- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- YouTube
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- MSI afterburner
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Router gondok
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Linux kezdőknek
- Sweet.tv - internetes TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Real_Necro #15402 üzenetére
Köszi.
(#15403) aleister
Én pont az ékezetre tippeltem, hogy hiba lehet, de nem volt megoldás.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
zool1
őstag
válasz Real_Necro #15394 üzenetére
Nekem is Astra G van, nem egy erőmű, de teszi a dolgát. Azért "szedi a pacskert" mert JohnyBlue kolléga az egri tali alkalmával egy párszor lemaradt. (biztos nem találta a fókuszt... )
-
zool1
őstag
Nekem is 1.6-os 16 szelepes van. Szerintem a motorja az egyik legjobb/legmegbízhatóbb. Ha csak 50 vs 90 nel megy az ember 6 literből kijön. (nekem általában 7 ből). Most gondolkozok is egy kipufogórendszeren, sport légszűrőn, meg valami "spéci" gyertya+kábel kombón. Ugyanis nekem nagyon hiányzik a nyomatékosabb motor, pláne előzésnél. Nem vagyok már 20 éves , nem szoktam kitaposni a lelkét a gépnek, de egy kis nyomaték nem ártana. Persze a legegyszerűbb lenne talán autót cserélni, még nem tudom. Talán egy C-és Vectrát.(1800 vs 2000 köbcentiset).
u.i.: a fenti "agymenésemhez" persze kellene egy szakember is, hogy kivitelezhető/érdemes e!
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
Bátyáméknak 1.2-es van. Városba teljesen jó a kis 5 literes fogyasztásával. Autópályára az én 1,4-em is olykor kevés, de nem is megyek 140-nél gyorsabban (huzamosan).
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Mercutio_
félisten
válasz Real_Necro #15394 üzenetére
Asszony is attól retteg, hogy ha kirohad alóla a swift sedan nem kap olyan új kocsit ami komfortosabb, de nincs tele olyan kütyükkel amire átlag szerelő csak a fejét ingatja.
Hehe, vízszerelő+burkoló páros ismerős csajnál fürdőszobát csinált, mondták, hogy a homokot rajta hagyták a csempén, hogy gyorsabban száradjon a fuga, majd másnap seperje le. Kiderült, a homok alatt se csempe, se zuhanytálca, félkészen otthagyták szegényt, persze olyan szakit, aki 5 m2 csempét lerak + beépít 1 zuhanytálcát világban nem talált, így faterja felvonatozott vidékről megcsinálni
TayRol: 15 éves opel, hm, mikor vetted múlt héten, és mikor adod el?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Mercutio_
félisten
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Real_Necro
veterán
válasz TayRol #15419 üzenetére
Én is 7 éve vettem az enyém.
Nálam nincs olaj zabálás, nyáron minimálisan fogy, de nem vészes, eddig csak 1 alkalommal kellett utántölteni.
Egyébként most a 2007-2008-as Mondeo nagyon bejön.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
#40935168
törölt tag
-
A Zéé
addikt
válasz Real_Necro #15423 üzenetére
fateréknak olyan van, durván jó jószág. Csak nagyon sok a szarrá hajtott, bizonytalan előéletű, leharcolt a használt piacon.
Just a simple Lineman...
-
#40935168
törölt tag
Mert céges volt mind, pályáztak vele, a belső tér megmaradt gyönyörű szép állapotban, ugye 4 év alatt mégis mi kopjon el, cserébe taposták (mivel nem saját gép) így aztán futómű kapta biztosan, de a motor mindenképp, ezekbe simán belepörög évi 60-ezer (én többet jártam!), az akárhogy is matekolok, 240 körül van 4-éves korára. A nepper megveszi, a nagyon minimált korrigálja rajta, lemossák, kiporszívózzák, jön a haver a kütyüvel, km számlálót átütik 90-120-ezer körülire és megy fel a használtautóra "nemdohányzó, hölgy tulajdonostól" stb. meg hozzá hamisítanak egy vezetett szervizkönyvet és csá.
www.mobile.de -n kell nézni, ott is priváttól (mert a török a kereskedésben ugyanúgy átbax). Dízellel főleg kell vigyázni, zsebbe nyúlós téma már 200e km felett, ha akármilyen befecskendezőrendszert, klímakompit, stb.. cserélni kell. Rohadtul zsebbenyúlós. A bengák bírják jól.
Szerk.: mondjuk nekem volt a saját céges autómra elővételi jogom, mikor 160 körül szólt a flottamanager Pestről, hogy nézzek egy új kocsit és a Mondeo-t eladja a cég, kell-e nekem, vagy tegyék ki a belső hirdetőfalra. Mivel ennek ismertem a gazdáját, aki 90-et lökött bele, főleg pályán, a maradékot meg én, előélet, minden rendben volt, kulturáltan volt használva, 2 liter 136 lovas DuraTorq dízelmotor, Sony hifi körbe, 2007-es. Megvettem anyáméknak, pisszenése sincs azóta sem, nagyon jó vétel volt.
[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
válasz #40935168 #15428 üzenetére
a miénk Belgiumból jött (asszem), 1.8 tdci, 2,5 évesen volt benne 78k km. Tényleg patent volt kívül, belül. Mielőtt megvettük, volt átvizsgáltatáson, ott azt mondták, hogy kb valós a futásteljesítmény, szal megvettük. Azóta mondjuk belenéztünk egy kettős tömegű lendkerék cserébe, de ezt leszámítva nincs baja. Akkor mondjuk kicsit bennünk volt a para, hogy jól át lettünk b@xva a palánkon, de mondta itt a zegi szervizes, hogy cseréltek már tőlük vett garantáltan 30k-t futott kocsiban is ilyent, sajnos eléggé nagy a szórás minőségre annál az alkatrésznél :S
De jah... elmentünk Debrecenbe egyért, "ügyvéd tulaj, garantált 110k km, sérülésmentes, végig karbantartott, leinformálható előélet". Fater 3x hívta őket, hogy akkor tényleg minden tuti-e a kocsin, mert Zalaegerszegről nem épp a szomszédba van, de azt mondták, minden oké, menjünk csak. Hát mikor odaértünk már más kerekek voltak rajta, mint amikkel hirdették, a pedálok kopottabbak voltak, mint az "én" 210k-t futott Fiestámon... Az oldalán olyan rusnya újrafényezés, hogy sikított róla a kontár munka, az orrán a festék durván felpattogva, és a poén az egészen, hogy nem volt meg se a műszakija, se a törzskönyve, de ha kifizettük volna az előleget érte, akkor 2 napon belül meglett volna...
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
m3ss
veterán
5w 40 az nagyon vekony, 10-est tegyel bele...
"eszi az olajat, 10e km alatt kb 1L"
trollol. ez nem fogyasztas, teljesen normalis.
alfam 1-2l-t siman benyalt 1000km-en mostani is megeszik fel liter+ 1000km-en, ami normalis is ha porgeti az ember.https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
A Zéé
addikt
válasz TayRol #15431 üzenetére
áhh dehogy... Amikor fel lett emlegetve, hogy ez így gáz, és nekünk 25k a túra, és legalább részben visszajárna nekünk valamennyi, akkor azt mondták, hogy idehoznak egy másik kocsit, amit a csóka neje hajt éppen, és azzal semmi gond nincs, meg beszámítják a Focusunkat 25k-val többért. Na itt eljöttünk
Just a simple Lineman...
-
forceberg
veterán
válasz madgie #15388 üzenetére
Látom, benned él még ez a beidegződés, azaz tuti, hogy nem volt még francia kocsid
Kisebb hibák minden autóval lesznek, kár ezen vergődni, nekem is volt ez-az(féltengely-klímakompresszor-generátor szabadonfutó stb.). A mechanikus hibákat talán érdemes mielőtt javíttatni, akkor talán nem visz magával más alkatrészt. Pl. nálam mikor a klíma csapágya elkezdett zenélni, nem csináltattam meg, csak mikor már kompresszort kellett cserélni + ugye a később meghibásodott generátor is azon a a körön van. De még (kop-kop) komolyan zsebbenyúlós tételem nem volt. Sőt, már egy ideje minden km ajándék, mert azért 10év és 276e az 276e, amiből majd 230-at én tettem bele. Ja, 1.5dCi, Megane II. 5-5,5-tel jár városban, vegyesben 4,6-4,7... csak pályán 120 felett lesz iszákos.
Olaj meg még mindig Elf 5W40, max. néhány deci/15-20e km
Eladni nem is érdemes, pont az írt francia szösszenetedből is adódó árak miatt.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
aleister
veterán
Idén nyáron végre lesz időm egy csomó dologra, amire eddig a felújítások miatt nem jutott. Lehet, hogy nekiállok.
Igazából jelen helyzetben elég nekünk a párommal 1 kocsi. A feeling miatt viszont tökéletesen igazad van, hogy kell az alfa.
Lehet csinálok belőle egy ilyen nyári, krújzolós, metálverdát.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Freddy76
addikt
válasz #40935168 #15437 üzenetére
Normálisabban összerakva... Ez szerintem is egy mítosz. Amíg régen tudhattad, hogy a VW-t meg az Audit a pedáns tüchtig német szerelte, az Alfát az olasz két capuccino között, operát fütyörészve, lazán, a Citroent meg a mindent leszaró francia, addig ez igaz is lehetett. De ma? Amikor Audit raknak össze Győrben, Mercit Kecskeméten?
Japán jó, francia nem? A Citroen C Crosser, az egy generációval korábbi MItsubishi Outlander, és a Peugeot 4007 konkrétan ugyanaz az autó volt, amelyből alegtöbbet ugyanabból a kétezres pd tdi VW konszern motorral szereltek össze, amely még az én autómban is van, és amit kit tudja, hol gyártanak. Na akkor, most mi a jó?
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
#40935168
törölt tag
válasz Freddy76 #15439 üzenetére
Azért ennyire nem vagyunk vakon. Az olaszok is csak addig sziesztáztak, míg az Alfához oda nem küldtek egy precíz német managementet. Nemhogy beszüntették a sziesztát (így volt), de a régi, igazi Alfák minősége köszönőviszonyban sincs azóta az újakéval, kb. szakadék van köztük, annyit javult az Alfa, mert a fricc értette a folyamatokat, kőkemény minőségellenőrzést vezetett be, mind belülre, mind a beszállítókkal szemben és lám, megtanultak Alfáék autót gyártani.
A győri és kecskeméti üzemek ugyanazokat a folyamatokat használják szintén, mint a kintiek. Az eltérés inkább a beszállított anyagok minőségében lehet, VW Phaeton a nagy kedvencem például, annál úgy van, hogy Ausztriától keletre szánt modellekbe más szállítja az elektromos kábelezést (orosz pl), ami szar, míg ha priváttól, első tulajtól veszel Németben egyet, tudod, hogy az egy sokkal stabilabb autó ugyanabból a modellből.
Értem mit mondasz, kivétel modellek meg mindig vannak, sok francia használ Nissan motorokat is pl, ma már összefolynak.. De Citroën és Peugeot mai napig elektronika bajos, feszt kiégnek az izzóik vagy mindig van valami elektromos nyűgjük. 1.5-ös dízelbe jóbarát Megane kombijában pedig eltört a főtengely (!!!) mert nem bírta az "iszonyú" nyomatékot - ja és közlik, hogy hajlamos rá, kösz.. egy hónapja meg az M3-ról kellett faternak hazavontatni, mert a turbo megadta magát és kakukk.
Baszki 250+ -ezer van az Opelemben, de kinyírhatatlan (mondjuk ez az Opel csúcspontján készült, utána jött egy komoly mélyrepülés, ebből próbált nemrég több-kevesebb sikerrel feltámadni).
A nagytöbbség kuka, legalábbis én még asszonynak se venném.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz #40935168 #15440 üzenetére
A főtengely tört el? A nem megfelelő kenés okozhatja a hajtókar csapágyak elszállását. Pl. emiatt is fontos az olaj milyensége. Vezetési stílustól függő csereintervallum alkalmazása. Olajat pl. én magamnak cserélek, akkor tuti, hogy az kerül bele, amit én vettem.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#40935168
törölt tag
válasz #40935168 #15440 üzenetére
Amúgy informatikában meg már ott tartunk, hogy a magyarba kiszervezett anyavállalati megrendeléseket jobb minőségben csinálják meg a magyarok, mint maguk a kintiek. Akiknél a munkamorál a béka segge alatt a kirúgások-leépítések miatt (mivel keleten építenek fel, olcsóbb országokban). Ezt simán kinézem autóiparból is. Sokkal árgusabb szemekkel nézett minket az anyavállalat management-je, mint a saját mutatóit.
Exem rokona Győrben van, Audi beszállítók. Meg az összes többinek. Minden Bosch és rengeteg minden tökugyanaz az S600-as Merciben, mint az A4-ben (gondolok itt apróságokra, pl. elektromos napfény árnyékoló roló a hátsó szélvédő alatt). Tehát ebben igazat adok Neked abszolút.. De trend még mindig megfigyelhető.
forceberg: az, úgy vették, hogy már rendbe volt téve, de bevallottan ott állt a hiba a szervizkönyvben (még garosan produkálta a kocsi). Olaj nálam most Motul 20W50, a szerelőm ilyen hektoliteres hordónként kapja. Szerintem tiszta. Ilyen selymesen rég járt az autó. A GM 10W40 gyári ajánlás egy kotu hulladék olaj ehhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
Freddy76
addikt
válasz #40935168 #15443 üzenetére
Tehát ebben igazat adok Neked abszolút...
Te ezt most magadnak írtad .
Baszki, tök olyan, mintha rádszálltam volna az elmúlt pár napban, pedig nem, csak valahányszor benézek, röpködnek a magas labdák Nem baj, legközelebbi talin meghívlak egy Malibura
[ Szerkesztve ]
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz Real_Necro #15423 üzenetére
A jelenleg Mondeo nálam is "szerelem". Bár abból is inkább a 2010-es fészliftes. Vhogy emészthetőbb a középkonzol.
(#15428) Eperkutyus
Benzinesben nincs klímakompi?Ha nem indiszkrét, mennyiért sikerült megvenni?
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
#40935168
törölt tag
válasz fi:zi'k #15446 üzenetére
Van abban is klímakompi, nyilván drága ha kimegy ott is A hangsúly a dízelen volt, hogy ha ott történik valami gebasz, a kompit már csak beépítettem a mondatba.. De az észrevétel ötös. Az árat tartanám indiszkréten. Kb. piaci ár alatt 10-20% lehetett, de úgy, hogy tudtam az autóról, hogy maku, ismertem a teljes életét, előző gazdáját stb. és ez óriási előny, hogy nem vakon vagy.
-
Mercutio_
félisten
Ha már autóbuzulás megy:
Az alábbi 3 autó került képbe (sorrend a realitás a rá szánt összeg alapján) kb 1-2 év szerintem amikor aktuális lesz, tehát jó eséllyel a jelenlegi modellek esetleg kis facelift
-Dacia Duster
- Opel Mokka
- Nissan Quashkai (most, hogy az új modell 5,5M-röl indul az előd 4 helyett...)Benzines lesz, 2-4x15 perces utakon fut az év 340 napján, melyiket miért vagy miért ne.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Új hozzászólás Aktív témák
- XFX GTS RX 580 8GB OC - eladó!
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm, E-SIM, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia