-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21539 üzenetére
Az eddigi legjobb mérésem egy 8.6. Ahhoz képest nem túl erős, de átlagban jó...
A Madisonhoz a legközelebb a Burgman áll 400-asok közt, azt reggelire megeszi,
sőt, egyszer még egy öreg T-Max 500-at is "megleptem". Tetszett is a pilótájának.Nexus 500-zal 0-140-ig húzattuk anno (igaz, akkor még időmérés nélkül), viszont
rendesen nekifeszülve, versenyként. És tartotta a tempót: jó, az a Nexus kicsikét
beteg volt éppen (kuplung), később feljavítva már el tudott lépni pár métert.Szerk: "Vagy hívjam fel az eladót, hogy vegye vissza a xarját"
Tekintve a himbasor leszakadását az első napokban, szerintem racionális döntés.Szerk2: a 2T az más, azonos köbcentiben jóval erősebb. Ezek a robogók 200 kg
körül vannak, míg egy ETZ 150 alig 110 kg, ami azért nagyon nem mindegy. (Egy
Gilera Runner FXR 180 is képes tartani a lépést a Madisonnal úgy 70-80-ig.)Szerk3: azért kíváncsi lennék a hibára. Ha benzin van, levegő van, vezérlés jelen,
éppen nem akad kiszakadni a himbasor, akkor mi az, hogy 3000 fölé nem forog?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #21539 üzenetére
Már annyira túldúsítottam, hogy világos szürkéről kormosra váltott a gyertya színe.
Szedted már szét a karbit úgy rendesen? Csak mert írod, hogy dugulás nincs,
de mi van, ha mégis van mondjuk a főfúvókában? Alapjárat, és átmenet működik,
ott ugye kormos a gyertya, mert nagyon dúsra állítottad, de ahogy kéne jönnie a
főfúvókának, teli gázon, nem jön benya, így leáll. De ez megint csak egy ötlet.Szerk: mondtad, hogy szétszeded az AC-t is... Ott is minden rendben volt?
Alapjáraton alig kell neki benya, de ha nagyobb gázon vmiért nem szállít eleget?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs