Új hozzászólás Aktív témák

  • #50433536

    törölt tag

    Úgy tűnik elakadtam a mocival. :(

    Minden alkatrészt szétszedtem ellenőrzésre, kitakarítottam, letömítettem. A karbi egyetlen állító csavarját visszaállítottam az eredeti állásába (öt és fél fordulatnyira kitekerve). Valami javult, mert most már hidegen csak félig kihúzott szívatóval indul, ami jó jel, viszont már nem megy 50-nél többet.

    Ötvenig dinamikusan gyorsul, aztán meg nem reagál és ha húzom a gázt le is fullad. Utána beindul, haza tudok jönni, de max 40-50-el. Nem az a baj, hogy pörög és nem megy, hanem nem pörög tovább. Nem a variátorral van a baj. Sztanderre állítva 3000-es fordulatnál megtorpan és csak utána megy tovább, de max 5000-ig, pedig 7000-ig kéne forognia, ott adja le a max teljesítményt. Tudom, négyütemű, nem kell forgatni ennyire, de akkor is simán kéne vennie a fordulatot.

    Megint ránéztem a szelephézagokra. :( A himbasort rögzítő csavarok most is kicsit lazák voltak. :( A szelephézag a kipufogónál 0.2mm , a szívó résznél 0.15 (melegen). Hidegen állítottam be 0.1-re. Szerintem ez is jó, belefér. javítsatok ki, ha tévedek. A vezérműlánc nem hiszem hogy átugrott volna, nagyon ügyeltem arra, hogy feszítve legyen szereléskor és ne csússzon be.
    Esetleg tudja valaki, hogy a vezérlést hogyan kell leellenőrizni, hogy jó helyzetben van-e a lánc?

    Holnap veszek bele új gyertyát. De lehet még trafó baja is... másik motorból való trafóval kipróbáljam szerintetek?

    Egyszer volt egy mocim, aminek a gyújtáskapcsolója volt érintkezés hibás és hónapokig tartott, míg rájöttem miért nem megy. Ezt a hibát hogy lehet kiszűrni, ha nincs egy tuti jó gyújtáskapcsolóm?

    Most nem tudom merre induljak el, egyre inkább arra hajlok, hogy elektromos baja van.

Új hozzászólás Aktív témák