- Facebook és Messenger
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opera böngésző
- DIGI kábel TV
- Microsoft Excel topic
- Starlink
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- ASUS routerek
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
válasz Oriza57 #21500 üzenetére
Tuszelepet cserelt vagy vele egyutt a feszket is? Sajnos tuszelepbol is van olyan, hogy csak a gyarit erdemes megvenni a karbihoz, mert utangyartottbol en is jartam ugy, hogy par nap hasznalat utan ugyanugy befolyt a karbi az uj tuszeleppel
Altalaban nagy rejtely nincs ilyenkor ha eszrevehetoen felhigul az olaj benzinnel.(illetve meg a vakumos benzincsap ellenorzese/ha van/). -
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #21498 üzenetére
Hi!
A csavarról ne vitatkozzunk, én sem értek hozzá eléggé... sajnos. Jó hogy van egy ilyen aktív közösség, akikkel napi szinten lehet erről beszélgetni! Mindenki magára szedhet egy kis okosságot.
Egyébként én meg úgy vettem észre, hogy a gyertya színe nagyon lassan alakul ki, egy kis alapjárati pötyögés nem tesz semmit vele (kivéve talán, ha túl dús a keverék, mert akkor hamar összekenheti). Úgy vettem észre, hogy finomhangolás után sok kilométert kell vele menni, hogy egy kicsit látszódjon a változás. Hamarabb érezni a motor húzásán, hogy jó irányba állítottuk-e.
A hűtőm meg akkor csinált ilyen dolgot, amikor frissen feltöltöttem és csak alapjáraton pötyögött, de amikor mentem vele néhány kilométert helyrejött, biztosan kidolgozta a levegőt a járatokból.
A termosztátod nem öregedett el véletlenül? Mert akkor eltolódhat a nyitási tartomány, lehet hogy túl későn nyit. Nekem volt két autóm is, amiben az öreg termosztát hamarabb nyitott, ezért később kezdett fűteni a kocsi. A termosztát rugója fáradt el. Nálad lehet hogy valamiért később nyit, elöregedett a hőtáguló anyag. A következő lépés lehet az lesz, hogy beáll valamilyen állásban. Ilyenem is volt már. Reméljük nem zárt állapotban áll be.
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21503 üzenetére
Nem vitatkozásnak szántam, hanem tényközlésnek. Ezen a karbin az a csavar
nem a klasszikus "melléklevegőcsavar", tehát a betekerése fordított hatást vált ki,
mint amit más karbikon "nevelkedettek" elvárnának. Ha ez tiszta, akkor nincs vita!Termosztátom viszonylag új. Amikor vettem a mocit, a régi ki volt berhelve belőle...
Persze ezt nem tudtam, csak később jöttem rá: ennyit a kereskedő hazugságairól.
Szóval a lényeg, hogy azt még én cseréltem. A nyitása most is ~74 fokon történik!Vízpumpára gyanakszom, majd ránézek. De a termosztátra is célszerű lehet.
Ui: nem válaszoltál a kérdésre... Mikori a Madisonod? Mennyi van benne "elvileg"?
És mióta van meg? Mennyit mentél vele hibátlanul? Csak mert ehhez kéne mérni,
hogy két héttel ezelőtt mi volt, és most mi van... Bármi összeszarhatja magát...
Addig kell örülni, amíg olcsó dolgok, mint AC pumpa... A vezérműlánc neccesebb![ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #21504 üzenetére
Ezekkel a termosztátokkal az a baj, hogy én mar tobb olyat vettem, ami gyárilag rossz volt, vagy egy éven belul tönkrement.
A vizpumpanak mi baja szokott lenni, valami tipushiba ,amire én is számíthatok?
A mocim pedig 2002-es, 2009-ben hozták Olaszországból. En a hetedik tulaja vagyok. Most vettem három hete. Előtte egy 250es es egy 150es etz-t hajtottam. Most van egy 50-es 4T Motowell robogom is, ez hozta meg a kedvem a robogozashoz.
Mar csak ket alkatrész van, amit nem szedtem szét a moci . Az egyik a másodlagos levegő szelep, ami persze el volt tömődve es be volt állva. Épp most végeztem a helyreállítással. Ahogy elnézem a működését, talán az a feladata, hogy több levegőt juttat a karbiba, ha megno a kipufogó nyomás es nő a teljesítmény igeny? Javítások ki, biztos tevedek. Van bene egy lemez membrán, egy gumi membrán és egy rugos szelep. Be van kötve a kipufogó mellé, a karbiba és a légszűrő házba is.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21506 üzenetére
Nem gondolnám típushibának, mert vakargatták a fejüket rendesen a Malagutiék
is, hogy minek nekem rotor, tudniillik letörtek a lapátjai. Részben. Hogy mikor, s
miért, nem tudni, viszont sejtésem szerint az vitte magával a szimeringet, és így
került hűtővíz a motorolajba, ami fehér füstként távozott, így azt hittem hengerfej.
Nem az volt... Mindenesetre, ha vízpumpafelújítás kell és ki van kopva a dekli is,
ne önmagában vegyél hozzá, mert az egy kisebb vagyon, és még kell hozzá pár
alkatrész: van gyári felújítókészlet "féláron", amiben minden benne van. (Ha kell.)Köszi az infókat, összefoglalnám az érzést: ajjajjajj! Klasszikus betegágy...
(Ezt ne vedd károgásnak! Csak vannak rossz tapasztalataim. A 340K-s vételárú*
mocim az állítólagos műszakilag tip-top állapotához képest sok hibát produkált.)
2004-es, 2010-ben hozták be egyértelműen visszatekert órával (most 52K), csak
az a biztos, amit alattam futott, s már a második vezérműlánccseréjén is túl van.Az a szelep (ha jól tudom) nem befolyásolja a teljesítményt, nem egy turbó...
Ellenben, ahhoz szükséges, hogy kisebb legyen a károsanyag-kibocsátás.*: amikor ezek után benyögöm, hogy mennyi volt az összes ráfordítás 5 év alatt,
mindig megkapom, hogy nem vagyok normális. És tényleg nem! Nekem ez a
motorka a hobbim, szinte már kikapcsolódás szerelgetni... alig közlekedek vele.Szerk: annyi kiegészítés a linkelt hozzászólásomhoz, hogy nem porladtak el a
lapátok. Csak elakadtak a hűtőkörben... (Én mondtam a szerelőnek, hogy nem
kéne megnyomi visszafelé slaggal? Megnyomtuk: három koppanás a vödörben.)
Pedig ő már összerakta úgy, és át akarta adni, hogy kész. Hát nem volt az...[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #21508 üzenetére
Ezt a hűtőlapát leszakadást említette nekem az előző tulaj is, ők is azt hitték hogy hengerfejes, le is szerelték a szervizben a hengert... jó sok pénzt költöttek rá. A malaguti szerviz óradíja 10ezer forint.
Valószínűleg akkor rontották el a hibasor felrakását. Elfelejtették meghúzni a himbasor csavarjait, vagy túlhúzták azokat és ezért kellett nekem vergődni vele. Vagy a tulajnak mondták, hogy ezek a menetek már nem túl erősek, nem lehet nyomatékra húzni a csavarokat, akar-e új hengerfejet 50ezerért, vagy maradjon így... ő meg azt mondta hogy maradjon, úgyis eladom az első hülyének.
Ezzel a motorral én is úgy vagyok, hogy használt motort vettem, lehet hogy költeni kell rá, ez van. Amikor kész lesz, rendben lesz minden porcikája, akkor lesz egy megbízható mocim. Egy új malaguti 3 árának (2 millió) töredékéért.
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21509 üzenetére
Erre a töredék árra térjünk majd akkor vissza, ha kész lesz...
Nekem simán 1 MFt fölött van, amit csak alkatrészre költöttem...Arra inkább nem mondok semmit, hogy 10K óradíj, és el is cseszik!
Egyébként ez a sztori kimeríti az átverés fogalmát, jobb lett volna a
legelején visszacsinálni az egészet, dugja fel magának az ilyen.Szerk: csak kíváncsiságból: nem fotóztad le a vezérműláncod?
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Úgy tűnik elakadtam a mocival.
Minden alkatrészt szétszedtem ellenőrzésre, kitakarítottam, letömítettem. A karbi egyetlen állító csavarját visszaállítottam az eredeti állásába (öt és fél fordulatnyira kitekerve). Valami javult, mert most már hidegen csak félig kihúzott szívatóval indul, ami jó jel, viszont már nem megy 50-nél többet.
Ötvenig dinamikusan gyorsul, aztán meg nem reagál és ha húzom a gázt le is fullad. Utána beindul, haza tudok jönni, de max 40-50-el. Nem az a baj, hogy pörög és nem megy, hanem nem pörög tovább. Nem a variátorral van a baj. Sztanderre állítva 3000-es fordulatnál megtorpan és csak utána megy tovább, de max 5000-ig, pedig 7000-ig kéne forognia, ott adja le a max teljesítményt. Tudom, négyütemű, nem kell forgatni ennyire, de akkor is simán kéne vennie a fordulatot.
Megint ránéztem a szelephézagokra. A himbasort rögzítő csavarok most is kicsit lazák voltak. A szelephézag a kipufogónál 0.2mm , a szívó résznél 0.15 (melegen). Hidegen állítottam be 0.1-re. Szerintem ez is jó, belefér. javítsatok ki, ha tévedek. A vezérműlánc nem hiszem hogy átugrott volna, nagyon ügyeltem arra, hogy feszítve legyen szereléskor és ne csússzon be.
Esetleg tudja valaki, hogy a vezérlést hogyan kell leellenőrizni, hogy jó helyzetben van-e a lánc?Holnap veszek bele új gyertyát. De lehet még trafó baja is... másik motorból való trafóval kipróbáljam szerintetek?
Egyszer volt egy mocim, aminek a gyújtáskapcsolója volt érintkezés hibás és hónapokig tartott, míg rájöttem miért nem megy. Ezt a hibát hogy lehet kiszűrni, ha nincs egy tuti jó gyújtáskapcsolóm?
Most nem tudom merre induljak el, egyre inkább arra hajlok, hogy elektromos baja van.
-
csongi
Topikgazda
válasz #50433536 #21512 üzenetére
A lánc mindig jól áll.
A két lánckerék egymáshoz képest tud rosszul állni.
Kezd a legelején.
Szelephézag hidegen ellenőrizendő.
Kompresszió ellenőrzés.
Gyertyakép
Karburátor, üzemanyag kört ellenőrizd újra.
Illetve a meglazuló himba csavar nem jó.
Ha meleg húzogatsz utána, akkor szakadni fog.
Elektromos hiba, talán a gyújtás jeladó és az ECU lehet.
Minden csatlakozód húzz szét és kezeld le.
Töltés, és az akksi rendben van? -
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21511 üzenetére
Típushibája a blokknak a gyenge vezérműlánc, láncvezető törés, láncszakadás,
de emiatt nem kell aggódod, ha jól látom, már neked is az új, vastagabb van.Biztos vagy benne, hogy a lánc blokkban maradt része nem ugrott át? Gyanús,
amit tapasztalsz. A blokknak kutya kötelessége elforogni 8600-ig. Ott tilt az
elektronika. A 7000 egyáltalán nem extrém, 3000-en semmi erő nincs benne... -
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #21512 üzenetére
Vezerles:
- Fotengelyt felso holtpontra forgatod. Nem tudom 400-ason van-e a generator feloli ablakon kis kemlelonyilas egy kis nyillal es T betuvel, de altalaban ott szokott lenni valami jeloles.
- Felul a vezermutengelyen van ketto kis vonal, igy nez ki szembol " -- o -- " . Annak a ket kis vonalnak a hengerfej sikjaval parhuzamosnak kell lennie.A karbinal ellenorizd azt is, hogy a tolattyu teljesen fel tud-e menni, illetve nincs-e a membranja megserulve.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #21516 üzenetére
Hogyne lenne, a szerelő azt törte be annak idején... 618.097.00 a gyári száma...
Egyébként sose néztem bele, gondolom járó motornál stroboszkóppal kéne...
Mármint ha meg akarja nézni az előgyújtás változását is (kizárandó a CDI hibáját*).
De már megint full késő van, én meg ilyen félzöldségeket beszélek / okoskodok.astro12: kíváncsi leszek a kompressziódra. Nekem ugye harmatos 9 bar jutott...
Utólag bánom, hogy a lerohadás előtt nem mértem rá (már rég megvolt a műszer).*: abban mondjuk annyira nem hiszek, hogy ha két hete még jó volt, és most nem.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #21520 üzenetére
Egy ellenőrzést megér, már láttam ilyet. Egyik ismerősöm jött, hogy "most volt szervizben és azóta nem akar menni, valahogy nem olyan, mint azelőtt". Fél napig keresgéltünk, majd a szerelő ismerősöm ajánlása szerint egy foggal eltoltuk a vezérlést és versenygép lett belőle.
-
#50433536
törölt tag
válasz nyogo83 #21516 üzenetére
A kompressziómérő holnap délelőtt érkezik.
A kis ablakon benéztem és több kis pontozást, láttam amikor körbetekertem a főtengelyt. találtam egy vonalat is, erről van szó, ezt kell nézni?
A fotón nem látszik olyan élesen, de ez egy gyári jelölésnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
A gyertyahézagot mennyire kell állítani, most a denso gyertya, ami benne volt 0.7mm. nem 0.6-nak kellene lennie? inkább beállítom 0.6-ra.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Legalább megvan a hiba
Sajnos nem enged videót feltölteni és a gif mérete is jelentősen korlátoztva van (65*65 pixel), ezért csak linkelni tudom:
https://drive.google.com/file/d/1n3YO12Re7x8S1OwhdUsi4Q9G5mPrrmx0/view?usp=sharing
[ Szerkesztve ]
-
Szpilu__25
tag
Sziasztok, meglett lassan 1 hónapja a moci, egy fehér Downtown 300i-lett, 2011-es 41ekm van most benne, 6 éve 1 magyar tulaja volt,olaszból hozták be 2013.-ban.
Sajnos láttam, hogy hanyag plusz télen is használta, összes csavar rozsdásodott, az egész blokk dzsuvás volt..Semmi gond egy kis brigéciol megold mindent plusz egy kis festés
Nah de 3 nap után akku kukka(10,8V volt feltöltve..), most a regulátor kampec, 5000-es furdulaton 12,5Volt feszkóval "töltené az új akkut",bukósisak tartóban nem volt világítás, azt megcsináltam...Első hátsó betétek éppenhogy jók voltak, összes olajat lecseréltem, kipufogó/borítás/ könyök annyira be volt állva, rozsdásodva, hogy csavarokat törtem le :/ minden volt szerencsére bontóban,egy két csavar le van nyalva, vagy úgy be van állva mint állat vagy rá volt heggesztve!!!egy csavar fej pl az első féknél :/ oldal+közép sztender kb 20 éves rohadalom úgy néznek ki.ezek is mennek egy kis újításra.
Kövi hónapban a variátor,szíj kuplung lesz terítéken, most egy Malossi kevlár szíj van 15grammos görgőkkel,kuplung nem tudom milyen,de inkább mindent cserélek.
Gumi fasza szőrös még, telókban friss olaj van.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz #50433536 #21528 üzenetére
Esetleg meg egy vesztesegmerest csinalhatsz. Zart szelepekkel (felso holtpont elott, suritesi utemben) felnyomod a hengert 2-3 bar kozott levegovel.
Aztan figyelsz, hogy esetleg a kipufogo/szivo oldal fele nem ereszt-e levegot, mert akkor akar a szelepek tomitetlensege is lehet az alacsony kompresszio oka.(Nem remlik, hogy be lett-e csiszolva)
A masik, hogy akar a rossz dekompresszor is okozhat alacsonyabb vegnyomast, mert az a suritesi utemnel egy picit megnyitja a kipufogo szelepet. Ha a ropsulyos automatika nem mukodik normalisan, akkor allandoan nyitja egy picit forgas kozben.
Ha egyik se, akkor a legkoltseghatekonyab megoldas egy uj gyurusor, remelve, hogy az kopott ennyit, nem a hengerfal. Bar sajnos nem ez szokott lenni a tapasztalat, de egy probat meger.Gondolom huztal csutka gazt meres kozben?
Szerk: kompresszio merest mindig csutka gazt huzva vagy levett karbival merunk, mert a zart pilangoszelep/tolattyu nagyban megvaltoztatja a beszivott levego mennyiseget, igy a meres eredmenyet is.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21529 üzenetére
Azt a feket, lehet meg szetszedni :)
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21533 üzenetére
Akkor nem kell beszarni, nekem is 6,5 bar volt elsőre rajtahagyott karbival.
(Ezen hiába húzol csutka gázt, az sem elég, mert a tolattyú attól lent marad.)Viszonylag alacsony fordulaton nyekteti az indítómotor, nincs akkora vákuum,
hogy felemelkedjen. Legalábbis úgy tudom. Szóval a legtisztább, ha leveszed.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
Leszedtem a karbit, így már 9.5 bar az eredmény. (Ilyen, amikor a hozzá nem értő szerel, még jó hogy itt vagytok)
Megnyomtam levegővel (3bar), zárt szelepekkel és az egyik kipufogó szelep ereszt. Szerintetek levegyem a hengerfejet emiatt, vagy vegyek bele szelep tisztító adalékot?
Mindent összevetve mennie kéne rendesen a motornak, nem? Valami más baja lehet?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21537 üzenetére
Ugye hogy ugye! Viszont akkor nekem mégsem túl jó az a 9 bar, ha nálad több,
még úgy is, hogy ereszt az egyik szelep. Úgy tudtam, hogy 10 barnak azért illene
meglennie. De akkor ezek szerint rosszul tudtam... Mindenesetre ma mértem egy
9.4 mp-es 0-100-at, és gyorsultam egy Nexus 500-zal. Annyira nem lusta a motor.
Kicsit kevésbé forog ki, de ehhez hozzátartozik, hogy most olyan varió van benne,
amit ezekkel a súlyokkal még a főtengely csere előtt sosem próbáltam. Nehezebb
súlyokkal meg iszonyatosan lusta volt miatta a gép. Szóval az nem releváns.mennie kéne rendesen a motornak, nem?
Hát a kompresszió alapján mindenképp. Tiltásig le tudod forgatni sztenderen?
Ha nem, akkor nézted a karbiban, hogy szabadon mozog-e a tolattyú? Csak egy
gondolatkísérlet erejéig, ha megszorult volna (bármi miatt): rányitod a gázt, jön a
sok levegő, viszont nem emeli a subert, a benzin nem jön, szegénykeverék, leáll.Ha könnyen tudod mozgatni, akkor még mindig lehet a membrán szakadt, és ha
az, akkor nem alakul ki vákuum a tolattyú fölött, megintcsak nem emelkedik fel...[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #21538 üzenetére
Sajnos sztenderen sem forog ki 3000 fölé.
A karbit már kétszer átnéztem, a tolattyú könnyen mozog, a membrán nem szakadt. Dugulás nincs.
Már annyira túldúsítottam, hogy világos szürkéről kormosra váltott a gyertya színe.Kezdem azt hinni, hogy nem karbi baja van és nem is henger.
Vagy hívjam fel az eladót, hogy vegye vissza a xarját és fizesse ki amit eddig ráköltöttem?Valami elektromos nyűgje lehet?
UI: nem tudom, mennyire jó az a 9.5mp 100-on, de nekem a 150-es etz-m gyorsul pont ugyanígy 9.5 alatt százra. Mondjuk az kétütemű és váltós, de akkor is. Ezeknél a 400-as robogóknál a 9.5 jónak számít?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21539 üzenetére
Az eddigi legjobb mérésem egy 8.6. Ahhoz képest nem túl erős, de átlagban jó...
A Madisonhoz a legközelebb a Burgman áll 400-asok közt, azt reggelire megeszi,
sőt, egyszer még egy öreg T-Max 500-at is "megleptem". Tetszett is a pilótájának.Nexus 500-zal 0-140-ig húzattuk anno (igaz, akkor még időmérés nélkül), viszont
rendesen nekifeszülve, versenyként. És tartotta a tempót: jó, az a Nexus kicsikét
beteg volt éppen (kuplung), később feljavítva már el tudott lépni pár métert.Szerk: "Vagy hívjam fel az eladót, hogy vegye vissza a xarját"
Tekintve a himbasor leszakadását az első napokban, szerintem racionális döntés.Szerk2: a 2T az más, azonos köbcentiben jóval erősebb. Ezek a robogók 200 kg
körül vannak, míg egy ETZ 150 alig 110 kg, ami azért nagyon nem mindegy. (Egy
Gilera Runner FXR 180 is képes tartani a lépést a Madisonnal úgy 70-80-ig.)Szerk3: azért kíváncsi lennék a hibára. Ha benzin van, levegő van, vezérlés jelen,
éppen nem akad kiszakadni a himbasor, akkor mi az, hogy 3000 fölé nem forog?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21541 üzenetére
Helyileg merre vagy amúgy? Egyszer volt a szerelőmnél egy 400-as Madison, ami nem indult, de nem tudta, miért... Így kölcsönbe lekapta a CDI-met, és azzal sem. Szóval ezzel zárta ki a CDI hibát: ha esetleg nem laksz túl messzi, megejthetünk egy ilyet... (Aztán azon aggódtam, hogy az enyém fog-e indulni utána. Mondjuk fordítva végül nem próbáltuk, hogy a másik CDI-vel beindul-e az enyém, az lett volna az oda-vissza leellenőrzés.) Szerk: stroboszkópod van-e? Nekem (még) nincs, pedig már viszonylag jól felszereltem magam műszerekkel az évek során. Szerk: nyomásveszteség mérőm is volt, de azt nem tudtam használni/kukáztam. (Nem én voltam béna, hanem szar adaptert adtak hozzá, aztán szétszedtem, és akkor már én voltam a béna, és elfáradt az anyag. De legalább megtartottam a nyomásmérő órát a kerti vízcsap tesztelésére, így nem 100% volt veszteségem.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21539 üzenetére
Már annyira túldúsítottam, hogy világos szürkéről kormosra váltott a gyertya színe.
Szedted már szét a karbit úgy rendesen? Csak mert írod, hogy dugulás nincs,
de mi van, ha mégis van mondjuk a főfúvókában? Alapjárat, és átmenet működik,
ott ugye kormos a gyertya, mert nagyon dúsra állítottad, de ahogy kéne jönnie a
főfúvókának, teli gázon, nem jön benya, így leáll. De ez megint csak egy ötlet.Szerk: mondtad, hogy szétszeded az AC-t is... Ott is minden rendben volt?
Alapjáraton alig kell neki benya, de ha nagyobb gázon vmiért nem szállít eleget?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21544 üzenetére
Messze van?
Relatív. Én Bp, de jártam már arra, amikor csak úgy gurulni mentem el egyet.
Már régóta nem járok, de lehet, hogy ideje lenne feleleveníteni a dolgot.Egyetlen para, hogy ha az enyém se elég megbízható, akkor ott ragadok, LOL.
Régen simán elmentem vele "tekeregni". Amióta egyszer az út szélén hagyott,
már kevésbé vagyok bátor... Még akkor is, ha az az én hibám volt, annyi volt a
gondja, hogy nem kapott benzint. Levegős lett az általam beépített elektromos
szivattyú. Persze csak utólag okos az ember. A karbit kezdtem hibáztatni...
Mentségemre legyen szólva, tényleg hiányzott belőle egy rugó, csak attól még
működött korábban: nem kellett volna az út szélén piszkálni, haza kellett volna
tolni és szépen otthon átnézni a benzinkört. Jól megszívattam magam, na...)[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #21547 üzenetére
A trafó szerintem is jó, hiszen beindul.
Tegnap csinált olyat, hogy 40-es mentem és nem is húztam neki a gázt és hirtelen leállt, mintha elvágták volna... előtte meg akkor állt le, ha húztam volna neki... az egyik karbi, a másik elektromos hibára utál.
Tényleg jó lenne egy gyújtásvezérlő tesztelésre, hogy legalább az a méregdrága cucc (48ezer) ki legyen zárva.
-
#50433536
törölt tag
Megcsináltam mindent ezen a vason, ami fellelhető kisebb-nagyobb hiba volt... mióta megvettem nem sokat motoroztam vele.. kezd idegesíteni a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs