- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
- Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Linux kezdőknek
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Mikrotik routerek
- Milyen routert?
- Leváltaná a Google a sütiket, de ez nem elég
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- F-Secure termékek
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Amikor a G4 tuning során elgurul a gyógyszer...ismeretlen helyre.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz tomcsi23 #117796 üzenetére
Könnyen lehet, hogy kevésbé kormolna 100-as benyával, de az nálam nem fér bele az #ecoGTI programba
Majd az LPG megoldja!@McSzaby: 1.4TSI diószórásra 105+ÁFA-t mondott. Szerintem rohadt sok érte. 2 éve adtam neki vegyszeres tisztítást 18 ezerért, ennél többet csak akkor szánnék rá, ha köhög-trüszköl.
(#117800) Khaosz55: én 15-nél lecseréltetem és maradok is a fix 15-ös ciklusnál (benzines Golf).
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
válasz tomcsi23 #117811 üzenetére
Mondjuk neki szerencséje van már mert kettős befecsis az új 2.0TSI-je (javíts ki focvis ha tévedek), legalább a szelepek kormolódásával nem kell törődnie.
Az meg hogy a (benzines) kipuff így néz ki, hát a fókabébik életben maradásáért kell szenvedni egy kicsit.
Give them hell Ukraine!
-
veterán
válasz McSzaby #117810 üzenetére
Annyira nem tragédia ez a dirketbefecsi, enyémben 16X ezer km volt és simán járt a motor. Egy esetleges (lános-)vezérléscserére kell felkészülni, ezt leszámítva nyugodt szívvel ajánlom az 1.4TSI-t - jól megy, jól fogyaszt.
@tomcsi: naná, hogy kipróbáltam már az osan 98-at. Ár/értékben a Shell 95 az eddigi legjobb. Szombaton nagyon hajlottam rá, hogy Ausztriában megtankolom originál schwechati nyállal, na de 1.12 € (= 342 Ft!) volt litergye!
@TaaT: igen, ez már dupla befecsis - csak cserélni ne kelljen 1x-re 8-at. Hasonlóan retkes volt, egyik kipuról nem jött le maradéktalanul.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz focvis #117813 üzenetére
Ki kell próbálgatni nyilván, hátha tapasztalsz valamit. Persze nem úgy, mint a "komoly" brigád, hogy 5 lityóval melyik milyen, de na.
Mitfukarkocc?
TaaT: részemről ennyire kormi hátsóra nem emlékszem, viszont a kis kormozás benya fajtával kapcsolatban volt, asszem.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
vicces
addikt
épp megrendeltem az új olajamat és csak böngszgettem az olajokat, aztán találtam egy keresőt.
hogyhogy nem pont azt sikerült ezegyszer berendelnem amit a Mobil1 kereső is ajánl::)
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #117823 üzenetére
Épp ezért nem mondjuk meg.
Amúgy szenzor hiba vagy egyszerűen csak rossz csoportot nézel. Ezeket az értékeket magasabb számú csoportokban is megtalálod és nem mindegyiket támogatja a motorvezérlő, mert pl. a 3.0 TDI-hez más értékek tartoznak. Ahhoz képest van tartozásod.
[ Szerkesztve ]
-
-
knuckle
aktív tag
válasz tresh #117779 üzenetére
(#117779) tresh jártamban keltemben csak bementem a Szentmihályin a Skoda Palotába, és rendeltem javítófilcet
(#117780) MunezXBK az hiányzik még nekem is... bár annyi a mázlim, hogy nagyon nem kellett hozzányúlni, csak a kötelező dolgok, meg egy két apróság, de komolyabb műveletre nem volt szükség.
ebből kiindulva, bízom benne, hogy legalább egy pici mázlim lesz"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
kaszaking
tag
Sárcok!
Hibakód olvasás után ezt kaptam. Mikor töröltem utána nem jött vissza. Mi lehetett?
00561 - Fuel Mixture Adjustment
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent -
kaszaking
tag
válasz Mágus2 #117831 üzenetére
Köszönöm mester.
Lenne még egy kérdésem. Adott egy Audi A4 B5 1.6 '96-os kocsi. Pár hete bekapcsolt a hűtője de ilyenkor a teljesítményt nagyon visszaveszi mikor megy. Előzni nem merek mert annyira gyenge és akkora szélzaj van hogy már repülni tudnék vele. Van amikor egész nap megy, van amikor 1 percen belül többször ki és bekapcsol. Ez mitől lehet? Mi mehetett tönkre? mit javasolsz?
Valami érzékelő lehet?[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #117831 üzenetére
Mágus.
Kérdésem lenne...
Vas-al megnéztem az autót (másik laptora tettem át aztán most telepitettem stb)Kidob egy hibát az inditásgátlóra öndiagnosztikában... de nem enged belépni a vezérlőegységbe... minden más jó minden hova belép stb...
elég érdekes... mitől lehet? Az állandó alacson akku fesz miatt ?Inditásügyileg még sose vettem észre semmit
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kaszaking #117832 üzenetére
Add el. Gondolod ezt ilyen egyszerű látatlanba megmondani? Ennyi infóból ezt nem lehet megmondani.
Melyik veni kapcsol, a viszkós vagy az elektromos?
Amikor a veni kapcsol ,a hőfokmérő mit mutat? A motorvezérlőben milyen hőfokot mutat. A két hűtőre menő cső milyen meleg ilyenkor? Keményednek a csövek, pisil a kis csövön a kiegyenlítő tartályba? Annyi a kérdés, hogy bele sem érdemes kezdeni. Vidd el szerelőhöz, mert lehet a vízpumpa ment szét, de az is lehet, hogy beszorult a termostat. Az eleve nem jó jel, hogy ilyenkor nem húz az autó. Szerintem ott komoly bajok vannak. Vagy tényleg túlmelegszik, vagy már szarrá van kopva.Kiskokó Add el de a VAS-t.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #117834 üzenetére
Tudom hogy nem jó sok mindenre de nekem bőven elég ha nem kell szaladni egy sima kiolvasás miatt.. anno 4-5 éve vettem 40ezerért... azóta már rég behozta az árát.. tudom kinai szar de eddig nem volt ilyen baj ... emlékszem hogy voltam már az inditásgátló vezérlőegységében... igaz akkor kábellel és nem blútakonnyal kapcsolódtam.
Meg kiakarom próbálni az ODIS-tmár letölttem és elvileg megy 5054 es fejjel is.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #117754 üzenetére
Végre valami ami működik.
lánc feszítőd VVT-s vagy sima?
Ezt honnan tudom meg?Dejó, szelepfedél tömítés idén már 2x volt cserélve, ráadásul most le is lett ragasztva.. Pedig beszéltük a szerelővel, hogy láncot is kell cserélni.
Olaj szeptemberben/3000Km-e volt cserélve valami baszott drágát töltöttek bele 16000Ft/3,5 literér.
Vezérlés januárba volt cserélve.
Néztem 1 videót az nem vette ki a kipu tengelyt, de az AMB kódos volt.Pénteken 6 után vagy szombaton kora délután, akkor össze tudnánk futni?
Ránéznél a motorra esetleg meghallgatnád?
Olajnyomást tudsz mérni, mármint van hozzá eszközöd?
Esetleg hibakód olvasás?
Cserébe van + jegyem a szombat esti Scooter koncertre!élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Mágus2
Közösségépítő
Kellene nekem belőle az összes ROD file. Az 1.6TDI-ket nem olvassa, ami nekem van:
ROD file not found:EV_ECM16TDI02103L 001005 (VW36*) Ott az a rohadt file, megnéztem, mégsem akar menni. 20 próbálkozásból 1x szokott menni. Ami egy sima üzemanyag szűrő cserénél is meg tud szivatni. Légteleníteni kell a rendszert, ahhoz meg kell ez a file.
[ Szerkesztve ]
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
VW Golf MK4 1.9 Pd motorburkolatnál normális, hogy a szélvédőhöz közelebbi rögzítésnél nincs meg, ami másik kettőnél?
Vagyis maga a gumi meg van, de ugye így nem szorul meg a helyén. Mi hiányozhat?"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Arcképgyáros
-
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Mágus2 #117847 üzenetére
Ez lesz az, ahogy nézem: [038103184B]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pocokxx #117849 üzenetére
Elvileg egyforma a három, mérd oda a többihez, de ez nem ebbe való szerintem.
A képen megnézheted. Gondolom neked i cserélte valaki a kicsire.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron