üzenetére
Ahogy Magus mondta, lekell elenorizni vasarlas elott. Egy olyan 80-100k futott hasznalt autoval automata valtoval ha minden oke vele akkor szerintem az elkellene menjen 250kig.
Olajcseret pedig nem 60kent hanem 50kent, vigyazni ra es szerintem nem kellene nagyon melle nyulni.
150+k futott valtot en sem vennek. Max 100.Novum Forum Siculorum
-
Arcképgyáros
Ugye G4-ben ki lett cserélve mind a 2 első lámpa, de azt vettem észre, (2x újra össze lett rakva), hogy a bal oldali lámpa egy picit beljebb van. Az eredményezheti ezt, hogy rosszul van beállítva a világítás magassága? Vagyis amit lehet csavargatni a lámpán.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #117164 üzenetére
Én már kizárólag úgy vennék automata motorkocsit, ha új. Kizárólag.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Kiskokó
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -secret- #117170 üzenetére
Hátul van rajta két imbus csavar, az egyik a parabolát jobbra-balra állítja, a másik fel-le:
1: lateral adjustment, 2: vertical adjustmentEzekkel lehet pontosan beállítani a vetítés irányát. Az hogy a lámpatest maga milyen helyzetben van a sárvédőhöz és a hűtőrácshoz képest, maguk a felfogatási csavarok határozzák meg. Meg kell engedni a felső csavarokat, kicsik kifelé nyomni a lámpát és meghúzni. Sajnos egyik sem lesz olyan méretpontos, mint a gyári Hella.
Kiskokó Egyszerűen hazudnak. Nekem meg van a karbantartási terv és max 60 000km-ként olajcserét ír elő. Csak a manális váltókhoz nincs intervallum meg a száraz kuplungos DSG-hez.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
-
válasz kk831228 #117153 üzenetére
Látom meging a lovaglás megy, ezért egy vágtába beszállok!
Lujzi- vétel km:190k val vettem és eladtam 350k val
Gazsi- vétel: 200k val vettem, és mennie kellett 225nél (sajnos)
Domi- vétel 175kval vettem és mire elment volt benne 235k
Teddy még nem mérvadó még.
Előtte volt egy Ford scorpióm 1986ból 4 sebességes automatával.Nem mentem világrengető km-t, ugyanakkor minden autómra igaz, hogy csak az óra által mutatott számot ismertem és írtam ide is. Teljesen biztos vagyok benne h nem ok nélkül volt pl Domiban motorcsere, és hogy a többiben is inkább 500k hoz közeli a futás mint alatti. Oszt mégsenemse akar megkotlani. De tudom, csak mákom van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Xmodule
őstag
Hali. Itt is rá kérdezek.
Mk3 as golf dízel motorokrol valami pozitív negatív vélemény? 100.000km már van a motorba. Nem tudom pontosan egyelőre melyik típus van a kocsiba csak azt hogy egy Mk2es kasztniba(1986) van a 3 as motor. 1.9 es ha jól sejtem.Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
brumi1024
veterán
válasz kk831228 #117175 üzenetére
Nagyon gyorsan váltogat, kényelmes, lehet meglepetéseket okozni az anyósülésen ülőnek a Launch Controllal, de én bele-bele nyúlkálok a fülekkel. Az viszont nem hátrány, hogy 100-nál 1600-at, 160-nál 2500-at forog a dízel.
(#117176) Qru: Az úgy a jó kombináció. Ahhoz a dízelhez szerintem nagyon jól hozzáillesztették.
Szerk.: (#117183) Qru: A finom elindulás lehetetlenségére gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz i-sti #117159 üzenetére
Azért az, hogy vigyáz a rendszerre nem teljesen igaz, 52km/h -nál a 6. sebesség 1100-as fordulatszámot a fogyasztáson kívül semmi sem szereti Mivel muter kocsija , Ő pedig automatát akart így lett ez, én már manuálisban használom a DSG-t ,hogy legalább én kíméljem a kettőstömegűt, egyedül a 0-ról való indulást kell még gyakorolni, hisz nagyon rövid az első 3 sebesség .
Előtte, egy '96-os Vectránk volt automatával, végig tökéletes volt, ebbe úgy néz ki picit belenyúltunk, de amennyiben több komolyabb gond nem lesz vele akkor még rendben leszünk.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz brumi1024 #117174 üzenetére
Kar hogy az uj passatba csak DSG-t lehet rendelni, pedig egy par ev mulva valoszinuleg az lett volna a golf utodja. A 8 sebesseges ZF a Bmw-kben paratlan. Ha egyszer azt kiprobalja valaki a DSG egybol gagyinak tunik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz footy #117187 üzenetére
Annyira nem gagyi a DSG. Sokat fejlesztettek rajta. Nagyon simán vált. Ég és föld a különbség a B6 és a B7 passat váltója között. Egy dolog nem tetszik benne, hogy a hártamenet még mindig a páratlan kuplunggal kapcsolható. Miért nem lehetett a párosra tenni? Parkolásnál életszerűtlen szituáció, hogy 1 és az R között kell váltogatni? Ekkor lehetne gyorsabb is, ha nem azonos kuplungon lenne az 1 és az R.
Próbáljatok ki egy B7 vagy egy B8 passat váltót.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #117188 üzenetére
De úgy teker tényleg. 50-nél 5.-ben 1100 rpm, 60-nál 6.-ban 1100 rpm ha D-ben van.
Ezért muszáj állandóan S-ben lennie, hogy kíméljem a kettőstömegűt...Persze, kettőt is simán. Pályán kocogtam 130-al, mondom ezt az autót még megelőzőm. Nyomtam egy padlót és 6-ból olyan szépen visszapakolta 4-be hogy csak néztem mint Rozi a moziban.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #117189 üzenetére
Az újabbat csak 1.8 TSI-vel próbáltam, azzal nem volt teljesen szimpi, bár az USA modell volt, más hangolással. Vagy túl vehemensen akart menni, vagy egyáltalán nem és nagyon látványosan csúsztatta a kuplungot dinamikus gyorsításnál 2-3 között.
(#117187) footy: Melyik 2-esben próbáltad és melyik motorral? Nekem a 3 hengeres 1-essel nagyon nem volt szimpi a 25d F10 facelift után, bár ez valszeg a motornak volt köszönhető.
Szerk.: (#117194) footy: És a Coupé, vagy a keresztmotoros egyterű Active Tourer? Illetve a lóerőt keveslem, a 20d-k tavaly év közepe óta 190 lovasok, előtte 184-esek voltak. xDrive nincs még 3 hengerrel szerencsére, de lassan a kicsik között is eltűnik a 6 henger a BMW-nél is.
[ Szerkesztve ]
-
g4bb3r
tag
válasz molnarpeter #117150 üzenetére
Ja, elindítottam a "dispute"-ot. Felraktam FB-ra is szerintem is el fog menni. Nem nagy tétel, nyerészkedni se akarok rajta annyiért odaadom amibe nekem volt.
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #117193 üzenetére
Ezt mindig mondják tesztekben, a benzinesekkel sokkal kevésbé harmonikus mint a dízellel .. ami fura, mert szerintem az új oktávban egy FOS a dsg dízellel is... persze egy passatban biztos tudatosan jobbra meg finomabbra van programozva, de nekem bármelyik kőkorszaki olajkavargatós előbb kéne.
-
Mágus2
Közösségépítő
Mindenkinek mások az elvárásai egy váltóval szemben. Nekem elég annyi, hogy rántás mentesen és gyorsan átdobja a következő fokozatot. Közben nem vész el az erő és a lendület sem. Akinek ettől többre vágyik, annak nem automata váltó kell, hanem egy ügyes kislány mély torokkal.
Aki sportolni akar, az menjen pályára manuálissal. Automata arra való hogy kényelmesen közlekedj.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Danex #117195 üzenetére
A kuplungot nem gyilkolja jobban, nem csúsztatja jobban csak magasabb fordulatig engedi pörögni. Ez pl akkor jó ha tempósan mennél fel egy szerpentinen mert kitartja a fokozatot szépen és nem vált fel kanyarban.
Kárt nem tudsz tenni benne mert még manuális módba is ha pl túl magas a fordulat felvált magától. Haver automata Toyotájában pl ilyen nincs, ott ha kiveszed manuális módba és pörgeted akkor tiltáson pörög amíg te nem váltasz fel de magától nem vált fel mint a dsg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000