-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
orosziem81
tag
válasz F_Gergely #51852 üzenetére
Szia,
Én az alábbi kocsiról tudok neked véleményt alkotni:
Laguna II 2007 2.0dci
Erős, megbízható, elektronikailag oda kell rá figyelni. Lassan meglesz benne a 300.000km (240.000-rel vettem), de a mechanikusan kopó és amúgy is cserélendő alkatrészeken túl a lengéscsillapító rugó töve tört el. Ez volt eddig a "be nem tervezett" kiadás.
A kocsit vásárlás előtt állapotfelmérésre érdemes lehet elvinni. Ezen túlmenően az összes elektromos kütyüt próbáld végig! A megoszló vélemények miatt a kipróbáláskori tapasztalatod segít majd dönteni. Erre az idődet kell rászánni, jelentős anyagi vonzata nincsen, ha nem tetszik választasz másikat.
Ha valaminek gondja akad, általában itt kapsz rá segítséget. -
válasz F_Gergely #51864 üzenetére
2.0dci-nél én nem tudok ismert típushibát. (ezért is volt nálam is ez a preferált motor).
Ami mondjuk negatívuma lehet, hogy alapjáraton elég rázkódós/rezonálós, de ez nyilván megszokás kérdése, de az biztos, más gyártók 2.0CR motoros autóinál jobban megoldották ezt a csillapítás dolgot.
A 150 lovasnál sem kell versenyautóra gondolni, illetve valahogy olyan egyenletes/pörgősre sikerült a motor hangolása (simán és vidáman forgatható). Pl. érzésre egy vw 2.0cr sokkal jobban megy, alul nagyobbat tol (amúgy nem megy jobban)
3-as laguna gyári naviját ismerem, az teljes mértékben használható.Illetve amik ezzel járnak (egy kisebb motorral szemben):
nagy olajmennyiség: 6.6l - 7.4l
fogyasztás is vegyesben 6l felett, téli/városi/sportos vezetés mellett 8l körül is alakulhat (szintén inkább laguna3 tapasztalat)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #51912 üzenetére
2,2 dci-t felejtsd el ha jót akarsz, a totalcaros top20 szar motorok között ott van ez is(bár sógoroméknak van egy ilyen motorosa, 350ek+ felett jár, újkora óta az övéké, a motor még gyári, turbó, kettőstömegű 320ezernél volt cserélve a gyárija, dízelhez képest sokat eszik, de köszöni elvan), ez a motor őskövület, ha jót akarsz, akkor 2.0 dci 150 ló motort válaszd, az ebben a kasztniban a facelifttel debütált, láncos nissan motor, nálunk a céges autóban is az volt, teljesen kultúrált és modern!
csomagtartóra van akkora mint a b veki kombi, nem tudom, mi ezzel a baj!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #51914 üzenetére
Èlőben nem kicsi egy 5 ajtós csomagtere sem, de ha 15 liter számít, akkor az gáz, mert renaultból nagyobb ebben a korban nincs szemèlyautó fronton. De nèzz meg egy hozzád közeli akármilyen motoros kombit, hogy jó-e neked mèretre.
Nekem a laguna 2 azèrt is tetszik, mert szèp, piszok kènyelmes, kasztnija nem rohad(galvanizált, illetve első sárvèdők műanyagok), biztonságos, nem málik hamar a belseje(ezèrt tudják csúnyán tekergetni az órájukat). -
orosziem81
tag
válasz F_Gergely #51916 üzenetére
Navi nelkulibem a sebvalto mogott van pohartarto kialakitva. Ez az elhelyezes nem szerencses, mert 2-be, 4-be vagy 6-ba valtaskor folyton koccan a kez a poharral. Navisnal itt ugye a kozponti valaszto gomb helyezkedik el.
Tipushiba ahogy eddig olvastam a legtobb renaultnal, hogy a lengescsillapito rugo tove elkorrodal es szepen eltorik. Azt szemrevetelezessel meg lehet allapitani allapotfelmereskor.
Sok idot csilllagban parkolt autonal az ablakemelo muanyag alkatreszei tudnak elhalalozni, ez hazilag cserelheto.
A legtobb problem inkabb elektronikai, mintsem motorikus vagy mechanikai.
Palyan sokaig halas tars lesz ugye allando tempo mellett.
Belso lakkozott muanyagok kopnak es esztetikailag csunyak. Gondllok itt az ajtobehuzora, a kozepkonzol takaro elemeire. -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #51923 üzenetére
Az elektromos gondok 90%-val mèg megy az autó, de a facelift utániakra már nem jellemző ès az a fehèr számlapos óracsoportos. Mindent kiír, ha gond van, a guminyomás esèst is.igen a règiek műszerfalát szèt tudja sütni a nap, garázsos, nem tűző napon èrlelt verdáèt nem süti. A naviját a műszerfal tetejèn hordja,a monokróm kijelző helyett van, nem a rádiónál, ott cd tárat, vagy a navi cd olvasója van
-
orosziem81
tag
válasz F_Gergely #51923 üzenetére
Van még pohártartó a kesztíűtartó ajtajának belső felében és ugye hátul a lehajtható könyöklő belső felében,de gondolom egyedüli utazáshoz saját magadnak a hátsó nem érdekes, az első meg olyan, hogy inkább csak kis mélyedés de enyhébb kanyarnál már ki tud dőlni a finomság.
Az ajtóba 2 literes palack befér! Ez konkrétan saját tapasztalat
Nálam nincs fiók az ülés alatt így erről nem tudok nyilatkozni.Nem hallottam műszerfali gondokról és nem is tapasztaltam. Egyéb különbség is biztos van a navi vs nem navi között hiszen az előbbi gazdagabb felszereltségű. Én viszont a telefonos navit preferálom.
Ha a gyári nem navisba akarsz majd saját navit teteni, akkor sajnos nem fogod tudni használni a kormány mögötti rádió "távirányítót"Navi nélkül:
mosó folyadék ürül jelzés pipa
keréknyomás jelzés és riasztás, ha alacsony pipa
kiégett izzó nem
olajszint pipa
kopott fékbetétről nem tudomÉvjárat szerint minél újabbat keress. A laguna 2 gyártását 2007-ben fejezték be így ennél fiatalabbat nem fogsz kapni. A felszereltségről az említett kilóméter óra lapjának színén kívül a kormány is tud árulkodni. Aminek középen a renault jel körül ezüst kör van és a kormány küllő alul dupla és párhuzamos az jobb.
-
-
polonic
félisten
válasz F_Gergely #75694 üzenetére
A FAP nem a két különböző részecskeszűrő fajtát különbözteti meg.
A FAP a részecskeszűrő franciául, úgy mint angolul a DPF.
FAP = Filtre À Particule
DPF = diesel particulate filterHa megnézed a Renault oldalán a benzinesekhez, ami már részecskeszűrős, akkor oda van írva, hogy FAP. És én nem tudok semmi olyanról, hogy a benzineseknél töltögetni kéne lötyit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Macska topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Arena Breakout: Infinite
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Csak nekem ilyen lassú a PH?
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest