Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #40935168

    törölt tag

    válasz A Zéé #15426 üzenetére

    Mert céges volt mind, pályáztak vele, a belső tér megmaradt gyönyörű szép állapotban, ugye 4 év alatt mégis mi kopjon el, cserébe taposták (mivel nem saját gép) így aztán futómű kapta biztosan, de a motor mindenképp, ezekbe simán belepörög évi 60-ezer (én többet jártam!), az akárhogy is matekolok, 240 körül van 4-éves korára. A nepper megveszi, a nagyon minimált korrigálja rajta, lemossák, kiporszívózzák, jön a haver a kütyüvel, km számlálót átütik 90-120-ezer körülire és megy fel a használtautóra "nemdohányzó, hölgy tulajdonostól" stb. meg hozzá hamisítanak egy vezetett szervizkönyvet és csá.

    www.mobile.de -n kell nézni, ott is priváttól (mert a török a kereskedésben ugyanúgy átbax). Dízellel főleg kell vigyázni, zsebbe nyúlós téma már 200e km felett, ha akármilyen befecskendezőrendszert, klímakompit, stb.. cserélni kell. Rohadtul zsebbenyúlós. A bengák bírják jól.

    Szerk.: mondjuk nekem volt a saját céges autómra elővételi jogom, mikor 160 körül szólt a flottamanager Pestről, hogy nézzek egy új kocsit és a Mondeo-t eladja a cég, kell-e nekem, vagy tegyék ki a belső hirdetőfalra. Mivel ennek ismertem a gazdáját, aki 90-et lökött bele, főleg pályán, a maradékot meg én, előélet, minden rendben volt, kulturáltan volt használva, 2 liter 136 lovas DuraTorq dízelmotor, Sony hifi körbe, 2007-es. Megvettem anyáméknak, pisszenése sincs azóta sem, nagyon jó vétel volt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák