- Proxmox VE
- A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Mesterséges intelligencia topik
- Linux kezdőknek
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
- Zyxel NAS326
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz orosziem81 #50487 üzenetére
Az csak egy sima műszerfal visszajelző teszt. Talán arra jó, hogy megbizonyosodj róla, hogy minden visszajelző működik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Gabady
aktív tag
válasz orosziem81 #50536 üzenetére
Meglátjuk... állítólag jó a nő biztosítója, a dolog már elindult, remélem nem 100e ftot fognak adni érte.
Igen tudom, már a munkahelyen intézkednek az ügyben.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Criminal017
őstag
válasz orosziem81 #50617 üzenetére
Nekünk anno (1,5 dci) így akkor csinált, mikor az egyik porlasztó kimúlt. Ki is kellett cserélni...
-
eTrade
tag
válasz orosziem81 #50617 üzenetére
Ha tippelni kéne, akkor én a kipufogórendszer & lambda szonda kombóra tippelnék.
Remélem lesz itt valaki akinek van/volt 2.0 dCi-je és megmondja a tuttit. -
válasz orosziem81 #50617 üzenetére
Szia, ha teheted vidd el diagra.
Nekem az 1.5 dci egyszer csinált ilyet, ott turbó túlnyomásra panaszkodott és arra tiltott le. Valami fals értéket szedett be valamiért, törölték, utána többet nem jelentkezett.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
válasz orosziem81 #50617 üzenetére
Lehet hogy csak valamelyik levegőcső elengedett. 1.9 dci-nél nekem egyszer nem raktak vissza egy csövet és hasonlóan viselkedett, nem kapott elég levegőt.
Two things what i hate. People that can't count...
-
#32577792
törölt tag
válasz orosziem81 #50617 üzenetére
Nekem L2 1.9dci esetében volt hasonló tünet. Ott a turbó nyomásszabályzó szelep szarakadott, olyankor félreáll, leállít. Szelep felráz - mint az alvó embert - visszatesz, indítás, bódógság, egy ideig
Aztán, hogy neked ez lehet-e... Azt nem tudom. -
#32577792
törölt tag
válasz orosziem81 #50662 üzenetére
Nem tudom tiédben hol van. L2-ben ha felnyitottam a motortetőt. szemből bal oldalt a felső sarokban szinte
-
Tom5
addikt
válasz orosziem81 #50758 üzenetére
Nincs hozzá mérőeszközöm. A szerelőmmel meg max jövő héten tudok ez ügyben konzultálni.
-
Sanyo77
tag
válasz orosziem81 #50758 üzenetére
Hol méred a hőmérsékletet, mit kell bontani? A tartályban nem érdemes, ott már a radiátoron túl van. A radiátor előtt megbontani 90 fokos vízcsőt, hááát...
Ha rosszul látom javítsatok ki.
-
zaskar
senior tag
válasz orosziem81 #51469 üzenetére
Az enyém (a Megane) német származású autó, lehet hogy ezért tudtak róla részletesen mindent? Az utolsó izzócseréig minden szerepelt a rendszerben. Egyébként éppen a tévedések elkerülése végett hívtam fel 3 képviseletet is, de mindegyik ugyanazt mondta a DPF-ről, hogy nincs.
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #51662 üzenetére
Rugócsere után miért kell futóműveshez menni?
Mi köze a futómű beállításnak a rugózáshoz?Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz orosziem81 #51674 üzenetére
A teleszkópot ha kiveszik, attól még nem megy el a futómű, a lagunának is olyan futóműve volt, hogy lényegében csak a kormány és ez által a kerék összetartás állítható, minden más fix!(ugyanilyen a toyotám is). Egy rugócsere miatt meg a kormányösszekötőt nem kell csavargatni sehová, sőt még a tengelycsonkból sem kell kikötni sem, így nem indokolt a futóműves csak ezért.....
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #51674 üzenetére
Na igen ezért kérdeztem.
Egy axiál csukló cserénél kötelező egy lengőkar cserénél azt mondom én is, hogy inkább legyen.
De egy rugócserénél, ha csak nem esedékes amúgy is, felesleges pénzkidobás.Renault power
-
F_Gergely
őstag
válasz orosziem81 #51860 üzenetére
Szia,
Koszi a valaszt. Semennyire nem vagyok kepben a renault autokkal kapcsolatban sajnos. Jelenlegi automat zaros hataridon belul meneszteni szeretnem, augusztusban lejar a muszaki is. Ami nalam szempont: dizel, kombi, legalabb 2 literes turbos motor, es full extra.
Sok felet nezegettem, mindenfele markat. C5ii jo lenne ha kapnek itthon megfelelot de eddig nem talaltam. Neztem meg 530d-t csak oregecske es jo lenne euro4es motorral venni az autot.
Igazabol az erdekelne van e ezeknek tipus szeriahibaja ha igen mi. Pl 2.2es opel dizel motor szethullik. 2.0 vilagbol kivisz. Vagy 530d-nel a 410 nm nyomatekot nem birja a valto mert 390re van optimalizalva ezert nem jo nyuzni. Vagy 2,5V6 nemet motoroknal szethullik a vezermutengely. Ilyesmi infokra lennek kivancsi ezekre a renaultokra mi jellemzo mert baromi olcsok a felazereltseg es evjarathoz kepest. Es ez az ami visszatart hogy nyilvan ola van miert csak 700-800 ezer az atlag aruk. -
F_Gergely
őstag
válasz orosziem81 #51918 üzenetére
Koszi, a hsz-t sokat segitett. Amelyik navis ott akkor nincs is pohartarto egyaltalan? Ajto oldalzsebebe fel loteres flakon belefer? Olvastam hogy van az ules alatt valami fiok az mennyire hasznalhato?
Elektronikai gondtol kevesbe felek mert abban otthon vagyok.
De mivel muhelyem se garazsam.nincsen igy ha szerelni kell azt csak szabad eg alatt tudom megoldani.
Ha torott a rugo az konnyen kideritheto meg hangja is van.
Olyat olvastam.most face csoportban hogy a muszarfal bevonata elkezd felfele kunkorodni es szetvalik. Ilyenrol hallottal?
Nagy a difi a navis es nem navis kozott? (En sajat navit preferalom, ehhez kell nekem a 2din) navis kijelzon tobb infot tudsz meg, vagy a navit leszamitva ugyan azokat az infokat latod a nem navisnal is? Pl moso folyadek szint, kiegett izzo ellenorzes, olaj szint, kopott fekbetet, stb ezeket az infokat tudja mindketto, vagy csak az egyik vagy egyikse?!Illetve az oracsoportnal akkor azt keressem ami feher hatteres racsingos kinezetu? Azaz ujabb?!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #53203 üzenetére
Egyrészt, mert ha repedt, akkor már nem igazán tudja ellátni a feladatát, vagyis cserés, másrészt...
Remélem, hogy javul a pici alapjárati "remegés", (ami tulajdonképpen alig érezhető, de mégis van ) majd holnap kiderül javított-e valamit rajta.Ha nem, akkor kicseréltetem az összes bakot.
Ha meg ez az autó ilyen "gyárilag", akkor ennyi, többet nem tudok érte tenni.
De legalább ki vannak cserélve rajta dolgok és egy jó darabig nem kell foglalkozni vele...[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz orosziem81 #53281 üzenetére
Nem volt meghúzva a bilincs, legalábbis nem eléggé - ezt mondta Rob másfél hete mikor nála voltam. Csak mivel celszerszam kell hozzá nem voltam szervizben idő hiánya miatt , nem gondoltam volna hogy szét jön.
-
TayRol
veterán
válasz orosziem81 #53283 üzenetére
Ki fog derülni, úgyis vinnem kell szervizbe a kódok miatt.
-
válasz orosziem81 #53444 üzenetére
Ez a szintező cucc be tud halni, ami a motorokat vezérli. Esetleg diagnosztikával kideríthető.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #53480 üzenetére
Színes ledes hangulatfény, az én véleményem szerint egy totális baromság, vagy inkább kinőttem már abból a "korból".
-
gabx76
senior tag
válasz orosziem81 #53621 üzenetére
Azért az ugye megvan, hogy ez az "idős papa" nem akárki?!
-
rob210
Topikgazda
-
hz0917
tag
válasz orosziem81 #54091 üzenetére
Köszönöm a tippet a videókból sokat lehet tanulni, úgy látom egy kis odafigyeléssel menni fog.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #54375 üzenetére
Lehet, hogy azok gagyik, én csak azt a fémkunhenger visszanyomót vettem a cseréhez, amit ma éjjel megejtek. Az tényleg minőségi cucc.
Régen elég pénz költöttem szerszámokra, ami 90%-ban mind Yato, vagy Stanley. Gond soha nem volt velük.A többi átlagos nevű, hirtelen megvett szerszámok, azok is bírják a strapát. -
Nordik
őstag
válasz orosziem81 #54467 üzenetére
És a negativot hova kototted? Mert ugye a pozitív vezeték nekem kek színnel van jelölve.
-
Cane
őstag
válasz orosziem81 #54498 üzenetére
Én is pont ma szereltem be a tolatóradart. Fasza lett! A hátsó lámpabúra csatlakozó vezetékei lettek párhuzamosítva: nálam a fekete volt a test, fehér pedig a tolatólámpa vezetéke, ezekre forrasztottam rá a fekete (a feketére) és a piros (a fehérre) betáp kábelt.
[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #54906 üzenetére
Ez a gyárban került bele. Talán valami speciális olaj.
De így is látható a MAX MIN szint. Mint írtam a kormánnyal soha nem volt semmilyen gond.
Szinte egy ujjal tekerhető.Most is csak emiatt a ropogásos hang.miatt néztem meg -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #54955 üzenetére
Hőmérsékletfüggő. Tegnap k sokat autóztam a városban. 5-6 fok felett már, mintha nem is létezett volna.
Van egy olyan érzésem, hogy ezek a porvédő gumik nem bírják a hideget és ezzel a hanggal kürtölik világgá. -
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #55009 üzenetére
A kerék levétele nélkül lehet, hogy hozzá sem lehet férni... Én is cserélem lassan, de amúgy szerintem jobb az ilyeneket melegebb időben csinálni, kevésbé törékenyek a műanyagok.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #55009 üzenetére
Igen ott van, de nem nagy kunszt cserélni. Az idegesítő, hogy emiatt kerék le, védőlemez le, és fetrenghetsz az autó alatt, ha nincs oszlopos emelőd, vagy aknád. A másik oldalon meg a szervó tartály, ha nincs a mosótartály mellett. Nonszensz.
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55050 üzenetére
Egyszer már írta, hogy szerinte nem bír annyit mint a moly.
Én nem folyok ebbe bele, mindenki azt használ amit akar, de nekem a moly nem tetszett.
Igaz nem a saját kocsimba tettem, de amit produkált az nem a minőségi olaj kategóriába sorolta nálam.
Az is tény, hogy nem ez a méregdrága nyál volt hanem a normál 5w30 - asa.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #55050 üzenetére
Most mit bizonygassam itt. Bele kell rakni és meg kell lepődni.
Csendes sima járás.
A nyomatékosabb motor, de nem csak egy hangyafasznyit.
Ok Rob, nem azt raktad bele, de mégis negatívnak sorolod.
Én ezt rakom bele, mert sokkal jobb, mint az elf.
A többit eldönti mindenki maga, csak ajánlás volt, nem pedig felszólítás, hogy ez kell használni. -
[HUN]Zolee
senior tag
válasz orosziem81 #55079 üzenetére
Igen ez nekem is feltűnt. Az első km amit le tudtam kérdezni az 2015 jan.(178000) , majd 2017 jan.(212000) aztan 2017 november(225000).
''<[HUN]DrH>valaki mondjon egy tuningolos programot a mivel kocsis képeket tudok tuningoloni.'' https://ferromag.aranyoldalak.hu/
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #55079 üzenetére
A mo-i nem biztos, hogy egyenlő a Mo-on újonnan üzembe-helyezettel.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #55083 üzenetére
Ez csak egy tipp, de akár lehet, hogy a 178e-s óraállással importálták. Hogy aztán a valós mennyi volt...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
[HUN]Zolee
senior tag
válasz orosziem81 #55083 üzenetére
Okmany app.
Az hogy 3 éve nem ezen a telephelyen voltak, nekem nem mond semmit.
Tipp hogy mit nézzek meg rajta alaposan?[ Szerkesztve ]
''<[HUN]DrH>valaki mondjon egy tuningolos programot a mivel kocsis képeket tudok tuningoloni.'' https://ferromag.aranyoldalak.hu/
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55077 üzenetére
Igen van egy kapcsoló ami ki szokott kopni, de az is lehet, hogy csak eloxidálódott a csatlakozója!.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55091 üzenetére
A váltó tetején van igazából nem tudod nem megtalálni, az egyetlen kapcsoló ami ott van.
így néz ki.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
[HUN]Zolee
senior tag
válasz orosziem81 #55092 üzenetére
Ma meg volt az autó mustra. Nincs sok tapasztalat. Bal oldalt elöl és hátul meg volt húzva hátsó lökhárító 2 helyen megtörve. Tovább nem néztük pedig jónak tűnt.
''<[HUN]DrH>valaki mondjon egy tuningolos programot a mivel kocsis képeket tudok tuningoloni.'' https://ferromag.aranyoldalak.hu/
-
LamerGyuri
senior tag
válasz orosziem81 #55277 üzenetére
Nem lehet megnézni: "Jogosultságra van szüksége"
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
orosziem81
tag
válasz orosziem81 #55277 üzenetére
Atlinkeltem:
https://www.dropbox.com/s/veuez1xo1jftt4u/V_20171224_164539.mp4?dl=0
Itt a hely ahonnan hallani velemhttps://www.dropbox.com/s/mjhmxq80zan8rjn/Besz%C3%A9d%201.3gpp?dl=0
Itt meg a zaj -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #55281 üzenetére
Csak tipp...
Generátor szabadonfutó
Bár ez a kütyü leginkább indításkor szokott "pofázni".
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55294 üzenetére
Az a főtengely szijtárcsa amit ésszel cserélj !
Ha levesz feltesz akkor 45 NM HA JÓL emlékszem.
A szíjat pedig a feszítő görgő lazításával tudod levenni.
Ezt mondtam neked, hogy a fötengely szíjtárcsád hamarosan meg fog halni, ezek szerint most meg is tette.Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz orosziem81 #55887 üzenetére
Ha gyari xenon, akkor uto buhera. A xenonhoz kotelezo a lampamoso. A tartaly nagy tartaly, dupla szivattyu hellyel, vagy a sima kicsi ?
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #55887 üzenetére
Ha xenon akkor abban kell lennie működő lámpamosónak.
A xenon szintezője benne van és működik is?
Lehet, hogy csak tört a kocsi eleje és nem foglalkoztak vele, vagy ez kizárt?Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #55974 üzenetére
Hozzabxtam egy nagy hogolyot a szelvedohoz es egybol elindult.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Óvodások homokozója
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Autós kamerák
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Villanyszerelés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen